maxigenous Mesaj tarihi: Kasım 15, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 15, 2011 Outlook kullanan patilere bir sorum var. Şimdi diyelim ki bir e-posta hesabınız var ve exchange servera verilmiş bir talimat ile başka bir e-posta hesabına ait mailler de sizin inboxa düşmekte. Bu ikinci hesaptan inboxa düşen mailleri bir klasöre toplamak için nasıl bir kural girmek gerek kanser oldum bulamıyorum, inbox çöplük oldu. Bir el atın patiler.
LuNiZ Mesaj tarihi: Kasım 15, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 15, 2011 http://officetwoten.blogspot.com/2009/07/outlook-2010-rules.html resimli olaraktan anlatmis amcam...
Seele Mesaj tarihi: Kasım 15, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 15, 2011 bugün aynisini müsteriye yapicam. :) kolay takildigin yer olursa sor.
maxigenous Mesaj tarihi: Kasım 15, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 15, 2011 LuNiZ said: http://officetwoten.blogspot.com/2009/07/outlook-2010-rules.html resimli olaraktan anlatmis amcam... Teşerkkürler yardım için ama yapmaya çalıştığım şey Ahmet'ten gelen mailleri Ahmet klasörüne koymak değil. [email protected] [email protected] şeklinde iki farklı hesap var ve ikisinin de gelenleri tek bir inboxa düşüyor [email protected] outlookta kayıtlı olmamasına rağmen(exchange serverina verilen bir komutla yapılıyor sanırsam). Yapmak istediğim [email protected]'a gelen bütün mailleri info klasörüne toplamak. Var mıdır bir yolu ?
Seele Mesaj tarihi: Kasım 15, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 15, 2011 iki farkli hesap varsa iki ayri kural yap daha iyi olur. Rules icin ilk önce Posta Klasörüne tikla daha sonra rule ekle de. Except from people diyip ekliyorsun.
photographer Mesaj tarihi: Kasım 15, 2011 Mesaj tarihi: Kasım 15, 2011 beyle ekteki gibin olması lazım Attached files
Öne çıkan mesajlar