Aramis Mesaj tarihi: Haziran 23, 2005 Mesaj tarihi: Haziran 23, 2005 simdiden hayirli olsun.gule gule bin ;)[signature][hline]Xhearon UO Shard Xhearon Level ve irk sistemi ile aktiftir.
Diablo Mesaj tarihi: Haziran 23, 2005 Mesaj tarihi: Haziran 23, 2005 mitsubishi degilide evo7 yim var dersen herşey daha farklı olur :)[signature][hline]"Far away is a place where I hide the truth that have to be locked away"
Mino Mesaj tarihi: Haziran 23, 2005 Mesaj tarihi: Haziran 23, 2005 280 bg lik 2.0 motorlu aracın 1500 devirde turbo açmasını beklemeyin arkadaşlar... normaldir 3500 devir gibi turbo açması. 355 tork üretiyor açıldığında. Subaru STI 4000 devirde açıyor, şikayet edeni görmedim pek :) Doldurur turboyu öyle kalkarsın. Büyük turbo = fazla güç = geç açılma Küçük turbo = az güç = erkenden açılma Küçük turbo basınca dayanıklıysa gücü arttırabilirsin. Tabi motorun dayanabildiği sürece. Misal Audi'nin 1.8 Turbo 225 bg üreten makinası. 2200 devirde 280 torka ulaşıyor. Ama 4000 devirde turbo açan WRX kalkışta onu geçiyor. Aradaki 110 kiloluk fark olmasa TT'nin şansı bile olmaz Subaru'ya karşı. Ekonomi yapmanızda mümkün turboyla. Performans istiyorsanız turbonun açık olduğu devir aralığında kullanın. Doğru viteste olmadan turbo bir işe yaramaz. Kanıt için Mitsubishi FQ 400'un katıldığı top gear videosunu edinmenizi tavsiye ederim. Ayrıca turboyu sıktıktan sonra 1-2 dk aracı rölantide dinlendirmeyi unutmayın. Böylece bir anda yağsız kalan turboyla karşılaşmamış olursunuz.
Öne çıkan mesajlar