Yapılmayan item'lar için bişey yazim.Örneğin carp. menünde Forge var.Forge'u yapabilmen için dialog unun scriptine
onbutton=x
IF ( < x.x) ||( < x.x)|| !( )|| !( )
SRC.SYSMESSAGE Bunu yapmak icin en az x.x Carpentry - x.x BS Skill'e ve x Log - x Iron ingot'a ihtiyaciniz var.
RETURN 1
ELSE
src.makeitem=i_deed_forge
src.tag.carpentry=i_deed_forge
ENDIF
olarak işledin forge'u ve işlediğin oranlar kadar forge'una Resources ve Skillmake vermek zorundasın.
Örneğin:
(dialog menü)
onbutton=x
IF ( < 55.5) ||( < 55.5)|| !( )|| !( )
SRC.SYSMESSAGE Bunu yapmak icin en az 55.5 Carpentry - 55.5 BS Skill'e ve 5 Log - 5 Iron ingot'a ihtiyaciniz var.
RETURN 1
ELSE
src.makeitem=i_deed_forge
src.tag.carpentry=i_deed_forge
ENDIF
(Forge'un)
[ITEMDEF xxx]
DEFNAME=i_deed_forge
NAME=xxx
ID=i_deed
RESOURCES=i_deed,i_forge
CATEGORY=xxx
SUBSECTION=xxx
DESCRIPTION=xxx
RESOURCES=5 i_log,5 i_ingot_iron
SKILLMAKE=CARPENTRY 55.5, BLACKSMITHING 55.5, t_carpentry
gibi.
yani bu iki oranın aynı olması gerekiyor ikisindede.sanırım senin sorun bundan kaynaklanıyor.
[Bu mesaj Xaelin tarafından 15 Şubat 2003 10:10 tarihinde değiştirilmiştir]
[Bu mesaj Xaelin tarafından 15 Şubat 2003 10:10 tarihinde değiştirilmiştir]
[Bu mesaj Xaelin tarafından 15 Şubat 2003 10:11 tarihinde değiştirilmiştir]