Chewy Mesaj tarihi: Mart 28, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2013 Selam, ya anlayan biri varsa cok makbule gecicek, bi turlu yapamadim: RadialGradient gradient = new RadialGradient(0, 0, 70,Color.YELLOW, Color.RED, Shader.TileMode.MIRROR); paint.setShader(gradient); canvas.drawCircle(this.getWidth()/2, this.getHeight()/2, 40, paint); Soyle bi circle im var, bunu saat yonunde dondurmek istiyorum. Yani surekli donucek saat yonunde tur aticak. Aslinda bir de donerken bir circle daha cizmesini istiyorum ama daha donemedi bile kendisi. Nasil rotate ederim ben bunu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Desolator Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 29, 2013 Selam, Elindeki canvas'ı rotate etmek yerine, rotate edeceğin bitmap'i bir yerde tutabilirsin. Ve daha sonra istediğin zaman aralıklarında, istediğin derece kadar aşağıdaki fonksiyonu kullanarak o bitmapi döndürebilirsin. protected void dondur(float degrees) { // Boş matrix oluştur Matrix matrix = new Matrix(); // Post rotate ile, döndürme derecesini belirle matrix.postRotate(degrees); // Kaydettiğin bitmap'tan yeni matrix'i kullanarak yeni bir bitmap oluştur Bitmap rotatedBitmap= Bitmap.createBitmap([BITMAP_TO_ROTATE], 0, 0,[BITMAP_TO_ROTATE].width, [BITMAP_TO_ROTATE].height, matrix, true); // Yeni bitmapi imageView'e ekle imageView.setImageBitmap(rotatedBitmap); } Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar