Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Bullet time


hatneren

Öne çıkan mesajlar

Bence mesela oyun bölge bölge olabilir. birisi slow motion'a geçtiğinde herkezi etkilemesin diye aralarda loading olan bölgeler olur ve bullet-time'a geçtiğinizde sadece bu bölgelerdeki etkilenir vs vs Bu bölge'ler mahalla mahalle'de olabilir, apartman apartman küçük bölgeler de.[signature][hline]
Reality Isn't What You See
Reality Is What You Feel
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
valla bence bullet time skill şeklinde olacak uzunlugu skillin gelişmiligine baglı oalcak ve bir kişi bullet time ı kullandıgı zaman görüş alanındaki (tabi bütün deil yoksa bütün sehir direk bullet ta) 50 m emafe olabilir mesela herkez yavaşlıcak accucary ve dodge yapanda atıorum %50 yapmayıpta sadece etki oalnada atıorum %10 artıcak
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
aklıma bisi geldi biraz sacma ama akılcı bi yol olabilir.
dovus sırasında otomatik olarak hersey yavaslar yanı aslında butun server surekli yavas olarak hareket eder.

bir skılle baglı olarak sen digerlerine gore daha cok hızlanırsın.

yanı mermileri hep gororsun ama skill dusukken sadecfe gormekle yetinirdsin sola bastıgında tepki vermesi vurulmadan once kacmana yetmez.

daha sonra skill artıkca hızlanırsın.
filimdede oleydi aslında bi derece.
tamam filim yavas ortamda gecmiyo ama.
neo giderek daha hızlı dovusuyodu. etrafı yavas gormeside aslında hızlı algılamasından kaynaklıydı. yanı biz sn de 10 sey dusunuyosak yada gozumuz 10 sey algılıyosa adamın gozu 20 sey goruyo yada 20 sey dusunuyo.:P

dolayısı ile mermi gelirken adam fark ediyo ve kacabiliyo :P

heheh fps farkı gibi bisi uodaki focus skilli de hızlanmaya benzetilebilir :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
bilmiyorum oynayanınız oldumu playstationda millet squersoftttan ''final fantasy obadarinanay'' versiyonunu beklerken adamlar anı bir u donusu ile ''Vagrant Story'' isimli bi oyun cıkardı ve gercekten guzeldi tututuda şimdi bullet time ile bağlıyorum oyunda bullet time diye birsey yoktu ama combo sistemi vardı eğer zamanında basarsan(tepende bi ünlem cıkıyordu) rakibine combo vuruyordun mat.online dada bole bir ''zamanlama'' olayınnı bullet timeye uygulanabilir mesela b.t skile bağlı oacak dendiğine gore bt si yuksek olanın zamnı yakalaması daha hızlı dusuk olan daha yavas olur ha diyeceksinizki 2 kişininde 100 ise bt e ozamnda butun iş reflexlere kalıyor macroya hızlı basan bullet timeye girer :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...