ChargingPaladin Mesaj tarihi: Ocak 22, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 22, 2005 -amma uzun yazmışım- Magic'i uzun zamandır oynamıyordum.Benim en son gördüğüm seriler invasion ve planeshift di.O zamanlar bile magic fazla renklenmeye başladı diye üzülmeye başlamıştık.Bunun yanında bu seriler zorla bize 3 renk yada 5 renk deste yaptırıyordu.Bu bizim alıştığımız hızı ve sağlamlığı hissettirmiyordu.Bunun dışında anormal yaratıklar ve hayvanlar modaydı.Eli kılıç tutan birini göremez olmuştuk.Kart resimleri yeterli ciddiyetde değildi.. genelde çizgifilm havası estiriyordu...Ama buna rağmen yeni özellikler ve yeni kartlar her zamanki gibi yeni stratejiler yaratmamızı sağlamıştı.Yani tema olarak işler kötüleşirken getirilen bazı yenilikler oyunun strateji zenginliğini arttırmıştı..Genede bu kartları görünce ben ve bi kaç arkadaşım daha hayalkırıklığına uğramış ve birazda soğumuştuk... sonradan ANKARA'da magic oynayabileceğimiz mekan da kalmayınca, iyice bu oyunla ilgilenmez oldum... Aradan zaman geçti üniverste sınavıyla uğraştık vs.. Kısa bir süre önce yeni sınıfımda tanıştığım yeni insanlardan birine magic i öğretmemle tekrar gözüm döndü.Kısa bir araştırma sonra ankara'da eskiden magic oynamış birçok arkadaşımın da magic oynama ihtiyacını ve magic&frp içerikli bir mekanın susuzluğunu ( :P ) çektiğini farkettim. neyse.. o ayrı bir konu. Sonra baktım magic sitesine girdim işte yeni -bana göre yeni- booster lar aldım (dark steel, 8th vs..) bunların arasında dark steel i sevdim hatta ondan bir de pre. const. deck aldım.Bunları alırken üzerinde anime kılıklı resimler bulunan boosterlardan şiddetle uzak durmuştum.. Eve dönüp baktığımda yeninin yenisi kartların bu japon içerikli kartlar olduğunu gördüm.. korktuğum başıma gelmişti. Her zamanki gibi bir iki yeni ability yada yeni kart türü az biraz çeşitlilik getirmişti... Ancak bütün oyunun teması samuraylar ninjalar vs olmuştu... Bu benim tanıdığım magic e tamamen aykırı.! Yoşimitsu yada tusubasa isimli akrakterler fare ninjalar ninjitsu isimli yetenekler... Bu tamamiyle farklı bir kart oyunu olmalıydı.Ama kartın arka yüzünde magic yazıyordu... Japon kültürü ve mit leri oyun yapılmaya elverişli olabilir ancam magic fantazi ağırlığı olan bir oyundu ve buna gerçekte olan bir kültürün etkilerinin bu şiddetle katılması fantazi etkisini yok etmişti.Gerçi tam yok etmek değil .. yerine başka birini koymak denebilir... Ayrıca kart resimlerindede bariz bir farklılık vardı.Eski font u farklı tasarımı farklarla yeni kartları yanyana getirin farkedersiniz.Daha gerçekci bir işlenişle fantazi öğeleri birleştirilmişti. bu arada... Tusubasa diye kart yapsak 1 mana ödeyince pass ability sini kullansa tap liyip 1 mana ödeyincede rövöşata çekse... onuda yaparlar.. bu gidişle normanları viking leri iskoçları da eklerler... madem bunları yapacaksınız Türk kültürünü de kullanabilirler.. Tımarlı sipahi kapıkulu askeri yeniçeri ... legend olarak da malkoç oğlu, atilla ,sultan süleyman... eskiden magic kartlarında asıl amaç magic in işleyen senaryosu ve kendi atmosferiydi fantazinin muhteşem armomasıydı...Predator ,, weatherlight , mirri .. nerdesiniz? aaah ahh :..(( umarım derdimi anlatabilmişimdir burda tümüyle karşı çıkmıyorum.Ama işlenişi böyle olmamalıydı.Yenilik bu kalıplar içinde gelmemeliydi...[signature][hline]everyone will die... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Thrall Mesaj tarihi: Ocak 22, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 22, 2005 Tempestdan İnvasiona kadar tek bir konu işlendi oda Urza vs Yawgmoth idi.Yanlış hatırlamıyosam İnavasionın sonunda bitti olay zaten İce Age falan da hikayeden bilmem kaçyıl sonrasındaki dünyaların hali.Odysseyden berdi artık her sette farklı konu işleniyo ki bence bi bakıma da güzel ayrıca bence bu tarz yeniliklerde magic'i ayakta tutan unsurlar[signature][hline]From the ashes of Reito rose a new kami. And thereafter at every battle came Horobi, Death's Wail. -The History of Kamigawa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dralnu Mesaj tarihi: Ocak 22, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 22, 2005 senin olayin tematik kart resmi, storyline veya sword&sorcery se zaten magic e merak salman raslantisal olmus. bunlar belli bir oyuncu tabanini tutan unsurlar olmasina ragmen one cikan unsurlar oyunun oyun olarak oynanisi olmali bence.[signature][hline]everyone claims that "mac gamer" is a contradiction in terms but then again, so is "Microsoft Works". Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Levent Mesaj tarihi: Ocak 22, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 22, 2005 said: Dralnu, 22 Ocak 2005 16:39 tarihinde demiş ki: one cikan unsurlar oyunun oyun olarak oynanisi olmali bence. Cok dogru.[signature][hline]ICQ: 99038139 MSN: [email protected] ---------------------- Magic Online : /addbuddy Enaxa ---------------------- Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Loading Mesaj tarihi: Ocak 22, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 22, 2005 bence hikayenin hiçbir anlamı yok,yani kim kime ne yapmış,kim kimin köpeği,kim kiminle savaşıyor? önemli olan oynanabilirlik,o da şuan itibariyle yeni çıkan setlerde var.[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ChargingPaladin Mesaj tarihi: Ocak 22, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 22, 2005 peki :)[signature][hline]everyone will die... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_azazel_ Mesaj tarihi: Ocak 22, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 22, 2005 ya hikaye guzel, flavor text leri ezberleyip bir mana az odedigimiz gunleri hatirladim simdi :p, bir hikaye olmasi ve setin bi theme' i olmasi eger magic i sacma konumlara dusurmuyorsa hicbi zarari yok bence, benim icin olsa da olur olmasa da olur, zira ben magic i bana keyif veren bir oyun olmaktan cikip stress ve yenmeye programlayan bir ATM olarak kabullendim, iyi mi oldu kotu mu onuda bilemiyorum gelci, iste sirf bu yuzden de mtgo oynamiyorum yani daha dogrusu oynuyorum ama trade e falan inanmiyorum, beni inandiran tek sey elime gecen yesilliktir :) ... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar