Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

DMG DPS


rhye

Öne çıkan mesajlar

Forumlarda bir arkadaş
"
DPS ((minDMG+maxDMG)/2)/Speed
DMG = (DPS + Ap/14) * Speed
=>
DMG= (((minDMG+maxDMG)/2) + Ap/14 * Speed
Buradan goruldugu gibi silahin hizinin yavashlamasi direkt olarak sizin ap nin carpimi ile orantili.
Buradan cikartilacak sonuc hem yuksek dmg li hemde yavas bir silah kullanmak.
Kisaca
5 - 10 2 Speedli bir silahla
10 - 20 4 Speedli bir silahi karsilashtirdigimizda LVL 60 icin kesinlikle hangi build olursa olsun 2 tercih dogru bir tercih olacaktir.
"
Yazmış.
Şimdi buradaki DMG,DMS,AP nedir ,oyunda yeniyim,önemli bir mevzu sanırım bu, silah tercihi neye göre oluyor yukarıdan pek anlayamadım arkadaşlar.

Teşekkürler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"Buradan goruldugu gibi silahin hizinin yavashlamasi direkt olarak sizin ap nin carpimi ile orantili.
Buradan cikartilacak sonuc hem yuksek dmg li hemde yavas bir silah kullanmak. "


formule göre yavas silah kullanırsan vereceğin damage azaliyor, ama cümlede yavas bir silah kullanmak lazim denmiş, kafam karişti :(
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Buraya guildimin forumlarında bu konuda yazdığım bir yazıyı pastelemek istedim, Fakat ingilizce c/p yaptıktan sonra alttaki posta özet olarak türkçeye çeviricem.

Core Hound Tooth: 57-107 dmg / 1.60 Speed / 51.2 DPS
Peditrion Blade: 73-137 dmg / 1.80 Speed / 58.3 DPS
Gutgore Ripper: 63-119 dmg / 1.80 Speed / 50.6 DPS
Barman Shanker: 51-95 dmg / 2.00 Speed / 36.5 DPS

First ill show u the backstab of a Barman Shanker


Backstab: [Wep Damage * 1.80 + 210] * 2.30 (Critical Damage)

Wep Damage = Base Damage + Attack Power Bonus
(After the 1.4.0 patch Attack Power Effects it Properly, i couldnt find the old info but copied this from WoW Europe. "Ambush, Backstab, Ghostly Strike, and Riposte now properly increase the attack power contribution by the percent modifier." this is one of the changes in 1.4.0 patch.)

I will talk about a Rogue with 700 AP (its kinda regular for a dagger rogue to have 700 AP, ive 692)
14 AP means 1 DPS for a Rogue, so 700AP = 50 DPS

So the Weapon Damage for a Barman Shanker is
51-95 + 50 * 2.00 = 151-195

I wont calculate Backstab and Ambush damage for Barman Shanker and others because it ll take a lot of time to calculate them properly =)

Now we know that with 700AP the Barman Shankers damage is 151-195

Now lets do the same for Core Hound Tooth:
57-107 + 50 * 1.60 = 137-187

Perdition Blade:
73-137 + 50 * 1.80 = 163-227

Gutgore Ripper:
63-119 + 50 * 1.80 = 153-209


1st: Perdition Blade with 163-227
2nd: Gutgore Ripper with 153-209
3rd: Barman Shanker with 151-195
4th Core Hound Tooth with 137-187

To calculate your Backstab and Ambush damage (with 700AP of course)

Multiple these Weapon Damages with [Wep Damage *1.80 + 210] * 2.3 for Backstab Crits
And [Wep Damage * 3.0 + 290] * 2.0 for Ambush Crits[signature][hline]Camwethrin - lvl 60 Night Elf Rogue [Seven] (Burning Legion)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şimdi zaten burda yazdıklarım genelde rakamlar olduğundan, ingilizce olması önemli değil, Başlangıç olarak bazı terimlerden bahsediyim

Weapon Damage (Wep Damage): Silahınızın normal bir vuruşla toplam verebiliceği hasar aralıkları.
Base Damage: Silahın Kendisinin hasar aralığı.
Attack Power Bonus: Vurma gücünüz (Attack Powerınız [AP]) belli bir oranda hasarınıza katkı sağlar. (14 AP = 1 DPS) [DPS biraz önce gördüğüm başka threadlerde açıklanmıştı.]


Bunlar haricinde yazdıklarım faso fiso, sadece o anda ne yaptığımı anlatmışım.

After the 1.4.0 patch Attack Power Effects it Properly, i couldnt find the old info but copied this from WoW Europe. "Ambush, Backstab, Ghostly Strike, and Riposte now properly increase the attack power contribution by the percent modifier." this is one of the changes in 1.4.0 patch.)

Burda yazdığım 1.4.0 Patchinden sonra Ambush Backstab Ghostly Strike ve Riposteye artık Attack Powerın doru düzgün etki ettiği.


1st: Perdition Blade with 163-227
2nd: Gutgore Ripper with 153-209
3rd: Barman Shanker with 151-195
4th Core Hound Tooth with 137-187
Matematiksel hesaplarla bulduğum bu değerler, 700 Attack Powerı olan bir Rogue için, bu silahların Weapon Damagelarıdır.

En son satır ise hangi işlemle Backstab ve Ambushınızın Hasar aralığını hesaplayabiliceğinizdir.

Kelime kelime çevirmeye ihtiyaç duymadım, çünkü bu yazıda önemli olan şeyler Kelimeler değil Rakamlar.
Genede ingilzice bilmeyen arkadaşlar için bi kaç bişey çevirdim.[signature][hline]Camwethrin - lvl 60 Night Elf Rogue [Seven] (Burning Legion)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Burda sadece backstab ambush için yazmıştım bu yazıyı, ama göstermek istediğim şuki, Core Hound Tooth gibi Molten Core drop olan lvl 60 epic bi silah, BRD den drop lvl 51 Rare olan bi silahtan daha kötü olabilmekte.

Lütfen itemın Rengine ve lvl ına kanmayın, inceleyin..[signature][hline]Camwethrin - lvl 60 Night Elf Rogue [Seven] (Burning Legion)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şimdi double hand in şöyle bir güzelliği var, speedleri genelde 3-4 saniye arasında olduğundan, Attack Power ınızdan gelen Damage Bonus daha fazla olmakta.

1h + shielda göre 2h ın damage ının çok daha fazla olmasının başlıca nedeni bu. Silahların dps leri yakın olsa bile.. Bu yüzden damage vermek istiyosanız 2h daha etkili olur.[signature][hline]Camwethrin - lvl 60 Night Elf Rogue [Seven] (Burning Legion)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bonepart sen oalyı yanlış anlamışsın burdaki kıyası 2h 1h arasında yapmaman gerekiyor.ben en çok bu tarz konuları warrior forumlarında görüyorum.ordan anladığım kadarıyla genel olarak yazayım.

şimdi 55dps 150-200dmg aralığı 3.80 olan bi 2h balta ile gene 55dps 120-170dmg aralığı 2.70 olan başka bi balta ile karşılaştırma yapılıyor genelde.

çünkü sonuçta her ikisinde de dps aynı fakat warrior'ın instant attacklarında speedi düşük olanın mortal strike ile yaptığı dmg çok daha fazla olacağı için onu tercih edin diyolarlar bunun matematiksek kısmıda var ama o kadar kasamıcam ztn 2 dönemdir matten kalıyorum ünide. bögk!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

off formuller ucustu, şöle bilgisayar basinda elime kagit kalem almadan

"
şimdi 150-200dmg aralığı 3.80 olan bi 2h balta ile gene 120-170dmg aralığı 2.70 olan başka bi balta
"
arasında oyunu bırakıp kalem kagida dalmadan nasıl karar verecez, varmı kolay genel bi formul yada seçim.
Aslında bu daha önemli gibi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"şimdi 150-200dmg aralığı 3.80 olan bi 2h balta ile gene 120-170dmg aralığı 2.70 olan başka bi balta "

burda tartışmasız 3.80 speedi olan balta seçilmeli , zaten denersen kısa sürede aradaki hasar farkını kendinde gözlerinle görebilirsin[signature][hline]Albert Einstain demişki
" 3. Dünya savaşında hangi silahlar kullanılacak bilmiyorum ama 4. sünde insanlar taş ve sopalarla savaşmak zorunda kalacaktır."
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

özel vuruşlar harici bir fark oluşmaz ama aynı dps'ye fakat farklı dmg aralıklarına sahip silahlar arasında dimi?

ya sonuçta oyuna kafamı o kadar yormuyorum yok 3dmg daha fazla 5power daha az falan diye ama adama gidipde tek vuruşta eşşek gibi crit vurduğumda da yusuf yusuf olması hoşuma gidio bide warrior adam yavaş silah kullanır die düşünüorum ondan ben yavaş silahlarda karar kıldım.sonuçta matematiksel olaya yaklaşıldığı zamanda doğru olan yavaş silahlar warriorlar için daha avantajlı diğer classlar için bilmiyoruım durum nasıl
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...