Toledor Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 25 şubat tarihinde eBay den telefonum için yedek parça aldım Adam 4 gün sonra postaladı, anca akşam elime geçti. Fakat ürün başka modele ait, ve hiçbir işime yaramıyor. Adamla temasa geçmeye çalıştım büyük ihtimalle dönüş yapacak. Oldu ki dönüş yapmadı yada mağduriyetimi giderecek adım atmadı. Bu durumda eBay in son kullanıcıyı korumaya yönelik ne gibi yöntemleri var? Paypal a şikayet edildiğinde para geri alınabiliyormu? vs vs.. Alışveriş yapmış olup başına bu tarz olaylar gelenler tecrübelerini paylaşırsa memnun olurum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dark_Soul Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 Postayı aldıgına dair imza atmadan once kutunun içerigine baksaydin keşke,aynı ürün olmadigini anlayınca postayı almıyorsun,bide foto cekip ebay a yollayınca paranı alabiliyorsun geri. Su anki durumunda paranı geri alabilmek için,sanırım ürünü geri yollaman gerekiyor,yalnız posta ücretini kim vericek onu bilmiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Toledor Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 İlk bakışta anlaşılabilecek birşeyde değil zaten sonradan farkettim farklı modele ait olduğunu. 2-3mm farklı kıvrımlar oluyor, farklı yollayacağını hiç tahmin etmemiştim. Kendi sattığı ürün fotosunda istediğim ürün, gelen farklı ürün yani. Ebay e ulaştığımda onlar ilgileniyorsa iyi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Mart 21, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 21, 2011 ürünü geri göndereceksin sana yenisini gönderecek Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kertenkel Mesaj tarihi: Mart 21, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 21, 2011 ebay'den cevap gelmezse paypal'de dispute açıcaksın ordan da cevap vermezse, kapatın değerlendirin bu dispute'u diceksin 2-3 gün içinde paranı iade eder paypal (30 gün mü ne sürüyor ama) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
throine Mesaj tarihi: Mart 21, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 21, 2011 ürün eline geçmeden feedback vermemişsindir inş? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Toledor Mesaj tarihi: Mart 21, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 21, 2011 Feedback vermedim. Özür diledi free exchange önerdi ama bakalım. İlginiz için teşekkürler bundan sonraki alışveirşlerde en azından kötü bir durum geldiğinde ne yapıcağımı bilmek açısından iyi oldu bu konu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Mart 22, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 22, 2011 kişisel deneyimlerime göre, güvenilir bir satıcıdan alınan ürün dünyanın neresinden gelecekse gelsin Türkiyeye ulaşması 3 haftayı geçmiyor. 3 haftayı geçince hemen open case. bugun 27 gündür elime ulaşmayan nesneyi "nerde la benim nesne?" diye msj attım. kullanıcıdan önce ebay mesaj attı. özür dileye dileye bi hal olmuşlar mesajda, neymiş arada bir para aktarımında sorun olabiliyormuş size denk gelmiş ama merak etmeyin biz size yardım için burdayız" şeklinde. full refund mu yoksa nesneyi yine de istiyor musunuz dediler. göndersin pls dedim. kullanıcı da msj atmış teşekkürler msj attıgın için, ebay kaynaklı sorun olmuş hede hödö diye. gönderdi nesneyi. yani msj atmasam ne satıcının haberi olcak ne ebayin. "ulan gelmedi bee" diyip gidecekti para. birçok kişi de bu şekilde "lan ebayden bişi aldım kayboldu ürün parada gitti" falan diyor. gitmez. korkmayın dispute edin hakkınızı arayın her zaman. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yav Mesaj tarihi: Mart 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 23, 2011 koreden bir nesne aldım 6.günün sabahı geldi lan çok şaşırdım ağlıcaktım şaşkınlıktan adsasd Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Toledor Mesaj tarihi: Haziran 1, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2011 Eveeet, ürünü ilk aldığımdan bu yana 92 gün geçti. Olayı yukarıda yazmıştım tekrar özet geçeyim. Adamdan ürünü aldım, 1 ay sonra ürün geldi. farklı model için olan bir ürünü yollamış, bunu kendisine belirttim, kendiside "ürünü geri yolla doğrusunu yollayayım" dedi aldıktan yaklaşık 8 gün sonra ürünü geri yolladım. Yine gitmesiydi etmesiydi derken 2 aydan fazla zaman oldu. Neyse 1aydan sonra adama mesaj attım, "ürün henüz elimize ulaşmadı" dedi. 1 hafta sonra tekrar mesaj attım "posta ofisinde bir karışıklk olmuş olabilri, olmazsa ücretsiz yenisini yollayacaz size, merak etmeyin" dedi böyle böyle birkaç mesajdan sonra son mesajından bu yana 2 hafta geçti ve mesajlarıma da artık cevap vermiyor. 90 gün geçtiği için dispute ta açamıyorum. İyi niyetli davrandık ama istismar etti. Ne yapabilirim bu durum da bilen var mıdır? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
throine Mesaj tarihi: Haziran 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2011 60 günü geçtiğin için feedback de veremezsin ya da çoktan vermiş miydin? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Toledor Mesaj tarihi: Haziran 1, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2011 Vermemiştim, olayın sonuçlanmasını bekliyordum. Yani lehime sonuçlanacak hiçbir yol kalmamış mı oluyor? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
throine Mesaj tarihi: Haziran 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2011 Kalmadı maalesef. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar