Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Megane 2 RS ve Yeni clio RS


Ravenloft

Öne çıkan mesajlar

bi de Megane 2 RSde 225 hpnin hepsini ön tekerler kullanıyo :D ve bununla başa çıkabilmesi için de oldukça karmaşık bi aktarma ve süspansiyon mekanizması var önde.. eski clio sportta olduğu gibi sağa sola atlamıyormuş araç böylece :) di mi ravenloft :D[signature][hline] A Ferrari is a dream, two Ferraris are paradise while three Ferraris are just too good to be true ;)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

eski clieo rsle yeni clio rs arasinda bi 10 beygir lik birfark birda dis gorunusu birazdegistirdiler. yenisinde arkada ortaya yerlestirilmis2 tane egsoz var eskisinde tek olan egsoz belli bile olmuyordu... Yeni Rs in kotu bir yani renaultun kullandigi Esc sisteminin olmamasi ama Megane Rs de bu Esc memcut tabi istersen yani vrajlara ben kendi kabiliyetim ile girmek isterim diyen arkadaslaricin esc yi bir tus yardimiyla kapatmak mumkun. Ama esc yardimiyla inanilmaz hizlarda kucucuk virajlar aliniyor ben sahsen kendim denedigimde esc yi kapatip biraz zor olmustu arabanin hakimiyeti.

Clio nun yol hakimiyeti kotu yazmis birisi De bence bircok arabadan iyi bir yol hakimiyeti var. Otoyolda filan kullanirken yuksek hizlarda direksiyon tarafindan hic sorunla karsilasmiyosun ama cadde icinde yuksekk devirler lekalkislarla arabada Renault yeni meganlarda kullandigi esc sistemi olmadigi icin biraz saga sola yalpalama yapabiliyor bu yonden kullancak veya alcak arkadas varsa buna dikkat etsin.

Megane Rs kendi kardesi olan Megane Hb 2.0 motordaki tum guvenlik ozzeliklerine ve konfor ozelliklerine sayip birspor araba olarak. Fazla olarak Megane Hb deki standart 2.0 motoru kucuk ikitane turbo ile beslemis renault muhensdizabileri ve 225 beygir ve 3000 bin devirde 300nm tork uretiyor bence hic kucuksencek bir rakam deil. benim tercigimde Megane dir sonucta 10 milyardaga verirsin hem daha guvenli daha sik daha guclu bir araba alirsin ama Clio nun kullanim zevkide arabanin seside Megane da yok...

Clio V6 da yaklasik 1 yil sorna gelcek Turkiyeye.

[Bu mesaj Ravenloft tarafından 02 Eylül 2004 16:33 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ufo megane rs inanilmaz bir hakimiyet kontrolu veriyor insana ama kotu bir yani arabanin clio daki gibi kullanma zevki alamiyosun arabadan yani sana 100 km ye 6.5 saniyede ciktigini hissettirmiyor yani clio deki ses ve ihmelenme zevki yok. Zaten autoshow da cikan bir yazdida fransiz muhendislerine sormuslar arabanin her seyi iyi hosto bu motorun sesi nerde demisler onlarin verdigi cevap ise ses istiyosaniz v6 alirsiniz. Tabi bu avrupa icin gecerli megane ve clio v6 in fiyati avrupada birbirine yakin baya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dün gece Bursa Renault fabrkasında test şoförü olarak çalışan bi abimle görüştüm...2 km. yolda 270 gördüm,ellerim titriyodu dedi :) Tabi arkadaki alman plaka Bmw ye inat olsun diye basmış birazda...Arabayı öve öve bitiremedi kendisi...İmkanı olanlar varsa bence gidip test sürüşlerine katılsınlar...
Arabanın fiyatını kesin olarak bilmiyormuş fakat 90 milyar civarı dedi ne kadar doğru ne kadarı yanlış bilmiyorum...[signature][hline]No Women No Cry !!!

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yanlisin var bence......

90 milyar olmiyacak.
araba yaklasik 55-65 milyar arasi olcak sanirim. 2-3 hafta sonra belli olcak.

Hem bir seydaha o kadar gitmiyor Megane Rs........
Test verisi duz yol 235 Km dir,yokuss ta filan hizlanip kaptirsan filan max 260 gorur o araba.... Arkadasini bence yanlis anlamissin...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

theaolan bende sana soyluyorum 270 imkansiz.

ya sen arakdasini yanlis anlamissin yada arakadasin sana sikmis....

Neden diyeceksin Zaten arabanin tum dergilerde yapilan test verilerinde 235 filan goruluyor arabayla... Yani araba duzlukte maksimum 235 e hizlanabiliyor demektir. Yani sen yokus aragi filan hizlanarak max o aracla 260 gorursun.... Ben ingilteredeyim araci daha kullanma sansim olmadi ama turkiyye gelince hemen ilk yapcagim islerden biri olcak... Ama senin bu yazindan sonra aradim abimi sordum ve oda dediki max 250-260...
yani dedigin sey Hem Renault'un test verilerince imkansiz hemde mantikende...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dogrusu o zaten.. hayatimda kendimi en cok engellemek istedigim seylerden biri hizla gitmek duygusunu engellemek.

Ama bazen insan kendine hakim olamayip hizli gidebiliyor sana araba tutkunu insanlari bazen bellirli hiz lar tatmin etmiyor. Ama bir kez baya ciddi bir kaza gecirdim ve babam elimden clio Rs imi aldi ondan sonra zaten hiz yapabilcegim bir arabam olmadi. (iyikide almis elimden).

Guzel bisey ogrendim otoyolda 130 la filan gitmek varken 170-180 filan yeri gelir daha ustunde gitmenin aslinda ne anlami var ?? kendimde uymasam bu kurala ama elimde geldigince uymaya calisiyorum. Insallah herkez kendine yolda hakim olup hizli gitme icgudusunu bastirir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...