THARKAS Mesaj tarihi: Haziran 5, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2013 Arkadaslar f700 almıs bulunmaktayım. Pazartesi elimde olacak. Simdi cevremde pek motor kullanan tanidigim yok. Kullananlarda genelde otomatik vites ufak motorlar kullandiklari icin pek bilgi sahibi degiller. Simdi 3-4 defa kiraladigim cbr ile sehirde gezi yaptim. Honda surus egitimi 1 ve 2 ye gittim. Tecrubem bundan ibaret. Kullanmayi bir sekilde halledecez insallah ama ilk sorularim sunlar. 1) motoru muhtemelen yatirip dusurecegim icin nerelerine koruma yaptirmak lazim. hangi firmayi tavsiye edersiniz? Bastan assagi her parcasina koruma yapmislar touratechde ama hangileri olmazsa olmaz?Sonucta araziye kisa vadede cikmayi dusunmuyorum sadece kisa mesafe ulasim icin kullanacagim. 2)kasko ve hirsizliga karsi sigorta icin hangi firmayi onerirsiniz? 6-7 bin tl fiyat cekiyorlar fazla geldi dogal midir? 3)Genel olarak herhangi tavsiyeniz olursa onada acigim. 4) Stokta olmadigi icin kirmizi istememe ragmen siyah almak zorunda kaldim. Arabayi folyo ile kapladiklari gibi motoruda kapliyorlar mi? Tavsiye edeceginiz bir yer var mi? Aklima daha cok soru gelir yardimci olursaniz sevinirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bck Mesaj tarihi: Haziran 5, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2013 kask al. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bck Mesaj tarihi: Haziran 5, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2013 kask al. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
THARKAS Mesaj tarihi: Haziran 5, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2013 kilik kiyafeti tamamladim onlarda sorun yok. kask eldiven korumali pantalon korumali ceket birde az korumali bot aldim. botu korumali al falan dediler ama cok agir geldi disarda rahat edemem diye hafif bir motor botu aldim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Haziran 6, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2013 kask şart tabii de ufak tefek kazalarda da genelde en gerekli olan ekipman pantolon oluyor ama her yere aynı pantolon giyilemeyeceği için almadım ben. yazlık ceket ve kask ikilisiyle götürüyorum kaliteli bir koruma demiri baya iş görüyor başka bir şeye gerek yok bence motora kasko gerçekten saçma derecede pahalı, çok gereksiz geliyor. coverladığı en önemli şey hırsızlık onda da çamura yatıp ödeme yapmazlar yapsalar da eksik olur gibime geliyor ben bulaşmadım o yüzden Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
WhiteDagger Mesaj tarihi: Haziran 6, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2013 Honda 1 ve 2 ye giitysen arada 10 K km yapmıssındır heralde 700 u almadan once diye umut ediyorum. Sonra kıyafetlerın tamam. Motora karter koruma ve blok koruma taktır. Ki yatırdıgında grenaj fazla zarar gormesin. Sonra 1.5 sene once ya zaten 30 -40 la gideceğim bir bisiklet yarısı gorevımde giymediğim bot yuzunden ( full koruma vardı ustumde sadece bot yoktu ) sag ayak bılegım kırıldı ve hala cekıyorum 7 aylık tedavı sonrası 4 ayı yatarak gecen. Hafif bot mot yalan.. Kusur5a bakma ilk baştan sert tepki koyayımki patiden bir patinin zarar görmesini engellemiş olayım ...Motor gzel allah tekerıunı duz bastırsın .. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Haziran 7, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2013 hayırlı olsun. koruma demirlerinde seçenek çok oluyor genelde. kasko yalan motosiklette. yapanda pek yok zaten. motorda kaplanıyor tabiki hatta http://forum.paticik.com/read.php?31,5581886,6987626,page=111#msg-6972190 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jeeztro Mesaj tarihi: Haziran 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 8, 2013 kasko konusunda diğer arkadaşlarla hemfikirim. gerek yok gerçekten. ekipmanını almışsın hayırlı olsun. güvenlik en önemli şey. malum şeytan aleti motor. tampon yok, tüm koruma sensin neredeyse. düşmeler için takozlar var (takoz dediğime bakma adı öyle işte), koruma demirleri vs işini görür. motorun çok ufak değil, ilk motor kullananlarda bir gaza gelme durumu olabiliyor dikkat et. ben bile cbr 125 ile aldığım ikinci gün makasa girip kamyonun altına girmiştim. ki kendimi sakin diye nitelendiririm genelde. öyle hız mız işim olmaz derdim ağzımın payını aldım. yabancı yere gideceksen motorun göz önünde olsun mümkünse, hatta alarm çeşitleri var bir araştır derim. korkutması açısından. ben motorumu aldıktan 6 ay sonra çaldırdığımdan çok hassasım böyle konularda. trafikte kendine güvenmedikçe araçların arasından hızlı hızlı geçme, duran trafikte adamlar kapılarını açıp yere tükürebiliyor. istanbul için konuşuyorum çok şerefsiz var. e-5 te kafama içi dolu 1lt lik coca cola şişesi atmışlardı hareket halindeyken. her zaman tetikte ol açıkçası, motor sevmeyen çok insan var. 6 ay kullandım 2 kaza yaptım. birincisi dediğim gibi aldığım ikinci gün makasa girdim. ikincisi ise, orman yolunda hyundai camcı pickup arkamdan sıkıştırdı, çarptı ve kaçtı. adam öldürmeye çalıştı bildiğin. tamamen kasti. