Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

R4rc3 Hakkinda Yardim


Sado

Öne çıkan mesajlar

Merhaba arkadaşlar Ben sizlere bazi sorulan soracagim

R4rc3 hakkinda.

Öncelikle yanilmiyorsam Act komutu new.act olucakmiş yani act yerine new kullanilacak.

Simdi benim düzeltemem gereken scriptler hangisi acaba Act Ve bir sorunum daha var Ben field büyülerini yapamiyorum Madenkeri filan halledim ama Bazi scriptlerde sorun oluştu sirasi ile size yazicam bana yardim ederseniz cok memnun kalicam.

if !(( + ) > )
if (( == id(skill_fishing)) || ( == skill_fishing))
if ( == t_fish) // tutulan baliklari
act.bounce // at cantaya
endif
elseif (( == id(skill_magery)) || ( == skill_magery))
if ( == t_food) // yapilan yemekleri
act.bounce // at Cantaya ( bu kisim caliştiramadim food yemekleri yere atiyor.)
endif
endif
endif


Sonra Gmler bir iteme tikaldigi zaman sabit olup olmadini ve blessli olup olmadini göremiyor.

On=@ItemClick
if (strmatch('t_eq_trade_window'))
act.message [secure]
endif

if (( == ) && ( == 04018))
src.act.attr == 00
src.serv.writefile logs/playerlog/.txt , cantamda ev bugi kullanarak newbified item vardi, ona tiklayarak normale dondurdum, ama ben okuz oldugum icin cezami istiyorum. Item id: :( (Click)
endif

if ( == c_pv)
if (strmatch('',''))
act.message [satilamaz]
elseif ( <= 0)
act.message [satilik degil]
else
if (( == t_armor) || ( == t_armor_leather) || ( == t_shield) || ( == t_clothing) || ( == t_weapon_sword) || ( == t_weapon_fence) || ( == t_weapon_mace_staff) || ( == t_weapon_mace_smith) || ( == t_weapon_mace_pick) || ( == t_weapon_bow) || ( == t_weapon_xbow))
if !( * 100) / )> == 100)
act.message [ gp] [% * 100) / ))> eski]
else
act.message [ gp]
endif
else
act.message [ gp]
endif
endif
endif

if ( == 21) && ()
act.message Inventory
return 1
else
if (&attr_newbie) // blessed itemlari belirt
act.message [newbified]
endif
if ( == t_container)
if !( == i_strong_box)
if (&attr_move_never) && !(strmatch(','')) && ( == )
act.message [sabit]
endif
if ( == i_bones)
act.message [loot: esya]
act.message
elseif ( > 0)
act.message [, / 10) - )>]
else
act.message
endif
return 1
endif
endif
endif

Bu kisimdada bir yerde bir hata yaptim ama bulamadim.Blessli itemleri player görüyor ama Gm göremiyor.

Sonra en büyük sorunum Magerg sorunu Spelleri kullanamiyorum Ve Field büyülerini üst üste atamadan fizzle oluyor.Bu konularda Lütden yardimci Olunuz He unutuyodum Birde GUild Sisteminde Act yerine New kullanicam mi? ( Nebula ocak SCriptleri Lullaniyorum)

[Bu mesaj Sado tarafından 19 Haziran 2005 22:30 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

rc serisi kendi kafasına göre bug yaratabiliyo ama belirgin buglar hatchet ile instant kill , wrestling de hata vermesi (hepsinde olmuyo hatalı taglar ve if satırları syntax a yol açıyo ) valla bence nebula playerlerine sor :P onlar bilir abuse etmekte üstlerine yok kaçmıyo onlardan eheh
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

[spo1=Bak bakalim]
if !(( + >
if (( == id(skill_fishing)) || ( == skill_fishing))
if ( == t_fish) // tutulan baliklari
new.bounce // at cantaya
endif
elseif (( == id(skill_magery)) || ( == skill_magery))
if ( == t_food) // yapilan yemekleri
new.bounce // at Cantaya
endif

Umarim olmuştur.Hatam varsa Birisi Düzeltiversin.
[/spo]
Sanirim Bu sekilde olucakti.

[Bu mesaj wolcano tarafından 20 Haziran 2005 10:31 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

R4rc2 Gectim tmm magery sorunu cikti karsima target sorunu V.s gibi sorunlar cikti e ne diyosnuz nasil olcak simdi bunlar hocam

Sado`daki sorunlarin aynisi bende de oldu iyimi ne güzel bir olay Gerci bu foot cantaya düşmesini halledim ama magery ve target sorunu bazi itemlerin blessli gözükmemesi cildircam yaf.

[Bu mesaj wolcano tarafından 25 Haziran 2005 19:56 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...