helena Mesaj tarihi: Haziran 3, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2005 saygısızlık örneği. bir iki hafta önce arkadaşlarımla modadaki mado şubesine gitmiştik ve hizmet anlayışı tam bir felaketti. öncelikle dondurma isteyen arkadaşımın dondurmasından kıl çıktı, ve adamların tepkisi "neden değiştiriyoruz bunu?" tarzı oldu. daha sonra soğuk kahve isteyen arkadaşıma sıcak kahve getirdiler ve aslında soğuk kahve istediğimizi duyunca getirdikleri kahveyi soğutmaya kalkıştılar. üstelik kahvenin gelmesi için bir saate yakın bekledikten sonra hala gelmeyince orda daha fazla oylanmadan çıktık. ne özür dilediler ne de bir açıklama yaptılar. daha sonra madoya mail ile şikayette bulunduk ama bir cevap gelmedi. şimdi sorum şu: böyle bi durumda şikayet edebileceğimiz yeri tam olarak bilen var mı? çünkü mail yoluyla yapılan şikayet veya talepleri firmalar hala çok ciddiye almıyor maalesef ve bu konunun kapanıp gitmesini de istemiyoruz açıkçası.[signature][hline]yargılamayın, henüz siz de yargılanmadınız [Bu mesaj faint tarafından 03 Haziran 2005 21:44 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
elma Mesaj tarihi: Haziran 3, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2005 www.sikayetimvar.com ya da www.sikayetvar.com bunlardan biri olmalı. buraya yapılan şikayetleri ilgili firmalar cok ciddiye alıyormuş[signature][hline]dogmit bi ara msn de demiş ki: bunu yazan tosun güç seninle olsun MSN: [email protected] http://netbux.org/?r=169517 ayda 24$ kazanmak için.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Yesfa Mesaj tarihi: Haziran 3, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2005 işte buradasııın.. ama e-mail tekniği ülkemizde dediin gibi pek işe yaramıyo en kesin çözümü kavga ile alıcaz!!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nereid Mesaj tarihi: Haziran 6, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2005 Modada madoya gidilmez ki. iki adım daha at, ali usta var bebekliğimden beri giderim gittikçe daha güzel şeyler yapıyorlar. santa maria sını tavsiye ederim hatta. veya moda kup var hemen yanında, inanılmaz wafflelar yapıyolar. mado da sinek avlıyo. ondan bozuktur sinirleri, müşteri hizmeti falan yalandır, iflas eşiğindedir (moda şubesi) falan.[signature][hline]And yes I'll have no more dreams to defend. So. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
karakedi Mesaj tarihi: Haziran 6, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2005 mado aynı tas aynı hamam. benimde 1 ay oncesine dayanan benzer bir senaryo yaşamışlıgım var, kalabalık bir grup olarak gitmiştik, sinir olup sesimizi yukseltince dedigimizi yapmak zorunda kaldılar. görüyorum ki yaşananlar tesadüf degil imiş. madoda hiçbirşey degişmemiş.[signature][hline]Bestiae sumus, ut non bestiae simus... Web Site(ler)mizin Tarihçesi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ancalagan Mesaj tarihi: Haziran 6, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2005 Evet mado biraz gerzek biyerdir ben pek gitmem oraya moda mado hele krolar calisiyo zaten Bak sana tavsiey bu tip aksiyonlarda bulunduklarinda sert cıkısman hemen pısarlar ben iki bagırmıstım cürük pasta getirdikleri için. adamlarin sefi geldi özür diledi pastayi yenilediler fln.. ahkkını ara yani :)[signature][hline]Davut Vedaoglu says in episode 3: Fezagezer join me beKaos Ay em yor fathır ... FEzAGezer:noooooo Tam bu sıralarda bi ses O Bİ Vanlİ: Yuguz Dı Fors look Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
uncla Mesaj tarihi: Haziran 6, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2005 mado'yuda oldum olası sevmem.[signature][hline]nothing Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
vesmor Mesaj tarihi: Haziran 6, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2005 ni$antasi mado'da olmuyor boyle $eyler herkes adam akilli oturuyor,$ikayetvar'da bayagi $ikayet varmi$ mado'yla ilgili acikcasi $a$irdim.[signature][hline]# vesmor a.k.a Ripper a.k.a wD karma$ik insanimsi ya$am formu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
555 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2005 ne bileyim madonun çalışanları bana hep soğuk (biraz da ukala) geliyo.[signature][hline]la petite ezique Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mix Mesaj tarihi: Haziran 9, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2005 herzaman için yanında waffle yemeyi tercih ederim:)[signature][hline]Hayat bir kavgadır... İlk düşmanın sensin! Ayda 24 dolar kazanmak isteyen tıklasın.[ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mrproblem Mesaj tarihi: Haziran 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2005 said: helena, 03 Haziran 2005 21:44 tarihinde demiş ki: saygısızlık örneği. bir iki hafta önce arkadaşlarımla modadaki mado şubesine gitmiştik ve hizmet anlayışı tam bir felaketti. öncelikle dondurma isteyen arkadaşımın dondurmasından kıl çıktı, ve adamların tepkisi "neden değiştiriyoruz bunu?" tarzı oldu. daha sonra soğuk kahve isteyen arkadaşıma sıcak kahve getirdiler ve aslında soğuk kahve istediğimizi duyunca getirdikleri kahveyi soğutmaya kalkıştılar. üstelik kahvenin gelmesi için bir saate yakın bekledikten sonra hala gelmeyince orda daha fazla oylanmadan çıktık. ne özür dilediler ne de bir açıklama yaptılar. daha sonra madoya mail ile şikayette bulunduk ama bir cevap gelmedi. şimdi sorum şu: böyle bi durumda şikayet edebileceğimiz yeri tam olarak bilen var mı? çünkü mail yoluyla yapılan şikayet veya talepleri firmalar hala çok ciddiye almıyor maalesef ve bu konunun kapanıp gitmesini de istemiyoruz açıkçası. tükoder tüketici haklarını koruma dernegi de ilgileniyor bu tip sorunlarla. Kıllık degil mi diyip istanbul ticaret odasına da at bir mail.Buraya yazmakla cok iyi yapmıshsın zaten.Buradan bircok insana ulashtın zaten,bu da buyuk bir tepki yaratır.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SirAnubis Mesaj tarihi: Haziran 10, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2005 Caddedeki Mado nun önünde kasımda mı ne kavga etmiştik epey kalabalıktık gelen tipleri yolladıktan sonra araya giren kıl olduğumuz garsonları dövdük .. Arada yapın =)[signature][hline]Anubis Andoria UO Shard Karakteriniz, şöhretinizden önemlidir. Karakteriniz, siz ne iseniz odur... Oysa şöhretiniz, başkaları sizi ne sanıyorsa odur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
frenquit Mesaj tarihi: Haziran 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 11, 2005 Bu sorun da biraz McDonald's - Burger King sorununa benziyor; yani tamamen franchising tekniklerinden kaynaklanyor gibi... Te$vikiye mado'da hizmet cok iyi oldugu halde ba$ka bir mado'da boyle sorunlar olabiliyormu$, yani genel bir denetleme yok... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GeneralGuderian Mesaj tarihi: Haziran 11, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 11, 2005 Bu kadar çok şube açarlarsa olacağı budur. Şube sayısı arttıkça kalite düşer. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
helena Mesaj tarihi: Haziran 12, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 12, 2005 sorun madoya ya da başka bir yere gitmek değil ki. sonuçta yaptıkları çok ayıptı ve davranışlarının bedelini ödemeleri lazım. bir kaç gün içinde sonuçlanması lazım şikayetin. size son gelişmeleri aktarırım[signature][hline]"zamanı gelmiş bir düşünceyi durdurabilecek hiç bir ordu tanımıyorum" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Luriel Mesaj tarihi: Haziran 13, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 13, 2005 valla ben kızılaydaki madoyu cok severim hatta gecen garson bozuk yok diye 1 milyon eksik aldı hesabı, önemli deil dedi sanki kendi şirketi :P [Bu mesaj Luriel tarafından 13 Haziran 2005 04:15 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
helena Mesaj tarihi: Haziran 14, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2005 az önce madonun ar-ge müdüründen bir mail aldım : Sayın Banu Ö.; Markamıza göstermiş olduğunuz ilgiye ve bizimle paylaşma hassasiyetini gösterdiğiniz fikirlerinize çok teşekkür ederiz. Dikkatimize sunmuş olduğunuz her detay, alınan her duyum, hizmet ve ürün kalitemizi yeniden değerlendirmek için bir fırsat olup markamızın gelişimi yönünde atılan adımlar için çok değerlidir. Sayın Ö. , Dondurmadaki kıl sorunu, ilgili bayi personellerinin hazırlama koşullarına dikkat etmemesi (Bone, kolluk, eldiven kullanmamış olması) ya da ambalajlarla birlikte gelen partiküller nedeniyle yaşanmış olabilir. Genel merkez olarak HACCP Gıda Güvenliği ve ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi gereği üretimin her aşamasında kritik kontrol noktaları belirlenmiş olup, dondurma için risk oluşturacak alanlar yeniden yapılandırılmıştır. Ürün akışını sağlayan filtrasyon sistemimiz kıl, taş, v.b yabancı cisimlerin geçmesine izin vermeyecek şekildedir. İşletmemiz içerisinde üretim alanında bone, galoş, eldiven, maske kullanılması zorunlu olup personel ve mekan hijyeni DQS Kalite standartlarına göre belirlenmiştir. MODA MADO hizmet noktamızda yaşamış olduğunuz diğer sorunlar (servis ve personelin müşteri ilişkilerindeki yetersizliği) bizim gibi kendi alanında kalite yaratmaya özen gösteren bir marka için üzüntü verici olup, markamızı yaralar boyuttadır. Franchising sistemini benimsemiş bir şirket olarak, kalite politikamız gereği, hizmet noktaları arası hizmet, sunum, ürünler, hijyen ve müşteri memnuniyetinde yüksek kalite standartlarını sağlamak üzerinde hassasiyetle durduğumuz konulardandır. Güvenilen ve beğenilen bir marka olarak, şube yönetici ve personelleri, servis kuralları, hijyen, müşteri ilişkileri, ürünler ve muhafaza koşulları konularında belirli periyotlarla eğitim almakta ve aldıkları bu eğitimler revize edilmektedir. Sayın Ö.; Tüm ihtimaller göz önünde tutularak şikayet konusu, araştırılarak sorunun kaynağına inilecek ve gerekli iyileştirmeler yapılacaktır. Sorumlu bir firma olmanın gereklerini yerine getirerek yaşanılan olayı talihsiz bir istisna olarak kabul ediyor, bir daha yaşanmayacağı kanaatinden yola çıkarak en içten özür dileklerimizi iletiyoruz. Saygılarımızla Perihan Paköz Yıldız Kalite Ar-Ge Müd. MADO bakalım bir sonuç çıkacak mı..[signature][hline]"zamanı gelmiş bir düşünceyi durdurabilecek hiç bir ordu tanımıyorum" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
karakedi Mesaj tarihi: Haziran 14, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2005 anlamadım ki, madoya ilk kez mi şikayet gitmiş? öyle bir izlenime kapıladım atılan emaile bakarak. neyse umarım düzelir herşey diyelim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Haziran 14, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2005 sağlam yazı yazıyolar, bir yere not edeyim, iyi bir açıklama[signature][hline]be the vanquisher, to forgive Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
helena Mesaj tarihi: Haziran 15, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 15, 2005 said: karakedi, 14 Haziran 2005 23:52 tarihinde demiş ki: anlamadım ki, madoya ilk kez mi şikayet gitmiş? öyle bir izlenime kapıladım atılan emaile bakarak. neyse umarım düzelir herşey diyelim. onlara sürekli şikayet maili gönderen arkadaşımdı, ben değil. ama o bir türlü cevap alamamıştı, ben sikayetvar.coma yazmıştım bi kaç gün önce ve hemen cevap geldi.[signature][hline]"zamanı gelmiş bir düşünceyi durdurabilecek hiç bir ordu tanımıyorum" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mrproblem Mesaj tarihi: Haziran 16, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 16, 2005 said: karakedi, 14 Haziran 2005 23:52 tarihinde demiş ki: anlamadım ki, madoya ilk kez mi şikayet gitmiş? öyle bir izlenime kapıladım atılan emaile bakarak. neyse umarım düzelir herşey diyelim. Bu şablon mail.Şikayet geldikçe bundan gönderiyorlar şikayet edene. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar