LuNiZ Mesaj tarihi: Mart 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2011 bu naneyi test eden, edilmisini goren oldumu? felaket sardim 3008 e bu aralar... ama su grip kontrol gercekten gereklimi diye dusunmeden edemiyorum. kullanacagim yer kisin board yapmak icin uludag/kartalkaya/kartepe yollaridir.. baska bir planim yok. kis lastikleriyle kullanacagim o da kesin.. ne dersiniz? varmidir bilgisi olan? genel anlamda arac hakkinda duydugunuz geri bildirimler varsa da paylasirsaniz sevinirim.. selamlar, Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Mart 28, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2011 Peugeot'un grip kontrolü hakkında özellikle bilgi sahibi değilim. Bildiğimiz patinaj önleyici sistem ise ve kar için ayrı modu yoksa ve hiç patinaj çekmemeye ayarlıysa karda falan gidilmiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kendercik Mesaj tarihi: Mart 30, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 30, 2011 Yine yukarıdaki varsayımlarla: Kış lastiğini şehir içinde de 7 derecenin üzerindeki havalarda, yağmurda da kullanacaksan grip kontrol gibi bir şeye ihtiyacın olur. İşin bu kısmı şimdi aklıma geldi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 30, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 30, 2011 Grip Control is a £300 option, and brings smaller 16-inch alloys with special mud and snow tyres. At the heart of the system, though, is intelligent traction control which can vary the amount of torque sent to the front wheels. A dial next to the gearlever enables drivers to choose from normal, mud, snow or sand modes, which adapt the power delivery to the conditions – in a similar way to Land Rover’s Terrain Response set-up. Does it work? Well, the 3008 handles wet roads and green lanes – which are likely to be the limit of most owners’ mud-plugging. And on tarmac, the driving experience is tidy and refined, particularly with our model’s 1.6-litre turbo petrol engine. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LuNiZ Mesaj tarihi: Mart 30, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 30, 2011 okdir, kar la ilgili videolara da baktim ama cok tatmin edici bulmadim da, her turlu standart bir 4x2 den iyi durumda alet. tesekkurler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 30, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 30, 2011 e uygun fiyatli bi 4x4 e ne dersin? 35 liraya dacia duster 4x4 mesela? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Mart 30, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 30, 2011 hocam ben kayak hastasiyim, gitmedigim goremedigim turkiye avrupada pist kalmadi, kis lastigi mastigi hikaye , zaten kayaga ciktigin haftada bir gun, cikarken cok sikinti yok inerken var. oradada takiyorsun zinciri, ne tip lastik olursa olsun iniyorsun. Bu kadar sikinti yaratacak bir durum yok. Gidip finlandiyada yasasan dedigin dogruda parana yazik. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mart 30, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 30, 2011 taksiciler lassa kar lastigiyle cikip iniyolar uludagda mesela. zincirsiz. ya$adigin yere gore degi$ir bu ki$ lastigi olayi. surekli bursadaysan, haftanin her gunu cikip ineceksen, paraya kiyar nokian hakkapelita alirsin. yok istanbuldaysan haftada 1-2 gidip geleceksen bridgestone blizzak falan da yeter. yanina zincir de alirsin ne olur ne olmaza. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Mart 30, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 30, 2011 o sistemler yalan, lastik varsa cikarsin herturlu. acil durum icin de dendigi gibi zincir yeter. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar