Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Ebay ve Paypal ile ilgili bir soru


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
25 şubat tarihinde eBay den telefonum için yedek parça aldım
Adam 4 gün sonra postaladı, anca akşam elime geçti. Fakat ürün başka modele ait, ve hiçbir işime yaramıyor. Adamla temasa geçmeye çalıştım büyük ihtimalle dönüş yapacak. Oldu ki dönüş yapmadı yada mağduriyetimi giderecek adım atmadı.
Bu durumda eBay in son kullanıcıyı korumaya yönelik ne gibi yöntemleri var?
Paypal a şikayet edildiğinde para geri alınabiliyormu? vs vs.. Alışveriş yapmış olup başına bu tarz olaylar gelenler tecrübelerini paylaşırsa memnun olurum
Mesaj tarihi:
Postayı aldıgına dair imza atmadan once kutunun içerigine baksaydin keşke,aynı ürün olmadigini anlayınca postayı almıyorsun,bide foto cekip ebay a yollayınca paranı alabiliyorsun geri.

Su anki durumunda paranı geri alabilmek için,sanırım ürünü geri yollaman gerekiyor,yalnız posta ücretini kim vericek onu bilmiyorum.
Mesaj tarihi:
İlk bakışta anlaşılabilecek birşeyde değil zaten sonradan farkettim farklı modele ait olduğunu. 2-3mm farklı kıvrımlar oluyor, farklı yollayacağını hiç tahmin etmemiştim. Kendi sattığı ürün fotosunda istediğim ürün, gelen farklı ürün yani. Ebay e ulaştığımda onlar ilgileniyorsa iyi
Mesaj tarihi:
ebay'den cevap gelmezse

paypal'de dispute açıcaksın
ordan da cevap vermezse, kapatın değerlendirin bu dispute'u diceksin

2-3 gün içinde paranı iade eder paypal (30 gün mü ne sürüyor ama)
Mesaj tarihi:
Feedback vermedim. Özür diledi free exchange önerdi ama bakalım. İlginiz için teşekkürler bundan sonraki alışveirşlerde en azından kötü bir durum geldiğinde ne yapıcağımı bilmek açısından iyi oldu bu konu.
Mesaj tarihi:
kişisel deneyimlerime göre, güvenilir bir satıcıdan alınan ürün dünyanın neresinden gelecekse gelsin Türkiyeye ulaşması 3 haftayı geçmiyor.
3 haftayı geçince hemen open case.
bugun 27 gündür elime ulaşmayan nesneyi "nerde la benim nesne?" diye msj attım.
kullanıcıdan önce ebay mesaj attı.
özür dileye dileye bi hal olmuşlar mesajda, neymiş arada bir para aktarımında sorun olabiliyormuş size denk gelmiş ama merak etmeyin biz size yardım için burdayız" şeklinde.
full refund mu yoksa nesneyi yine de istiyor musunuz dediler.
göndersin pls dedim.
kullanıcı da msj atmış teşekkürler msj attıgın için, ebay kaynaklı sorun olmuş hede hödö diye. gönderdi nesneyi.

yani msj atmasam ne satıcının haberi olcak ne ebayin. "ulan gelmedi bee" diyip gidecekti para.
birçok kişi de bu şekilde "lan ebayden bişi aldım kayboldu ürün parada gitti" falan diyor.
gitmez.
korkmayın dispute edin hakkınızı arayın her zaman.
  • 2 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
Eveeet, ürünü ilk aldığımdan bu yana 92 gün geçti. Olayı yukarıda yazmıştım tekrar özet geçeyim. Adamdan ürünü aldım, 1 ay sonra ürün geldi. farklı model için olan bir ürünü yollamış, bunu kendisine belirttim, kendiside "ürünü geri yolla doğrusunu yollayayım" dedi aldıktan yaklaşık 8 gün sonra ürünü geri yolladım. Yine gitmesiydi etmesiydi derken 2 aydan fazla zaman oldu.

Neyse 1aydan sonra adama mesaj attım, "ürün henüz elimize ulaşmadı" dedi. 1 hafta sonra tekrar mesaj attım "posta ofisinde bir karışıklk olmuş olabilri, olmazsa ücretsiz yenisini yollayacaz size, merak etmeyin" dedi böyle böyle birkaç mesajdan sonra son mesajından bu yana 2 hafta geçti ve mesajlarıma da artık cevap vermiyor. 90 gün geçtiği için dispute ta açamıyorum. İyi niyetli davrandık ama istismar etti.


Ne yapabilirim bu durum da bilen var mıdır?
×
×
  • Yeni Oluştur...