revhas Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 Dmg hesaplama konusunda bir sorum olucak. A: master swordsman (2h speed 75) elindede 6.0 speed 400-1000 dmg medium armor piercing bir powerhammer var. B: melee dmg mitigation 3 ve üzerindede light armor (composite) %80 blast protection var. A B ye vurduğunda ne kadar dmg verir? ve elindeki silahin medium ap armorun ise light olması dmg i çok farkettirir mi? savunmadaki player in melee def. i nin kaç olduğu dmg i ne kadar farkettirir?[signature][hline]Revhas of Eclipse (R.I.P) Master Rifleman - Master Swordsman - Fencer Imperial Colonel Satto of Eclipse (R.I.P) Master Doctor - Master Politician - Artisan Mayor of Hi'lal City Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mono Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 http://swgplanner.tyger.org/weaponcalc/ sole bisi var...mitigation3 te sanirim maxtan cok min dmg ye yakin bisi yemeni saglanmis oluyor..special attacklardan birinin kullanildigini saymassak.. [signature][hline]*curiosity res-kills* ...mono [Bu mesaj hilikus tarafından 05 Eylül 2004 15:18 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dethatt Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 evet dogru diyo. mit olmazsa eger min ile max arasindaki fark fazla olanlar sana max dmg i vururlar devamli. eger min ile max cok yakinsa bu mit olsa bile yuksek dmg yiyecegin anlamina gelir. Zaten ondan dolayi bi aralar stunbaton lar silindi min max dan buyuk oldgu icin mit hic bi ise yaramiyodu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mono Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 5, 2004 ha melee yada ranged defense in hesaba nasil etki ettigine dair bi bilgi bende bulamadim ayri :) (yani +75 ile +125 cap arasindaki fark % kac nereye etki edio hehe)[signature][hline]*curiosity res-kills* ...mono Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar