Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

imanewbie ye noldu bilen?

Melroth

Öne çıkan mesajlar

• 1 yıl sonra ...
netteki kopukluk orayı tam vurmuş belli[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender
all my feelings rose today and i want you to remain the power of children can amaze i'll try not to complain i know that's a pisser baby

the chemicals between us
the walls that lie between us

Sosyal ağlarda paylaş

yada uydu bağlantısında oraya her verilmemiş[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender
all my feelings rose today and i want you to remain the power of children can amaze i'll try not to complain i know that's a pisser baby

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

espri kalmadıki abi:)[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

dilek olay kaç
200 e yakın bölümdü galiba hepsini bi gecede okumuştum allahım gül gül :)[hline]karpuz, 30 April 2003 11:46 tarihinde demiş ki:
abi aşmış bişey o cici bebe
-------------------------------------------
Bu aralar ordunuzun arttığını görüyorsanız bilinki ben imzalarda gördüğüm her linke tıklıyorum.E bi zahmet artık
Sosyal ağlarda paylaş

said:
_-Sturm-_, 01 June 2003 12:30 tarihinde demiş ki:
Sonu çok güzel bitiyordu bilmiyorum hiç sonunu gördünüz mü ama harikaydı :)[hline]"...Geriye kalan her şey gitmişti: İdealleri, umutları, hayalleri. Sövalyelik çöküyordu. Kurallar kusurluydu. Yaşamındaki her şey manasızdı.Ve tutunabildiği tek o kaldığı için Düstur'a göre ölecekti..."

Basını izledik sonuna dogru kactık zaten hep öle yaparız huyumuz kurusun [hline]*arkanda*

[Bu mesaj alkadras tarafından 01 June 2003 12:36 tarihinde değiştirilmiştir]
Sosyal ağlarda paylaş

said:
dom, 01 June 2003 10:43 tarihinde demiş ki:
said:
SilphatosIce_, 01 June 2003 00:20 tarihinde demiş ki:
l.a.m.e.r.s diye bi guildi vardı dimi imanewbie'nin

The Losers, the Legion Of Sosarian Enthusiastic Roleplaying Soulmates. :)
nerden buldun ahaha:)[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

tamamını okudum ben:)[hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

www.xcheater.com
webdeki en geniş oyun hilesi sitesini kapattılar ne diim:([hline]want you to remember a love so full it could send us all ways i want you to surrender

the chemicals between us

Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...