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Haziran 8, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 8, 2013 Kasko için http://www.sairsigorta.com/ var, yaptıranlar memnun, olumsuz yorum görmedim daha. Fiyat olarak da en uygun diye biliyorum. Büyük motor için kasko daha önemli, hele ki bmw ise, en ufak hasar borusan farkıyla tuzlu olabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pascha Mesaj tarihi: Haziran 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 11, 2013 Hocam guzel bir motor almıssınız oncelikle hyrlı olsun, tekeriniz düz bassın, fakat bahsettiğiniz tecrubeler için oldukca erken gecmissiniz 700cc ye, benim size nacizane tavsiyem daha dusuk cc li bir motor ile baslamanız, keza 700cc 75bg bir motor min 2-3 senelik dusuk cc de tecrube gerektirir. Gelelim boy mevzusuna, boyunuzun da min 1.80 olması sehir ici kullanım icin olmazsa olmazdır daha kısa boylu iseniz honda cbr 250 ve sonrası kawasaki er-6n (aparat ile alcaltılabiliyor) buna nazaran daha iyi bir seçim olur, kaldırım vs gibi yuksek yerlerde ayagınız bosluga gelirse sonucları kotu olabilir, ayagınızın tamamı yere temas etmeli. Kask, eldiven, korumalı mont ve pant olmazssa olmaz zaten :) cok basit bir ornek vermek isterim, basınızı mutfaktaki dolabın kapagına vurmayan yoktur sanırım, carpma hızınız ortalama 4-5 km/h dir varın gerisini siz hesab edin, ayrıca kafa benim istedigim gibi binerim diyenler oluyor, abicim sana ben 20km/h hızla carpsam sen gidip kafanı biryere vursan, senin kask kafalılıgının cezasını insanlar cekmek zorunda değil.. Yaklasık 10 senedir ist trafiginde degiisk motor tecrubelerim oldu, bandit, fazer, 600f, 600rr, burgman ve sonrasında 1000rr, ve her birini en az 2sene kullandım 1000rr haric, o makine bana nedense ic guven vermedi yada ben hazır degildim, sakaya gelmez hocam aman diyeyim. Edit: bende burgman sonrası bandite gecis yapmıstım, atlattıgım kazaların sayısını hatırlamıyorum bile o kadar cokki, umarım demek istediklerimi anlamıssınızdır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pascha Mesaj tarihi: Haziran 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 11, 2013 ben yaptım bu yanlısı, siz yapmayın ne olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Haziran 12, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 12, 2013 Trafiği, özellikle sürücülerin ne yapacağını iyi analiz etmen lazım. Araba tecrüben varsa bunu kolayca yaparsın zaten, onun dışında frenleme çalış bol bol, frenler vücudunun bir parçası gibi olsun. Hangi durumda nerede duracağını iyi hesaplamalısın, araba gibi kolay durmuyor bu aletler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Haziran 12, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 12, 2013 Jeeztro said: trafikte kendine güvenmedikçe araçların arasından hızlı hızlı geçme, duran trafikte adamlar kapılarını açıp yere tükürebiliyor. istanbul için konuşuyorum çok şerefsiz var. e-5 te kafama içi dolu 1lt lik coca cola şişesi atmışlardı hareket halindeyken. her zaman tetikte ol açıkçası, motor sevmeyen çok insan var. 6 ay kullandım 2 kaza yaptım. birincisi dediğim gibi aldığım ikinci gün makasa girdim. ikincisi ise, orman yolunda hyundai camcı pickup arkamdan sıkıştırdı, çarptı ve kaçtı. adam öldürmeye çalıştı bildiğin. tamamen kasti. trafik cahil oçlarıyla dolu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
THARKAS Mesaj tarihi: Haziran 14, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2013 şu an sabahları biniyorum, yarım saat tur atıyorum daha trafige cikmadim sanmiyorum kısa vadede çıkayım. daha halen alısamadım motor olayına baya korkuttu açıkcası gucu aletin. sigortayı sair sigortada yaptırdım gecen gun...iyi fiyat veriyorlar bence. koruma demirlerini bekliyorum şimdi kartel koruma ve iki parca motor koruma sipariş ettim touratechden. elcik korumayı ve otomatik yağlamayı bmwden alacam herhalde touratech in tipini begenmedim acıkcası. boyum 1 85 oldugundan sorun yasamıyorum motorda cok agır degıl kontrol edebiliyorum. ilk amacım kendi hatamdan dolayı kaza yapmayacak duruma gelmek. bunun içinde trafige cikmadan çalısıyorum. bundan sonra allaha emanetiz hakikaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
marksman Mesaj tarihi: Haziran 14, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2013 fotolar hani Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
THARKAS Mesaj tarihi: Haziran 14, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2013 bildigin f700 iste siyah kahverengi mat olan sitesinde var:) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar