SpiderS_DangeR Mesaj tarihi: Ocak 9, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 9, 2017 Selam, Benim kuzenlerin bugunku ucusu iptal oldu, butun ucuslar iptal oldugu icin cok fazla sira varmis rezervasyon degisikligi bekleyen. Bu bilet degisikligi telefondan, internetten veya bi acentadan falan yapiliyor mu yoksa illa havaalaninda mi beklemeleri gerekiyor?
Satari Mesaj tarihi: Ocak 9, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 9, 2017 Ben bir kere telefonla değiştirmiştim uçuşumun zamanını değiştirdikleri için mantıksal olan telefonla yapabilmeleri ama telefonda biriyle konuşmak zor olabilir şu zamanda
Shimone Mesaj tarihi: Ocak 9, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 9, 2017 call center'dan da yapılabilmesi lazım. aynı zamanda thy'nin diğer bilet satış ofislerinden'de yapılabilir. havaalanı'na en yakın thy genel müdürlüğünün yanında bilet satış ofisi var. 06:45-22:45 (365 Gün) Gn. Müdürlük satış ofisi Taksim Satış ofisi Harbiye Mah. Cumhuriyet Cad. No:44 Harbiye-Şişli Hergün: 08:00 - 20:00 Kadıköy Satış ofisi RECEP PEKER CAD.NO:27 81040 KIZILTOPRAK-KADIKÖY Hergün 08:00-20:00
SpiderS_DangeR Mesaj tarihi: Ocak 9, 2017 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 9, 2017 Telefonda 149. Siradayim ahah
dana22 Mesaj tarihi: Ocak 9, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 9, 2017 valla bir kac bin kisinin havalanlarinda mahsur kaldigi dusunulurse..umarim magdur etmezler insanlari..
Öne çıkan mesajlar