Kharon Mesaj tarihi: Kasım 15, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2012 Glatheros said: performans arabalarinin motor omru sehir arabalarina gore kisa olur. 20k-30k km de motor omru bitiyor, motorun degismesi gerekiyor. O sebeple ucuzdur. Birinci onerme uzaktan dogru. Ikinci ifade ancak bu kadar yanlis olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
KidLazer Mesaj tarihi: Kasım 15, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2012 metal yorgunluğu vb. durumlardan ötürü araçların ömrü kısalır doğrudur ona bişe demiyorum zaten. ama bu tarz arabaların ömrü 30 40kda biterse onda başka sorunlar vardır. otomotivde en basit kuraldır zaten bu örnek olarak bi araç aksamının ömrünü 500k km olarak dizayn eder üretirler çünkü satış sonrası destek de çok büyük bir kazanç kapısıdır. bunun türk mühendis kafasıyla pek bağlantısı yok kısacası..ancak hiçbir araç superbike da olsa süper hızlı araç da olsa kısa ömürlü üretilmez. üstteki arkadaşın yorumuna katılıyorum ilk tespit kısmen doğru ikincisi komple yanlış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Kasım 15, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 15, 2012 aslında 4 5 litre atmosferik motor olduğu için çok da yıpranma olmaz yuksek basınçlı turbo araca gore. zaten piston gomlek blok falan baya iyi alaşım olacağından değişecek parçalar az çok bellidir. 2000km ömürlü parçalar var tabi de, formula araçlarında falan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar