Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

excel yardım


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
bir tane excel dosyası ve içerisinde ayrı sheetlerde 2010 ay ay 12 adet sheet var. Bu sheetlerdeki rakamları başka bir sheetde "2010 toplam rakamları" olarak toplamam lazım. Sheetler format olarak birbirinin aynı sadece rakamlar farklı.

Var mı babayiğit?
Mesaj tarihi:
hücrenin içerisinde fonksiyon seçeneğini açtığında baya serbest olman lazım;

örneğin "sum" seçeneğini seçip ilk sheette toplamak istediğin rakamları (yanyanaysa shift, değilse control) ile seçip; sonrasında + koyup diğer sheete geçip aynı şekilde devam edebiliyor olman lazım.
Mesaj tarihi:
sheet1 sheet2 vs. hepsinde o sheet'e ait bi sum al. atıyorum her sayfa için AA2'de olsun bu sum.

sonra adamın da dediği gibi sheet1!AA2+sheet2!AA2 diye son sf'de hepsini topla

az düşünsek daha otomatize bişi de çıkar ama inan 12sf için değmez harcayacağın zamana. bi tanesinde sum'ı hazırlayıp öteki sf'lerde de çap çap uygularsın zaten
Mesaj tarihi:
toplamı alacağın sheette A1'e konumlandır imlecini. Daha sonra data sekmesinden consolidate' e gir. Function kısmını sum yap. Referance kısmına tıkla, git ocak sheetine tüm tablonu seç. Eğer tablolarında solda etiket veya üstte etiket varsa, left column, top row checkboxlarını işaretle. Bu seçimi hafızaya alması için Add butonuna bas. Daha sonra tekrar referance kısmına tıkla şubat sheetindeki tablonu tara. Aynı işlemleri tüm ay sheetleri için yap. Bütün sheetlerdeki referansları hafızaya aldıktan sonra okeyle.
×
×
  • Yeni Oluştur...