kek Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2013 Selamlar. Yazılım dünyasındaki dökümantasyon işini kolaylaştıran neler var? Şirket içerisinde dökümantasyonu zorlamaya çalışıyorum. Ne tür şeyleri dökümante edeceğiz döküman türü ne olacak henüz tartışılan şeyler arasında. Fakat döküman yazımı konusunda üşengeç olan insanların işini, biraz olsun kolaylaştıracak şeyler lazım. İnternet üzerindeki bir alana Word dosyalarını sıralamak baya saçma geliyor bana. Ulaşımı ve güncellemesi kolay birşey olursa ne ala. Örneğin programdaki ekranların ne olduğunu anlatmak için diğer çalıştığım yerlerde Wiki kullanılırdı. Fena da değildi... Bu gibi örnekler lütfen.
senko Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2013 rational rose enterprise architect rs'i çok çok detaylı kullanmadım ama EA raporlama konusunda candır. functional / non-functional req'lerden code implementasyona kadar herşeyi dökümante ediyor cayır cayır
Gladmir Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2013 Onlardan once Atlassian Confluence kurun, high level doc larinizi orda maintain edin.
sharky Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2013 Atlassian Confluence kesinlikle (tu) Pek sevdik.
kek Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2013 bu Atlassian Confluence sharepoint gibi bişi mi yoksa tamamen alakasız kendi çağında çalışan bi web sitesi midir?
Gladmir Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2013 Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2013 n tane integration point i olan document management yapan bir adam. Software house lar icin cok faydali, Atlassian domain nindeki diger productlari da kullanirsan iyice seamless documentation integrator haline geliyor. Project/Product lifecycle dan, blog entry lere kadar hersey i yapabiliyorsun. Bir sharepoint kadar ozelligi yok ama mevcut olanlari bence en iyi bu adam yapiyor. Hic dokuman yazamam diye sizlanan developer adamlari gozumuzun onunde kendine bagladi.
Öne çıkan mesajlar