Ravenloft Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 renault tun son 1-2 hafta icinde piyasaya cikardigi bu iki model hakkinda fikirleriniz ve dusunceleriniz nelerdir? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Megane'in fiyatı iyi 55 milyar ama Clio ya 45 milyar bence fazla yanlız bi konuyu ben anlamadım v6 clio mu getirdiler yoksa sadece 2.0 olan rs denmi getirdiler lansmandaki bodykit e bakılırsa ben v6 lara benzettimde..[signature][hline] V ò d à n | ICQ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sbora Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Clio Rs dedikleri 2.0RStir. V6 olanda 3.0 motor var 250 küsür beygir... Bide V6'da motor Williams Renault 5'ler gibi sürücü koltuğunun arkasında :)))[signature][hline]Snowboy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 işte ona ortadan motorlu deniyo :P olm raven ne bu gaz :D ii reanult ok :)[signature][hline] A Ferrari is a dream, two Ferraris are paradise while three Ferraris are just too good to be true ;) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Infeqted Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 o clio rs varya.. hasta bir araba yani tam bir pist arabasi degil, yol tutus felan kotu imis ama gorunusu, ivmelenmesi, sesi felaket Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 10 milyar daha weririm megane alırım o daha hasta hemde kanser hastası :p 225 beygirmi ney[signature][hline] V ò d à n | ICQ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Thealon Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2004 Megane 2 Rs okuduğum ve gördüğüm kadarıyla tek kelimeyle harika...Tabi test etmek lazım... Bu arada elinde olan birisi varsa ödünç versin :D[signature][hline]No Women No Cry !!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Eylül 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2004 bi de Megane 2 RSde 225 hpnin hepsini ön tekerler kullanıyo :D ve bununla başa çıkabilmesi için de oldukça karmaşık bi aktarma ve süspansiyon mekanizması var önde.. eski clio sportta olduğu gibi sağa sola atlamıyormuş araç böylece :) di mi ravenloft :D[signature][hline] A Ferrari is a dream, two Ferraris are paradise while three Ferraris are just too good to be true ;) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ravenloft Mesaj tarihi: Eylül 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2004 eski clieo rsle yeni clio rs arasinda bi 10 beygir lik birfark birda dis gorunusu birazdegistirdiler. yenisinde arkada ortaya yerlestirilmis2 tane egsoz var eskisinde tek olan egsoz belli bile olmuyordu... Yeni Rs in kotu bir yani renaultun kullandigi Esc sisteminin olmamasi ama Megane Rs de bu Esc memcut tabi istersen yani vrajlara ben kendi kabiliyetim ile girmek isterim diyen arkadaslaricin esc yi bir tus yardimiyla kapatmak mumkun. Ama esc yardimiyla inanilmaz hizlarda kucucuk virajlar aliniyor ben sahsen kendim denedigimde esc yi kapatip biraz zor olmustu arabanin hakimiyeti. Clio nun yol hakimiyeti kotu yazmis birisi De bence bircok arabadan iyi bir yol hakimiyeti var. Otoyolda filan kullanirken yuksek hizlarda direksiyon tarafindan hic sorunla karsilasmiyosun ama cadde icinde yuksekk devirler lekalkislarla arabada Renault yeni meganlarda kullandigi esc sistemi olmadigi icin biraz saga sola yalpalama yapabiliyor bu yonden kullancak veya alcak arkadas varsa buna dikkat etsin. Megane Rs kendi kardesi olan Megane Hb 2.0 motordaki tum guvenlik ozzeliklerine ve konfor ozelliklerine sayip birspor araba olarak. Fazla olarak Megane Hb deki standart 2.0 motoru kucuk ikitane turbo ile beslemis renault muhensdizabileri ve 225 beygir ve 3000 bin devirde 300nm tork uretiyor bence hic kucuksencek bir rakam deil. benim tercigimde Megane dir sonucta 10 milyardaga verirsin hem daha guvenli daha sik daha guclu bir araba alirsin ama Clio nun kullanim zevkide arabanin seside Megane da yok... Clio V6 da yaklasik 1 yil sorna gelcek Turkiyeye. [Bu mesaj Ravenloft tarafından 02 Eylül 2004 16:33 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ravenloft Mesaj tarihi: Eylül 2, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2004 ufo megane rs inanilmaz bir hakimiyet kontrolu veriyor insana ama kotu bir yani arabanin clio daki gibi kullanma zevki alamiyosun arabadan yani sana 100 km ye 6.5 saniyede ciktigini hissettirmiyor yani clio deki ses ve ihmelenme zevki yok. Zaten autoshow da cikan bir yazdida fransiz muhendislerine sormuslar arabanin her seyi iyi hosto bu motorun sesi nerde demisler onlarin verdigi cevap ise ses istiyosaniz v6 alirsiniz. Tabi bu avrupa icin gecerli megane ve clio v6 in fiyati avrupada birbirine yakin baya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sbora Mesaj tarihi: Eylül 6, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 6, 2004 Valla yenisi ne derece iyidir bilmem ama 5 dk önce eski megane rs 2.0 16v olanından kullandım... Yani araba tek kelimeyle dehşet yani yenisini düşünemiorum :)))[signature][hline]Snowboy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ravenloft Mesaj tarihi: Eylül 7, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2004 eskisinin adi megane rs tam olarak hangisinden kulandim 99 yilina kadar uretilenler 150 beygir onda sonrakiler 140 ti..... 150 olani yaklasik 2 yil kullandim gayet guzel arabadir ama yeni megane nin uzaktan yakindan yakinina yaklasamaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sbora Mesaj tarihi: Eylül 7, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 7, 2004 99 modeldi kullandığım ama +20hp lik bi modifikasyon var üzerinde. Ben arabayı gayet performanslı buldum... Zaten ona dayanaraktan yenisinin nası bişe olabileceğini tahmin edebiliorum...