Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Nisan 20, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 20, 2012 Yeni aldığım bir telefon 5 ay üst üste ikinci arızasını verdi. Tüketici hakem heyetine başvursam sıfırını ya da telefonun değerini tarafıma iade ederler mi? Hani mide bulandırıcı bi durum yeni bi eşyanın devamlı bozulması. Bi yardım lütfen.
SeaGle Mesaj tarihi: Nisan 20, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 20, 2012 Farklı arızalar toplamda 6 kez, aynı arıza toplamda 3 kez yaşanırsa tüketici hakları hedesinden telefonun yenisini talep edebilirsin.
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Nisan 20, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 20, 2012 Farklı arıza ilkinde kamerada leke oluşmuştu, şimdi telefonun şarjı olmasına rağmen açılmıyor namussuz. En kötü yanı telefondaki numaraları teker teker başka bir yere kaydedecek olmam. 1 aydan öncede geriye gelmez servisten =/
kozalak Mesaj tarihi: Nisan 20, 2012 Mesaj tarihi: Nisan 20, 2012 abi yeri bura değil yalnız ya. mobil cihazlara falan açaydın ya da konu dışına. çok mu seviyosun telefonunu sdfg
Letsgetthesunshine Mesaj tarihi: Nisan 20, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 20, 2012 asdasasdsf orada da birinde siyasi diğerinde hangi tel ne işletim sistemi falan vardı. Rahatsız etmek istemedim gündem dışı bi olayla. Nası olsa burası Yalan Rüzgarı gibi iki gün sonra unutulur gider
Öne çıkan mesajlar