Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

moda mado


helena

Öne çıkan mesajlar

saygısızlık örneği.

bir iki hafta önce arkadaşlarımla modadaki mado şubesine gitmiştik ve hizmet anlayışı tam bir felaketti. öncelikle dondurma isteyen arkadaşımın dondurmasından kıl çıktı, ve adamların tepkisi "neden değiştiriyoruz bunu?" tarzı oldu. daha sonra soğuk kahve isteyen arkadaşıma sıcak kahve getirdiler ve aslında soğuk kahve istediğimizi duyunca getirdikleri kahveyi soğutmaya kalkıştılar. üstelik kahvenin gelmesi için bir saate yakın bekledikten sonra hala gelmeyince orda daha fazla oylanmadan çıktık. ne özür dilediler ne de bir açıklama yaptılar.

daha sonra madoya mail ile şikayette bulunduk ama bir cevap gelmedi. şimdi sorum şu: böyle bi durumda şikayet edebileceğimiz yeri tam olarak bilen var mı? çünkü mail yoluyla yapılan şikayet veya talepleri firmalar hala çok ciddiye almıyor maalesef ve bu konunun kapanıp gitmesini de istemiyoruz açıkçası.[signature][hline]yargılamayın, henüz siz de yargılanmadınız

[Bu mesaj faint tarafından 03 Haziran 2005 21:44 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Modada madoya gidilmez ki.
iki adım daha at, ali usta var bebekliğimden beri giderim gittikçe daha güzel şeyler yapıyorlar. santa maria sını tavsiye ederim hatta.
veya moda kup var hemen yanında, inanılmaz wafflelar yapıyolar.
mado da sinek avlıyo. ondan bozuktur sinirleri, müşteri hizmeti falan yalandır, iflas eşiğindedir (moda şubesi) falan.[signature][hline]And yes I'll have no more dreams to defend. So.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mado aynı tas aynı hamam. benimde 1 ay oncesine dayanan benzer bir senaryo yaşamışlıgım var, kalabalık bir grup olarak gitmiştik, sinir olup sesimizi yukseltince dedigimizi yapmak zorunda kaldılar. görüyorum ki yaşananlar tesadüf degil imiş. madoda hiçbirşey degişmemiş.[signature][hline]Bestiae sumus, ut non bestiae simus...
Web Site(ler)mizin Tarihçesi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Evet mado biraz gerzek biyerdir ben pek gitmem oraya moda mado hele krolar calisiyo zaten Bak sana tavsiey bu tip aksiyonlarda bulunduklarinda sert cıkısman hemen pısarlar ben iki bagırmıstım cürük pasta getirdikleri için. adamlarin sefi geldi özür diledi pastayi yenilediler fln.. ahkkını ara yani :)[signature][hline]Davut Vedaoglu says in episode 3: Fezagezer join me beKaos Ay em yor fathır ...
FEzAGezer:noooooo
Tam bu sıralarda bi ses
O Bİ Vanlİ: Yuguz Dı Fors look
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
helena, 03 Haziran 2005 21:44 tarihinde demiş ki:
saygısızlık örneği.

bir iki hafta önce arkadaşlarımla modadaki mado şubesine gitmiştik ve hizmet anlayışı tam bir felaketti. öncelikle dondurma isteyen arkadaşımın dondurmasından kıl çıktı, ve adamların tepkisi "neden değiştiriyoruz bunu?" tarzı oldu. daha sonra soğuk kahve isteyen arkadaşıma sıcak kahve getirdiler ve aslında soğuk kahve istediğimizi duyunca getirdikleri kahveyi soğutmaya kalkıştılar. üstelik kahvenin gelmesi için bir saate yakın bekledikten sonra hala gelmeyince orda daha fazla oylanmadan çıktık. ne özür dilediler ne de bir açıklama yaptılar.

daha sonra madoya mail ile şikayette bulunduk ama bir cevap gelmedi. şimdi sorum şu: böyle bi durumda şikayet edebileceğimiz yeri tam olarak bilen var mı? çünkü mail yoluyla yapılan şikayet veya talepleri firmalar hala çok ciddiye almıyor maalesef ve bu konunun kapanıp gitmesini de istemiyoruz açıkçası.


tükoder tüketici haklarını koruma dernegi de ilgileniyor bu tip sorunlarla. Kıllık degil mi diyip istanbul ticaret odasına da at bir mail.Buraya yazmakla cok iyi yapmıshsın zaten.Buradan bircok insana ulashtın zaten,bu da buyuk bir tepki yaratır..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Caddedeki Mado nun önünde kasımda mı ne kavga etmiştik epey kalabalıktık gelen tipleri yolladıktan sonra araya giren kıl olduğumuz garsonları dövdük .. Arada yapın =)[signature][hline]Anubis
Andoria UO Shard

Karakteriniz, şöhretinizden önemlidir. Karakteriniz, siz ne iseniz odur... Oysa şöhretiniz, başkaları sizi ne sanıyorsa odur.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sorun madoya ya da başka bir yere gitmek değil ki. sonuçta yaptıkları çok ayıptı ve davranışlarının bedelini ödemeleri lazım.

bir kaç gün içinde sonuçlanması lazım şikayetin. size son gelişmeleri aktarırım[signature][hline]"zamanı gelmiş bir düşünceyi durdurabilecek hiç bir ordu tanımıyorum"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

az önce madonun ar-ge müdüründen bir mail aldım :

Sayın Banu Ö.;

Markamıza göstermiş olduğunuz ilgiye ve bizimle paylaşma hassasiyetini gösterdiğiniz fikirlerinize çok teşekkür ederiz. Dikkatimize sunmuş olduğunuz her detay, alınan her duyum, hizmet ve ürün kalitemizi yeniden değerlendirmek için bir fırsat olup markamızın gelişimi yönünde atılan adımlar için çok değerlidir.

Sayın Ö. ,

Dondurmadaki kıl sorunu, ilgili bayi personellerinin hazırlama koşullarına dikkat etmemesi (Bone, kolluk, eldiven kullanmamış olması) ya da ambalajlarla birlikte gelen partiküller nedeniyle yaşanmış olabilir. Genel merkez olarak HACCP Gıda Güvenliği ve ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi gereği üretimin her aşamasında kritik kontrol noktaları belirlenmiş olup, dondurma için risk oluşturacak alanlar yeniden yapılandırılmıştır. Ürün akışını sağlayan filtrasyon sistemimiz kıl, taş, v.b yabancı cisimlerin geçmesine izin vermeyecek şekildedir. İşletmemiz içerisinde üretim alanında bone, galoş, eldiven, maske kullanılması zorunlu olup personel ve mekan hijyeni DQS Kalite standartlarına göre belirlenmiştir.
MODA MADO hizmet noktamızda yaşamış olduğunuz diğer sorunlar (servis ve personelin müşteri ilişkilerindeki yetersizliği) bizim gibi kendi alanında kalite yaratmaya özen gösteren bir marka için üzüntü verici olup, markamızı yaralar boyuttadır. Franchising sistemini benimsemiş bir şirket olarak, kalite politikamız gereği, hizmet noktaları arası hizmet, sunum, ürünler, hijyen ve müşteri memnuniyetinde yüksek kalite standartlarını sağlamak üzerinde hassasiyetle durduğumuz konulardandır. Güvenilen ve beğenilen bir marka olarak, şube yönetici ve personelleri, servis kuralları, hijyen, müşteri ilişkileri, ürünler ve muhafaza koşulları konularında belirli periyotlarla eğitim almakta ve aldıkları bu eğitimler revize edilmektedir.

Sayın Ö.;

Tüm ihtimaller göz önünde tutularak şikayet konusu, araştırılarak sorunun kaynağına inilecek ve gerekli iyileştirmeler yapılacaktır.
Sorumlu bir firma olmanın gereklerini yerine getirerek yaşanılan olayı talihsiz bir istisna olarak kabul ediyor, bir daha yaşanmayacağı kanaatinden yola çıkarak en içten özür dileklerimizi iletiyoruz.

Saygılarımızla

Perihan Paköz Yıldız
Kalite Ar-Ge Müd.
MADO

bakalım bir sonuç çıkacak mı..[signature][hline]"zamanı gelmiş bir düşünceyi durdurabilecek hiç bir ordu tanımıyorum"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
karakedi, 14 Haziran 2005 23:52 tarihinde demiş ki:
anlamadım ki,
madoya ilk kez mi şikayet gitmiş?
öyle bir izlenime kapıladım atılan emaile bakarak.

neyse umarım düzelir herşey diyelim.


onlara sürekli şikayet maili gönderen arkadaşımdı, ben değil.

ama o bir türlü cevap alamamıştı, ben sikayetvar.coma yazmıştım bi kaç gün önce ve hemen cevap geldi.[signature][hline]"zamanı gelmiş bir düşünceyi durdurabilecek hiç bir ordu tanımıyorum"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...