vuradam Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2011 package digitalpet; import java.awt.Graphics; import java.awt.Image; public class Sprite { private Image image; private float x; private float y; private float vx; private float vy; public Sprite(Image image) { this.image = image; } public void update(Timing t) { x += vx * t.count; y += vx * t.count; update(t); } public float getX() { return x; } public float getY() { return y; } public void setX(float x) { this.x = x; } public void setY(float y) { this.y = y; } public int getWidth() { return image.getWidth(null); } public int getHeight() { return image.getHeight(null); } public float getVelocityX() { return vx; } public float getVelocityY() { return vy; } public void setVelocityX(float vx) { this.vx = vx; } public void setVelocityY(float vy) { this.vy = vy; } public void draw(Graphics g, int x, int y) { g.drawImage(image, x, y, null); } } seklinde sprite classımı yarattım timing benim yazdıgım bir timer saniyede 1 artıyor benim sorunum resimleri yükledikten sonra main classta nasıl draw metodunu cagıracagım parametre olarak graphics kısmına ne verecegim konusunda Image asd = new ImageIcon("C:UsersBestBuyDocumentsNetBeansProjectsDigitalPetsrcdigitalpetangel.png").getImage(); g.drawImage(asd, 0, 0, null); ile de denedim ama bir türlü ekranda resim göremedim ve hata aldım
Eralph Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2011 o graphics'i nerden alıp parametre olarak verdin ki? Mesela JPanel'imin paint methodunda,önce arka planı çizdiriyorum, sonra textbox buttondır vs super.paintle çizdiriyorum en son custom 3 tane widgetımı çizdiriyorum. JPanel'in graphics'ini gönderiyorum hepsine mis gibi çalışıyor. public void paint(Graphics g) { g.drawImage(background, 0, 0, 800, 600,null); super.paint(g); msgPanel.paint(g); imgHolder1.draw(g); imgHolder2.draw(g); } Buarada ben BufferedImage kullanıyorum, ImageIcon yüzünden hata almışsındır belki ?
vuradam Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 12, 2011 hatalı olarak gönderdim kodu ,algoritma dogru oldugundan cok sorun cıkmarmadı hoca allahtan valla uyuz oldum javaya resim olayına kadar cok seviyordum
Mithr Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2011 draw fonksiyonundan once thread sleep koymadan, ekrana bir sey cizmemesindeki mantik nedir aciklayabilecek var mi?
Eralph Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2011 Resimi asynchronous olarak yükletiyorsan resmin yüklenmemiş olması? :D
Öne çıkan mesajlar