BulletRide Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2013 Gıda tecrübem çok yok fakat zamanında çalıştığım bir firmada TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti şikayeti zımbırtısı yüzünden kalite mühendisleri ağlıyorduk artık. Yok salyangoz çıktı, yok fare boku var tazminat davası açacağım diye, bizim ülke bayılıyor bir yerden para kopartayım. Kargoyla kavanoz gönderdi içinde salyangoz kafam kadar yakalayıp koymuş, bir de yarısını yemiş mal öyle farketmiş şikayet mektubunda Aklınızda bulunsun böyle ürünlerde jelatin kapaklı sistem varsa ve septik dolumlu ürünse (Turşu vb.) açtıktan sonra şikayet hakkı kalmıyor. UHT kutulu ürünlerde bir test var tam bilmiyorum tükettikten sonra da şikayet edilebiliyor, kola gibi gazlı içeceklerde rafta farketmedikçe şikayet kayda alınmıyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2013 saylangoz yenir ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar