SpiderS_DangeR Mesaj tarihi: Ocak 9, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 9, 2017 Selam, Benim kuzenlerin bugunku ucusu iptal oldu, butun ucuslar iptal oldugu icin cok fazla sira varmis rezervasyon degisikligi bekleyen. Bu bilet degisikligi telefondan, internetten veya bi acentadan falan yapiliyor mu yoksa illa havaalaninda mi beklemeleri gerekiyor? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Satari Mesaj tarihi: Ocak 9, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 9, 2017 Ben bir kere telefonla değiştirmiştim uçuşumun zamanını değiştirdikleri için mantıksal olan telefonla yapabilmeleri ama telefonda biriyle konuşmak zor olabilir şu zamanda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Shimone Mesaj tarihi: Ocak 9, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 9, 2017 call center'dan da yapılabilmesi lazım. aynı zamanda thy'nin diğer bilet satış ofislerinden'de yapılabilir. havaalanı'na en yakın thy genel müdürlüğünün yanında bilet satış ofisi var. 06:45-22:45 (365 Gün) Gn. Müdürlük satış ofisi Taksim Satış ofisi Harbiye Mah. Cumhuriyet Cad. No:44 Harbiye-Şişli Hergün: 08:00 - 20:00 Kadıköy Satış ofisi RECEP PEKER CAD.NO:27 81040 KIZILTOPRAK-KADIKÖY Hergün 08:00-20:00 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SpiderS_DangeR Mesaj tarihi: Ocak 9, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 9, 2017 Telefonda 149. Siradayim ahah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Ocak 9, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 9, 2017 valla bir kac bin kisinin havalanlarinda mahsur kaldigi dusunulurse..umarim magdur etmezler insanlari.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar