Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

BMW 1 serisi Versus BMW3 serisi


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Bunu alana beyaz pantalonluyu da veriyorlar mı peki :)
Arabaya gidip bakmak lazım, bizim buralara yakın Audi yok işin kötüsü. Kozyatağına en yakın Audici nerede var bilen var mıdır? Benim tek bildiğim Nispetiye caddesi üzerinde var bir tane...

Vodan bu arada çok şanslısın, yeni Astra çok güzelmiş, üstünkörü baktım, Opel'e tekrar gideceğim, arkadaş düşünüyor bakacağız beraber.

A3ten başka, 1 serisini geçerekten soruyorum, o sınıf ve fiyat aralığında başka araba var mı? Mercedes A'ları da geçtim, onlar da kullanım dışı.[signature][hline]Bir fincan kahveden daha güzel olan tek şey, ikinci fincandır." CAFEIN
Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Mesaj tarihi:
audi a3 sportpack in farkını söliim ben sana sitesindede yazdığı gibi:
Audi A3 Sportback'in dinamik süspansiyonu her durumda güvenli kullanım için tasarlandı. Elektromekanik direksiyon, bağımsız çok kollu arka süspansiyon ve McPherson ön süspansiyon spor tipi kullanım ve sürüş konforu sağlıyor.

En son quattro® sürekli dört tekerlekten çekiş tasarımı motor gücünün dağılımın sürekli olarak A3 Sportback'in ön ve arka tekerlekleri arasında değiştiriyor, böylece her zaman mümkün olan en yüksek çekiş sağlanıyor. Her zamankinden daha çabuk ve etkili bir şekilde vites değiştirebilmeniz için de motorsporları dünyasında geliştirilen DSG® direk vites değiştiren şanzıman var: güç akışında hiçbir kesinti olmadan çalışıyor ve bir vitesten diğerine 0.2 saniyeden daha kısa bir süre içinde geçebiliyor.[signature][hline]Çarşı Alayına karşı
Mesaj tarihi:
Gidin gidin cafein bu ara ek indirimler var benzinlilerde.

Birde Red_Dog bu saydıklarını barındıran bi sportback'in fiyatı nekadar acaba :) Adamların siteye yazdıklarına bakarsak benim Astrada da viraj dönen farlar olması gerekiyodu ama 3bin YTL fark vermeden yok :D[signature][hline]Atahost.net Web Hosting

[Bu mesaj Vodan tarafından 11 Haziran 2005 14:45 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
Dedikleri ile demedikleri arasında Red Dog'un yaklaşık 10.000 euro fark var. A3 1.6 FSI çıplak olarak 44 milyar civarında, adam akıllı aksesuarla 53-54 milyara gelir diye tahmin ediyorum. Yani BMW 1 serisinin 1.6 motorunun full aksesuarıyla kafa kafaya.[signature][hline]Bir fincan kahveden daha güzel olan tek şey, ikinci fincandır." CAFEIN
Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Mesaj tarihi:
1 serisi okadar kötümü ya? Ben fuarda binmiştim baya hoşuma gitmişti.. Annemde Astra'nın borcu bitince BMW 1 alcam ben diyodu bak çok üzülcek şimdi. Konu ile ilgili yorum yapmamıştım. Ben BMW1 tercih ederdim birazda donanım ekletip.. He neden 3 değilde 1 dedim? hem yaşıma daha çok uyacağı hemde gücümüzün 3 serisine yetmeyeceği için..

Şurada 1 serisinin bikaç fotoğrafına baktım çokda kötü değil içi nesini beğenmedinizki yau[signature][hline]Atahost.net Web Hosting
Mesaj tarihi:
Vodan, 1 serisini beğenmemelerinin sebebini bir BMW showroom'a giderek anlayabilirsin ancak.
Arabanın bence dış görünüşü çok güzel, önden zaten tam BMW, 3 serisinden farkı yok. Artı, ebat olarak (Fistancım, 30cm arabada farkediyor kullanırken, en azından benim için), şekil şemal olarak da daha genç arabası.
Problem iç aksam ve aksesuarda. Karşı çıkılan şey, 1 serisinin bu bakımdan bir "BMW" olmadığı. Yani bir asilzade değil, sadece yarı soylu diyebiliriz. Gerçekten de sırayla 1 serisine ve 3 serisine binersen aradaki farkı çok hissediyorsun. 3ün şıklığı ve konforu, tasarımındaki küçük noktalar 1de yok, daha basit, plastik bir konsol 1 serisindeki. Yalnız bu aradaki fark, yaklaşık 40-50 milyarı(Yani neredeyse 2 tane 1 serisi= bir tane 3 serisi) gerektiriyor.

Yalnız şunu da söyleyeyim, Peugeot 306, 307, Astra veya Mazda 3lere göre, BMW 1 serisi çok şık. Bu noktayı da atlamayalım, içindeki zamazingolar olsun, tasarımı ve malzemesi olsun döver(zaten fiyat olarak da 1.5-2 katı bunların). Dövemeyeceği tek araba olsa olsa A3tür, gerçi daha A3ü detaylı inceleyemedim, yakınlarda showroom yok. O bakımdan üzülmeye değmez.

Harbi BMW süreyim diyorsan, compact almayacaksın (bence görünüşleri felaket), 1 serisi de alma diyorlar... O zaman 100 milyarı kafadan vereceksin, 3 serisi alacaksın, olay buna dönüyor. 100milyar çakmak da her babayiğidin harcı değil, o kadar paraya çok çok farklı seçenekler var.

1 serisi alınır mı alınmaz mı, bence güzel araba alınır, ama benim şahsen bir BMW kültürüm yok, ailemin de çok araba elinden geçti ama hiç BMW tercih etmediler bugüne kadar. O bakımdan BMW'yi yansıtmıyor, adi araba gibi yorumları ben yapamam. Ben beğendim, 60 milyara değer mi, senin gidip bakman lazım, körü körüne konuşmak olmaz.

Kişisel sıkıntım da, parasal olarak öyle bir noktadayım ki(babama bağlı olaraktan), 60-80 milyar arası bir şey alabilirim gibi gözüküyor, zaten babam kendine gelecek ay araba alacak yeni, benimki Kasım'a kadar sarkar. Şimdi askerlik işim de çıktığı için, fazladan belirsizlik var, o yüzden ben şimdilik araba işini askıya aldım, potansiyel fikirleri değerlendiriyorum sadece. Mesela tutar askere giderim, dönerim 3 serisi alırlar, veya gider o paraya araba almam iş kurarım hiç belli olmaz, geleceğim tümüyle muallakta. Ağustos sonu kendi arabamı satmayı düşünüyorum sadece, 60.000 kmyi görmeden.

İsteyen varsa pazarlığa otururuz :) 2000 model 306 platinum, 53.000de şu an, kırığı çıkığı yok, çiziklerini de gelecek ay halletirmeyi planlıyorum, hoş cilalanıp temizletilince çoğu kayboldu gibi.

Saygılarımla,[signature][hline]Bir fincan kahveden daha güzel olan tek şey, ikinci fincandır." CAFEIN
Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Mesaj tarihi:
Peugeot 306 307 ic dizayni Astra ve Mazda 3'le karsilastirilmaz. Ama Astra ve Mazda 3 bmw 1 serisi ile kiyaslanabilir. Bana gore Astra'nin ici 1 serisinden daha guzel, malzeme kalitesi olarak 1 serisi 1 adim onde olabilir ama oyle ahim sahim bir fark yok arada.[signature][hline]With his holy cross raised high, he shouts a warcry against evil.
Mesaj tarihi:
bugun gidip kosiflerden 1.20i aldık

fiyat olarak 76 milyara geliyor.yeni kasa 3.20 ile aralarında cok az fark var

3.20d lerin herkes sesinden şikayetçi.bizde o yuzden 3.20d mizi satmak durumunda kaldık.direksiyonu ise acok sert arabanın.oda cok sorunlu.bu yuzden onu alcaksan pişman olabilirsin.dizel almayın diyorum yani ben.


ya 1.20i al yada 3.20i al derim ben.ama 2 sinide alma şansın var gibi gozukuo tabi 3 al.[signature][hline]"Far away is a place where I hide
the truth that have to be locked away"
Mesaj tarihi:
Yeni dizeller o kadar ses çıkartıyor mu yahu? Benim bildiğim, özellike Mercedestir, BMWdir ses çıkartmaması lazım, Passatlar geçerken Desoto kamyonetler gibi homurdanıyorlar ama yeni modellerinde o da yok.

1.20i canavar gibi araba, durmuyor yerinde, zıpkın gibi. Ben sırasıyla 1.16i ve 1.20i yi test sürüşüne çıkardım, 1.16 da güzel gidiyor ama 1.20üüüühüüü, araba "gazla beni gazlaa" diye yırtınıyor, gazı aldı mı alalalala diye fırlıyor valla. Fazla mı gelmiş o kasaya o motor anlamadım :) Tabii alıştığım 90 beygirlik 1.6 306dan sonra bana da çok canavarmış gibi gelmiş olabilir, orası ayrı.

Yine de 3.20d den sonra 1.20i tuhaf geldi bana.[signature][hline]Bir fincan kahveden daha güzel olan tek şey, ikinci fincandır." CAFEIN
Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Mesaj tarihi:
3.20d satıp 1.20 almadık tabiki :)
3.20d yerine yeni 3.30 aldık
1.20i ayrı :)
ben sadece aradaki farkı şey ettim :)[signature][hline]"Far away is a place where I hide
the truth that have to be locked away"
Mesaj tarihi:
kazasiz belasiz kullanin insallah, cok iyi araba 3.30 260 beygir ucar gider :)
ayiptir sormasi ne kadara maloldu 150 milyar civari mi?[signature][hline]With his holy cross raised high, he shouts a warcry against evil.
Mesaj tarihi:
said:
Diablo, 11 Haziran 2005 18:03 tarihinde demiş ki:
bugun gidip kosiflerden 1.20i aldık

fiyat olarak 76 milyara geliyor.yeni kasa 3.20 ile aralarında cok az fark var

3.20d lerin herkes sesinden şikayetçi.bizde o yuzden 3.20d mizi satmak durumunda kaldık.direksiyonu ise acok sert arabanın.oda cok sorunlu.bu yuzden onu alcaksan pişman olabilirsin.dizel almayın diyorum yani ben.


ya 1.20i al yada 3.20i al derim ben.ama 2 sinide alma şansın var gibi gozukuo tabi 3 al.


Bir şeyi anlamadım 3.20d'nin direksiyon ağırken 3.30i'nin ki değil mi?

Motora göre hassasiyet mi değişiyor? Ben yeni 3 serisinin direksiyonunun ağır olduğunu biliyordum ama modeline göre fark ettiğini düşünmemiştim.[signature][hline]What we do in life,echoes in eternity.
Mesaj tarihi:
330 da 320 de olmıyan bi sistem var o yuzden direksiyonu daha rahat.hepsi aynı degil myani[signature][hline]"Far away is a place where I hide
the truth that have to be locked away"
Mesaj tarihi:
bende 320ci var direksiyonu sert ama yüksek hızlarda rahat bir sürüş oluyor. 320 de olmayıp da 330 da olan sistem ise sürat arttıkça direksiyonu sertleştiriyor. gayet güzel ve kullanışlı bişe.[signature][hline]Snowboy
Mesaj tarihi:
said:
Cafein, 11 Haziran 2005 02:41 tarihinde demiş ki:
Alfa Romeo, babamın "Asla"ları arasında, Renault, Honda ve Tofaşın yanında yerini alıyor.

Helal olsun. Baban resmen bilge adammış.
Mesaj tarihi:
alfa romeo sorunlu bir arabadir.ama fiyat olarakda uygundur.tabikii tofasla felan kiyaslanamaz ama sorun oalrak gercekten ciddi problemler acio alfa romeolar.[signature][hline]Xhearon UO Shard
Xhearon
Level ve irk sistemi ile aktiftir.
Mesaj tarihi:

Honda güzel araçtır. Özellikle 1 20 parasına (76 milyar) Accord 2.2 dizel alınabiliyor gayet de konforlu.

Alfa Romeo, gerek satış politikası gerek servis eksikliğinden (yeni modellerden çok eski araçlar için) dolayı pek tercih edilecek bir marka değil Türkiye'de.

Eski araçların çoğu sorunludur, fazla ilgi isteyip, gösterilmemesinden dolayı. Aslında üstlerine düşülüp çok güzel hale getirilebilir, ama sanmıyorum ki forumdan bir pati böyle bir olaya girişsin. Aslında 0 araçlara verilen rakamlarla bırakın 0 lamayı, ciddi ciddi aracı geliştirip özgün hale sokabilirsiniz ama diyorum ya ;böyle manyak yoktur burada :)

Sokağımda kaderine terkedilmiş Chevrolet Bel Air'i düşünüyordum da (5-6 milyara alınır aslında) , toplam 50 milyara o araca neler yapılırdı düşününce bu 2005 modeller de neymiş ki diyor insan. Üstüne para kalırdı işletirdin vergisi, yakıtı için yahu. :-)

25 milyara çıkardım bununla valla. (restorasyon)



İlerde ayıracak birikimim olsun inadım inat yapacam bir tane :) 20+ senelik aracın vergisi 4000cc+ olsa ne yazar zaten

Mesaj tarihi:
Ekliyorlar artık eski araçlara, sorun olacağını sanmıyorum.
Tabi bir de bu araçla her gün trafiğe çıkıp paranoyak olmak da var haklısın o konuda. Biri çizse mesela kafayı yersin. Ben arabanın haline acıdım, eski dolmuşların durumu bile daha iyi.

Klasikleri geçtim 90 lı yılların arabaları da (yedek parçaları hala bulunuyor) aynı olaya tabi tutulabilir ama kimse girişmiyor, masrafı 0 dan az olmasına rağmen. Ama ikinci el konusu gündeme gelince, yaptığın masraf elinde kalıyor. O yüzden belki kimse uğraşmıyordur. Sonuçta böyle bir olaya girişmek için o modeli çok sevmen lazım.

Fiyatların uçukluğu beni dumur etti o yüzden böyle bir yazı yazdım, belki de yeni araçlarda eskilerin (çok eski de değil 90 larla bile kıyaslasak) tadını bulamadığım için.

[Bu mesaj Mino tarafından 14 Haziran 2005 02:41 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
Yeni bir aracın olsa biri biyerini çizse, aynasını kırsa dahi götürüp serviste yepyeni hale sokabilirsin. Ancak bu tür arabaların bir aynasını bulmak bile zor olduğundan, ayrıyetten değerli bir klasiğe sahip olmanın 1. koşulu orjinallik olduğundan, ne klima taktırabilirsin nede rahat rahat işine okuluna gidip gelebilirsin :)
Pazar günleri kullanabileceğin bir klasiğe sahip olmak tabiki bambaşka bir keyif olsa gerek..[signature][hline]Atahost.net Web Hosting
×
×
  • Yeni Oluştur...