Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

ebolat

=o=
  • Mesaj sayısı

    11
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

ebolat Kullanıcısının Başarıları

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Güncel Rozetler

  1. ebolat

    Client 4.0.0c 'de character status ekrani sorunu

    Verdata ile oynama ile cozulebilecek bir sorun oldugunu sanmiyorum.. Bak simdi.. Verdata ile nasil oynarsin, soyle olabilir: Gider AoS Character Status yerine klasik character status screen'ini patchlersin.. Sonucu da su olur: Klasik karakter menusu gorunumu uzerinde, saga sola dogru kaymis AoS character screen yazilari.. Bunun cozumu verdata ile alakali olmamasi lazim da cozemedim.. Sendpacket komutlari ile ilgili veya client'in hex code'lari ile ilgili bir cozum yolu bulunmasi gerekiyor. Sendpacket ile on=@login 'de her player'a AoS screen'i sildirtip, yerine klasik olanini koydurtacak bir komut yaratilabilir mi bilmiyorum. (Sendpacket komutlarina o derecede hakim degilim.) Ya da ornegin 2.0.3'ten bir hex blogunu kesip, 4.0.0c uzerine gerekli yere koyarak duzeltilebilecek bir sey midir onu da bilmiyorum.. Fakat cozum yolu var, o kesin :)
  2. Merhaba arkadaslar, 55 R4.0.2 bildiginiz uzere 4.0.0 serisi clientler ile girise izin vermekte.. Ben de desteklenen son versiyon olan 4.0.0c ile R 4.0.2'ye baglaniyorum.. Her sey sorunsuz, client mukemmel sekilde islevini goruyor.. Fakat Paperdoll'dan status tusuna tikladigimda acilan character status ekrani AoS! (RunUO oynayanlar nasil oldugunu bilirler) Bunu nasil normal'e cevirebilirim? Tesekkurler.
  3. ebolat

    Multi Evlerde Zemine Cokme Sorunu..

    Sorunu cozdum arkadaslar.. Cok cok basitmis fakat gozden kacan ufak bir detay iste.. Modified olan multi.idx ve multi.mul dosyasini server'in kendi Ultima Online 2D dizini icindekilerin yerine kopyalayinca sorun otomatik fixlenmis oldu.. Bu dikkatsiz arkadasa yardim etmeye calistiginiz icin tesekkur ederim.
  4. ebolat

    Multi Evlerde Zemine Cokme Sorunu..

    Simdi kendi karakterim ile player karakter arasinda alakasiz bir iki event disinda bir de su fark olabilir.. Player karakterde c_man veya c_woman iken body, obody ve id; staff karakterde c_man_gm olabilir.. Boylece hani diyecegim evi bazen static olarak gormuyor da GM Body ile icinden gecmeye kalkarken zemine cokuyor. Attigin bu post bana mantikli geldi ve bir player karakter ile denedim.. Sonuc degismedi. Aklima ikinci neden nudge sorunu geldi.. Nudgeup, nudgedown ile bol bol oynadim evin nudgeleri ile (Ev Green Acres 3'te kurulu idi bu arada) yine olmadi.. Bakalim ne olacak bu i$in sonu. Ya bende bir gariplik var, benim disimda herkes kolayca gezebilecek evde, ya da cozmem gereken halen bi sorunum var. Yardimci olmaya calisan tum arkadaslara tesekkur ederim. Baska onerisi olan varsa devam edebilir baslik.
  5. ebolat

    Multi Evlerde Zemine Cokme Sorunu..

    24 saatten fazla oldu yanit alamadim konuya.. Rica etsem, konu hakkinda bilgisi olan biri yardimci olabilirse sevinirim.. Ya da ayni problemi yasayan baska bir arkadas var ise kendi yasadigi sorunu bana anlatirsa belki cozumu kendim de uretebilirim. Saygilarimla..
  6. Bir turlu cozemedigim bir sorun bu.. Tam olarak anlatayim.. Kendi cizdigim bir eci normal olarak bir txt dosyasina extract edip, Multi Scripter 1.0 kullanarak multi.mul ve multi.idx dosyalarima patchliyorum.. scripts klasorune scriptini de attiktan sonra oyuna grip evi gayet olagan bir sekilde kurabiliyorum.. Kurdugum evim hem haritada (overview) hem de normal ekranda gayet sorunsuz olarak gorunuyor.. Buraya kadar hersey tamam.. $imdi sorun buradan sonrasinda basliyor zaten. Evde dola$maya ba$ladigimda birinci katta iken zemine cokme ya$aniyor.. (Karakterin yarisi evin dö$emelerinin icinde, yarisi di$inda gorunuyor.. xfix komutu ile doseme uzerine cikamiyorsun.) Bunun disinda mesela ikinci katta iken evin tabelasina tiklar isem birinci kata dusme ve hatta ikinci kattan direkt zemine dusme yasanabiliyor.. Bazen hicbir sey yapmadan ust katta dolasirken bile alt katlara dusme yasanabiliyor. Bunun cozumu scriptsel mi olacak yoksa multi patchleri ile mi alakali? (-ki sanmiyorum) Konuya hakim bir arkadas bana aciklayici bir cozum yolu gosterirse sevinirim.. Tesekkurler.
  7. Sphere'in 55i'den sonraki cogu (belkide hepsi) versiyonunda kendi local serverinizi actiginizda internet baglantinizi check ediyor.. Eger ki internete bagli degil iseniz o sirada, client ile 127.0.0.1 IP'sinden kendi serveriniza baglanirken login esnasinda hata veriyor.. 55i R4.0.2 kullaniyorum.. Bunu kapamanin bir yolu var mi? Yani ben internete bagli olmasam bile, server'ima sorunsuz login olabilmenin bir yolu var mi? Neden boyle bir $ey yapma geregi duymu$lar onu da anlamadim ya neyse.. Saygilarimla..
  8. ebolat

    Account name degistirme..

    Charlardaki account satirlarini hangi komutla degistirecegim peki?
  9. ebolat

    Account name degistirme..

    Vay be.. ne kadar hizli cevap aldim boyle.. Tesekkur ederim.
  10. Sphere 55i'de daha once mevcut olan bir account var diyelim.. sphereaccu.scp'den bunun [account-name] olan adini [yeni-account-name] diyerek degistiriyorum ve sphere'i yeniden baslatiyorum.. Fakat yeni-account-name accountu ile oyuna baglandigimda eski charlar gorunmuyor.. silinmis oluyor.. bunu nasil önlerim.. Daha dogrusu mevcut accounttaki karakter ve itemleri kaydetmeden, account'a nasil rename atarim?
  11. ebolat

    Şu Grafikler.........

    Mesela AoS full patchli bir verdatam var.. Bu verdatamin icinde AoS silahlari (Double Bladed Staff vs.) sekil ve animasyonu olmali.. Simdi ben sadece o silahlara scp yaziyorum ve bu scp ile birlikte ayni silahlari 55i altinda kullanmak istiyorum.. Sonuc: Paperdoll'da gorunen silah, elde hic gorunmuyor, ya da sacma sapan sekiller ile gorunuyor. (Farkli silah goruntuleri veriyor.) art.mul dosyamda bu silahlarin animasyonlari tanimli olmali.. Neden sphere 55i altinda kullanamiyorum ben onlari? Sorun nedir?
×
×
  • Yeni Oluştur...