Artariel Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 bunu synchronized şeyinin içine almak gerekmiyo mu multithread yaparken ? HashMapten performans farkı nedir ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 synchronized in içine almaya gerek yok. kaldı ki concurrentHashMap kullanmak zorundaysan pek de performansa bakma durumun yoktur :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Artariel Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 en fazla 20 kişinin olacağı bi server yazıyorum, nonblocking socketchannel yani network tek thread üzerinde, bir de game threadi var amaç şey işte her keyin bi bufferı olacak, game ise bufferda mesaj oldukça okuyup işleyecek. bu her keye buffer olayını da conchashmap ile yapsam ne kaybederim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gladmir Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2013 Kendin senkronizasyon la ugrasicagina ConcurrentHashMap kullanmis olacaksin, kayibin ikisi arasinda olmaz, senkron yapiya giderek bastan goreceli performans kayibin zaten olacaktir. Kullanirken map e access ettigin noktalarda senkron olmana gerek yok ama alip verdigin objeleri n tane threadden eriseceksen ve mutable is yapacaksan orda senkron olman gerekli tabii. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar