Kendercik Mesaj tarihi: Aralık 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 20, 2011 Habere göre Mini bu sezon olmayacak gibi gözüküyor. Başvuruyu kaçırmışlar. Sebebi her neyse yazık olacak gerçekten yarışmazlarsa. Ford ve Citroen ile devam. Seneye VW de gelecekti, 4 takım olacaktı en azından. ilgilenen yoktur herhalde ama... diye giriş yapacaktım, unutmuşum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Aralık 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 20, 2011 yanlışlıkla kaçırmışlarsa bişiler yaparlar da yanlışlıkla koskaca wrc'nin tarihini nası kaçar o da ilginç. iki marka ile koca wrc dönüyor ya inanılcak gibi değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Deathblade Mesaj tarihi: Aralık 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 20, 2011 Taksiye binselermiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Aralık 20, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 20, 2011 editi koyana kadar gelmiş bile cevap, şaşırdım. Ya umarım yanlışlık ayağına yatıp kaçmaya çalışmıyorlardır da yarışırlar bir şekilde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Aralık 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 20, 2011 Ben pek fazla detay veren bi kaynak bulamadim, bu kadar kolpa bi gerekce olamaz yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Aralık 20, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 20, 2011 Bende de duygusallık ve panik yarattı haberler, gaza geldim. Dediğin gibi 2 cümlelik falan haberler ve muhtemelen başvuru açıklanmadığı için 'acaba?' diye gaza geldi herkes. Kısa zamanda yalanlanabilir. Eve gidip cep telefonundan firefoxa terfi edince bakınacağım daha. Ralli demişken, 2013'te yarışması öngörülen Polo R'ın motor hacminin 1.6 olması hakkında ne düşünüyorsunuz? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Aralık 20, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 20, 2011 Demin autosport.com'da rastladığım habere göre gerçekten kaçırmışlar adamlar başvuruyu :D Biraz daha geniş içerikli bir haber Mini has missed the deadline to sign up for next year's World Rally Championship, which closed last night. Officials from the Banbury-based team are currently in negotiations with BMW in Munich and the FIA as they seek a possible extension to the deadline. While there is no immediate concern over the future of the John Cooper Works WRC programme, there are reportedly significant issues which need to be resolved in the Anglo-German relationship. Prodrive, the firm which prepares the factory Minis for Kris Meeke and Dani Sordo, made no comment on the situation, but sources in Germany have indicated a strong desire to continue in the world championship. The source said: "We have made two podiums already in the development year, we can't fail but to be very happy with what we are achieving. There are a few things to talk about and time has beaten us on the deadline, but the cars will be in Monte Carlo - we couldn't miss the Mini's return to that rally." After missing Rally Australia earlier this season, Mini had been expected to commit to 2012 as a full manufacturer. Both Ford and Citroen have committed as expected. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Aralık 21, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 21, 2011 Ben gercekten katilamayacaklarini dusunmuyorum, mini ozellikle aracda bir problem oldugu icin girmediyse o baska ama fia nin kabul etmemesinde art niyet ararim yani. topu topu 2 marka var zaten, neden yeni katilimcinin onunu kesersin ki? En kotu ihtimalle bu kadar kati kurallar varsa bi ceza ile katilim kabul edilir. Kendercik said: Ralli demişken, 2013'te yarışması öngörülen Polo R'ın motor hacminin 1.6 olması hakkında ne düşünüyorsunuz? e hepsi 1.6 , 300 kusur beygir degil mi? 2011 den beri super 2000 sasilerinde 1.6 forced induction kullaniliyor. ki benim basarili buldugum bi karar, neredeyse tum ureticiler artik kucuk hacimli motorlarla co2 salinim degerlerini dusurmeye ve yakit ekonomisine kasiyorlar. Cogu markanin da zaten basarili teknolojileri var bu alanda, bu yeni markalarin wrc ye katilimini hizlandiracaksa daha guzel bisey olabilir mi? ayni zamanda motor sporlarinin arastirma gelistirme olarak da tuketici urunlerine katkisi var, artik tercih edilmeyen yuksek hacimli motorlarla yarisilmasi ve bunlara gelistirme fonlarinin ayrilmasi buyuk israf. 1.6 su anda en guzel aralik. Hatta saniyorum ki bi 7-8 sene sonra bunu 1.4 e cekip daha da challenging hale getirebilirler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Aralık 21, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 21, 2011 Abow! Cahilim resmen. Neyse, zevzekçe bile olsa konuşmak güzelmiş. Yoksa bir sene daha 2.0 diye izleyecektim araçları. Ralliden yana hiç şansım yok zaten. Küçüklüğümden beri sırf özentilikten 2 litre hacimli ve turbolu motlorlu araba isterdim. Şimdi hacimler küçüldü, polo gti alabilirim, hacmi tutmuyor. 1.6 turbolu motor var kullanabileceğim ama o da Benz C180, hiç kurtarmaz. Ralli izleyememe maceram da oldukça dokunaklı. Antalya rallileri lise sınav dönemime gelirdi. İstanbula geldiler, seyirci özel etabı evimin az aşağısında yapıldı, 3 hafta önce Erasmus için Almanya'ya gitmiştim. Geri döndükten 3 hafta sonra da Almanya rallisi yapıldı. Yunanistan'a gitmeye kalktım, başka işim çıktı. Bu sene de Yunanistan rallisi yükseklisans dönemimde. Seneye falan da çalışıyor olacağım ama koşulları zorlayacağım. Ayrıca 2 litre konusundaki zevzekliğim yüzünden banlanmamı talep ediyorum. Bunalıma girdim. Konuyla ilgili de yapayım bari: aynı sebeplerle Kharon'a sonuna kadar katılıyorum. Wikipediadan daha güvenilir ve sağlıklı bir kaynak zaten kendisi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Aralık 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2011 Prodrive (mini wrc muhendislik ve yaris takimi) FIA ile gorusuyormus. Kendileri 2012 nin tum sezonunda yarisacaklari konusunda iddialilar, monte carlo daki ilk yarisa kadar da problemleri cozecekleri soyleniyor. Fakat Televizyon promosyonlarinda aracin gozukmeyecegi , diger reklam kampanyalarinda olmayacaklari uzerine endiseleri varmis. Sonuc itibariyle o kadar yatirim yapip birde ordan kalirlarsa bmw prodrive i uzer gibi geliyor. asdfas Olay muhtemelen bmw ve prodrive arasinda butce karmasindan cikti diye spekule etmek istiyorum. Bmw icin ne olursa olsun 2012 zor bir sene, 2011 i bu kadar yogun gecirmis ve WTC yi gercekten kazanmak isteyen bir uretici ne kadar buyuk olursa olsun WRC de zorlanabilir butce olarak diye dusunuyorum. Netekim basinda hic bu konunun gecmemesi, mini motorsporlari resmi sitesinde hala gecmis basarilardan bahsedilmesi, prodrive in kendi sitesinde 2012 tum sezon yarisacagiz demesi, ve bmw nun kesinlikle bir basin aciklamasi yapmamasi bunu destekler nitelikte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Aralık 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2011 ...derken sanirim isler karismis. Meeke yarismayacakmis. https://twitter.com/#!/voiceofrally/status/150159390777950209 http://www.autosport.com/news/report.php/id/96830 meeke nin twitter; https://twitter.com/#!/krismeeke/status/150179055059218433 mini yarisa girebildigi icin sevindim, meeke icin cok uzuldum. Cok yetenekli ve o arac icin cok calismis bir pilottu. insallah bir an once sponsor ve ek butce cikartirlar da monte carlo disindaki yarislara katilabilir. Gerci privateer kiraladiklarina gore uzunca bir sure goremeyecegiz demek, o da ayri bisey. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar