Namessar Mesaj tarihi: Kasım 15, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 15, 2013 bir de distributorlerin kendi otv cakallıkları var. 2008 de bmw den ozel fiyat aldık diyerek 140 beygirlik e87 1.18i yi 1998cc olmasına ragmen otomatik vites ve premium paket ile 32bin euroya satıyordun bu ulkede, bir ust OTV dilimine ragmen. su anda 1600cc f20 1.16i yi otomatik vites ve baz paket 31,800 Euro liste fiyatından koyuyorsun, daha donanım eklememişken, ustelik bir alt vergi dilimindeyken. f20 1.18i yi oyle fiyatlardan koydun ki, 1600cc olmasına ragmen, artık siparis vermiyor millet. nedir bu OTV cakallıgının arkasındaki sır? neden bir kasanın eskiden 2000cc lerde dolasan motorlarına 1600cc lik dusuk hacimli alternatifler geldiginde bu fiyatlara adam gibi yansımıyor?
Kharon Mesaj tarihi: Kasım 16, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 16, 2013 Markayi daha ulasilabilir yapip dolayli yoldan talebi dusurmek istemiyorlardir. 3 compact ve 1 serilerinde benzer trendler gorduk. "Bokon bomowo cokoroyor morcodos cokormodo ocoz orobo" diye.
Esh Mesaj tarihi: Kasım 22, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 22, 2013 fuarda ortaya çıktı. cooper s için dual clutch var opsiyonel olarak. ingiltere başlangıç fiyatı cooper s için 18.650 pound orası da verginin kalp kırdığı bir ülke aslında, bakalım.
Namessar Mesaj tarihi: Kasım 23, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 23, 2013 2009 otv indiriminde cooperlar sunroof ve xenon haric 21bin euro ya satiliyorlardi. otv indirimi disindaki donemdeki fiyatlari 23bin euro idi. bakalim yeni kasanin fiyati ne olacak.
Öne çıkan mesajlar