Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

M&M oyunları ve XP?

Azure_Knight

Öne çıkan mesajlar

Gecen gün raflardan indirip yeniden oynayasım geldi,yükledim M&M 6,7,8 leri;6 sorunsuz,8 toolkitle çalıştı ama 7 yi bir turlu calıstıramadım yardımlarınızı bekliyorum! ben en cok 7 yi severim ama oynayamıyorum.

NOT:Yabancı forumlardan baktım buldum bir iki yontem sadece 8 için toolkit işe yaradı 7 de faydası olmadı.[signature][hline] *Dünya bir gündür,o gün bugündür.*
Sosyal ağlarda paylaş

Hic bosuna kasma zamaninda cok aradim 7'yi XP'de calistirabilen yok evet gercekten yok..Butun neti aradim yapabilen cikmadi acikcasi..8'i toolkitle calistirdim bitirdim okadar.Hicbir sekilde solution'i yok gibime geliyor 7'yi xpde calistirmak icin ancak windows yukleyip oynarsin sanirim.[signature][hline]
Sosyal ağlarda paylaş

pufff bı ara heyecanlandım en sevdıgım oyunu calıstırabılıcegım hayalıyle ama olmadı ehehe
toolkıt nedır su applıcatın compatıbılıty hede hodosumu mıcrosoftun bıde onu cekınce ayar fılanmı yapıyoruz?[signature][hline]Hiko Seijuro,öğrencisi Kenshine bılınmıyen bir tarihde demişki:
Sword is just a weapon,Swordmanship is learning how to kill.

Sosyal ağlarda paylaş

Yabancı bir siteden bulmustum aynen kopyalıyorum:

For those of you who cannot get the compatibility file, you can create one yourself:

1) Download and install the Application Compatibility Kit from Microsoft

2) Run Compatibility Administrator

3) In the tree on the left, under Applications, find Might and Magic VII. Right click it and say "Copy"

4) Scroll down to the bottom of the tree to New Database(1) [Untitled_1]

5) Right click on it and paste. You should see Might and Magic VII under it. Go to File->Save in the menu. Call the database mm7. Click ok. Browse to the folder with might and magic 7 (c:Program Files3DOMight and Magic VII for example) and save.

6) Right click on what is mm7 now with the path (was New Database(1) [Untitled_1]) and click Install.

7) Now everytime you run MM7.exe and MM7Setup.exe, it will use the compatibility fix.

Incidentally, to get mine to work, I needed to put Software Rendering AND Disable Accelerated 3D Sound by running mm7setup.exe. Furthermore, I needed to turn off compatibility mode for both applications (i.e. don't put Windows 95 mode).

Hope that helps,
Steve

Ama dedigim gibi 7 de çalıstıramadım 8 de işe yarıyor istersen dene belki iş yarar.Çalısırsa haber ver :)[signature][hline] *Dünya bir gündür,o gün bugündür.*
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...