[signature][hline]Snowboy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ravenloft Mesaj tarihi: Eylül 8, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 8, 2004 Megane`nin yenisi gercekten cok basarili... Bir bilgi vermek isterim clio rs in su anda piyasa cikani yeni modeli degil sadecene makyajli hali... Yenisi 2005 sonunda gelcekmis. Yenisinin yaklasik olarak 200 begir civari olcakmis. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Thealon Mesaj tarihi: Eylül 13, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2004 Dün gece Bursa Renault fabrkasında test şoförü olarak çalışan bi abimle görüştüm...2 km. yolda 270 gördüm,ellerim titriyodu dedi :) Tabi arkadaki alman plaka Bmw ye inat olsun diye basmış birazda...Arabayı öve öve bitiremedi kendisi...İmkanı olanlar varsa bence gidip test sürüşlerine katılsınlar... Arabanın fiyatını kesin olarak bilmiyormuş fakat 90 milyar civarı dedi ne kadar doğru ne kadarı yanlış bilmiyorum...[signature][hline]No Women No Cry !!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ravenloft Mesaj tarihi: Eylül 13, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2004 yanlisin var bence...... 90 milyar olmiyacak. araba yaklasik 55-65 milyar arasi olcak sanirim. 2-3 hafta sonra belli olcak. Hem bir seydaha o kadar gitmiyor Megane Rs........ Test verisi duz yol 235 Km dir,yokuss ta filan hizlanip kaptirsan filan max 260 gorur o araba.... Arkadasini bence yanlis anlamissin... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ravenloft Mesaj tarihi: Eylül 13, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2004 Otomobilin turbo motoru Vel Satis, espace ve lagina da da kulaniliyor. Pistonlar degistirilmis, krank mili degistirilmis ve turbo sayesinde 224 hp guc uretiyor. 6 ileri sansiman bulunmakta aracta. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Thealon Mesaj tarihi: Eylül 13, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2004 yok yanlışım yok 270 görmüş...Adam fabrikada çalışıyor...Fyat konusunda emin değilim tahmini söyledi sanırım..[signature][hline]No Women No Cry !!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ravenloft Mesaj tarihi: Eylül 13, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2004 theaolan bende sana soyluyorum 270 imkansiz. ya sen arakdasini yanlis anlamissin yada arakadasin sana sikmis.... Neden diyeceksin Zaten arabanin tum dergilerde yapilan test verilerinde 235 filan goruluyor arabayla... Yani araba duzlukte maksimum 235 e hizlanabiliyor demektir. Yani sen yokus aragi filan hizlanarak max o aracla 260 gorursun.... Ben ingilteredeyim araci daha kullanma sansim olmadi ama turkiyye gelince hemen ilk yapcagim islerden biri olcak... Ama senin bu yazindan sonra aradim abimi sordum ve oda dediki max 250-260... yani dedigin sey Hem Renault'un test verilerince imkansiz hemde mantikende... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ravenloft Mesaj tarihi: Eylül 13, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2004 yani bu arac icin 260 son nokta. tabi belkide dogrudur yani ne diyelim test verisinde 235 yazan arac 270 nasil gittcek merak ediyorum ama belkide dogrudur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ravenloft Mesaj tarihi: Eylül 13, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2004 Silthinas o nu acmak cok kolay 250 limit olayini... Mesela bitane arkadasta mz3 vardi, ikinci el olarak almisti hiz siniri filan yoktu. [Bu mesaj Ravenloft tarafından 13 Eylül 2004 22:59 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ravenloft Mesaj tarihi: Eylül 13, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2004 dogrusu o zaten.. hayatimda kendimi en cok engellemek istedigim seylerden biri hizla gitmek duygusunu engellemek. Ama bazen insan kendine hakim olamayip hizli gidebiliyor sana araba tutkunu insanlari bazen bellirli hiz lar tatmin etmiyor. Ama bir kez baya ciddi bir kaza gecirdim ve babam elimden clio Rs imi aldi ondan sonra zaten hiz yapabilcegim bir arabam olmadi. (iyikide almis elimden). Guzel bisey ogrendim otoyolda 130 la filan gitmek varken 170-180 filan yeri gelir daha ustunde gitmenin aslinda ne anlami var ?? kendimde uymasam bu kurala ama elimde geldigince uymaya calisiyorum. Insallah herkez kendine yolda hakim olup hizli gitme icgudusunu bastirir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Catscratch Mesaj tarihi: Eylül 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2004 İstanbulda zaten bi anlamı yok. Nasıl olsa ilerde trafiğe takılcan arkada geçtiğin araba gene yanına gelecek. Tek farkın fazla benzin harcamış olacan hehee.[signature][hline]This Cat Scratches Free. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar