Baggio Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2002 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2002 Icerdeki Lizardlari oldurdum ama Aribeth, buyucu ve adami icerde (friendly gorunuyorlar) ve kapiyi acamiyorum. Katlarda bi anahtar falan mi kacirdim? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Coldwind Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2002 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2002 ordaki adamlardan birisine tıklayacaksın, nasıl konuşmak için tıklıosan.. sonra kapılar açılır :)[hline]Share your Wisdom... There is no Emotion. There is Peace. There is no Ignorance. There is Knowledge. There is no Passion. There is Serenity. There is no Death. There is the Force. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2002 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2002 Hayir, hicbir sekilde acilmiyor. Kapiya dayanip familiar cagirdim, icerde cikti bekledigim gibi, possess edip denedim ama dialog kuramiyor tabi hayvanken, kapi icerden de acilmiyor. Bioware forumlarina baktim bug diyorlar, ama kac patchdir duzeltmemisler, debug ile bakacagim simdi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Caine Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2002 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2002 alt kattaki yaratıkları temizle sonra git kente rapor ver komutana geri dondugunde o kapı acık olacaktır bu islem icinde recall stone u kullan[hline]Liberate Tutemet Ex Inferis... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2002 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2002 Rapor ver dedigin Aarin Gend ise, "buldun iste ceteyi, git de bitir" diyo ve "I'll go" demekten baska secenegim yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2002 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2002 Sorunu cozdum Bioware forumlarindan. Baska yasayan varsa anlatayim: NWNNWM klasorunuzdeki Chapter2E.nwm dosyasinin uzantisini mod yapip read-only'sini kaldirin ve toolsette acin. Scriptlersen 2q6k_morag_1 scriptini bulup su hale getirin: said: #include "nw_i0_generic" void main() { //modified to fix flag loss bug(?) if(!GetLocalInt(OBJECT_SELF,"Morag_Fix")){ SetSpawnInCondition(NW_FLAG_HEARTBEAT_EVENT); SetSpawnInCondition(NW_FLAG_ON_DIALOGUE_EVENT); SetLocalInt(OBJECT_SELF,"Morag_Fix",1); } if(GetSpawnInCondition(NW_FLAG_HEARTBEAT_EVENT)) { SignalEvent(OBJECT_SELF, EventUserDefined(1001)); } } F7 veya sol ust butondan "Save and Compile" secenegi ile scripti, daha sonra komple module'u save edin. NMW klasorune atip uzantisini tekrar .nwm yapin ve load edin, duzeliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Şubat 1, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 1, 2003 Up, belki ihtiyaciniz olur, icimden geldi :)[hline]Gesp (a.k.a Baggio) Level 50 Eldritch of Soul Reavers Email: [email protected] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RogueNoir Mesaj tarihi: Şubat 1, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 1, 2003 böyle garip buglar var oyunda, bende de 1. chapter sonunda ritual chamber da desther kaçtıktan sonra portal açılmamıştı.. gerçi load ettim tekrar oynadım düzeldi ama bugli bi oyun 1.27 olmasına rağmen[hline]I thoroughly disapprove of duels. If a man should challenge me, I would take him kindly and forgivingly by the hand and lead him to a quiet place and kill him. Mark Twain Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sughnuk Mesaj tarihi: Şubat 2, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2003 peheeyt ben daldım onlara baba gibi ranger im la cektim okumu hepsine bi cold arrow... ....kapı acıldı(adamlar dısarı cıktılar bana saldırmak icin..) ondan sona bi quest cıktı EROR_MEROR diye.. ...anlam veremedim hata verdi goskaca nwn.. ....gittim bende aarin'e oda hadi gene iyisin bolum atladın dedi.. bende hich bozmadım aynen dewam dedim... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar