Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Shakes & Fidget The game


mardox

Öne çıkan mesajlar


Shakes ve Fidget adında 2 karakteri anlatan bi çizgi roman serisi vardı belki hatırlarsınız. Ben wow'a dayalıydı diye hatırlıyorm hikayeleri ama yanlış da olabilir hafızamda buğulu kalmış bi yerdeler galiba :D
çizgi romandaki mizahi oyuna taşımışlar bence eğlenceli bi web browser oyunu olmuş. ama gerçekten geyik, helm yerine peruk falan takabiliyosunuz, keza item ve quest isimleri de çok farklı değil
denemek isterseniz benim referans linkim:
http://s1.sfgame.web.tr/index.php?rec=79648
burdan başlayanlara teşekkürler

veya bize ne arkadaş senin referans linkinden derseniz
http://s1.sfgame.web.tr

daha da merak edenlere mmotr'den oyunun tanıtımı, amerikayı bi daha keşfetmeye gerek yok güzel anlatmışlar
http://mmotr.org/shakes-fidget.html
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ok sağol mardox diye ekleyebilirsin bilmiyom friends var mı daha o kadar oynamadım :)

güzel bi guide da ekledim. (alıntı yaptım bir forumdan, ama forumda yazan kişi nerden alıntı yaptığını belirtmemiş)

Guide

Shakes
& Fidget Oyunu Flash tabanlı bir tarayıcı oyunudur. Herhangi bir
yazılım indirmen ya da kurman gerekmez. "Oyun" ücretsizdir ve reklam
içermez.

Shakes & Fidget Oyunu'nun devam eden geliştirme
çalışmaları, destek hizmeti ve sunucu maliyeti ücretsiz oyun tasarımı
yoluyla karşılanmaktadır. Oyun içinde daha hızlı ilerlemeni sağlayan
ekstra mantar alabilirsin. Örneğin mantarları günlük görev limitini
artırmanı sağlamak amacıyla kullanabilirsin.

Artık oyunun
ardındaki felsefeyi öğrendiğine göre, rehberin geri kalanında oyun
işlevlerine kısa bir toplu bakış ve bir kahraman olarak oyuna başlarken
işe yarayacak birkaç ipucu verilecek. Rehber, şeref listesinde en üst
sıraya yükselmeni garanti etmez elbette ama zirveye giden yolda sana
yardımcı olabilir.

Birinci Adım
Burada oyun içindeki cinsiyetini, ırkını, sınıfını ve görünümünü belirleyebilirsin.
Lütfen ırk ve sınıf seçiminin başlangıç özelliklerini etkileyeceğini dikkate al (daha fazla bilgi için özeti aç).


Sınıf

Savaşçı
güç: +7
Beceri: +3
Zeka: 0
Dayanıklılık: +5
Şans: 0

Büyücü
Güç: 0
Beceri: 0
Zeka: +8
Dayanıklılık: +2
Şans: +5

İz sürücü
Güç: +1
Beceri: +7
Zeka: +1
Dayanıklılık: +4
Şans: +2


Halk

iyi davranış

İnsan
Güç: 0
Beceri: 0
Zeka: 0
Dayanıklılık: 0
Şans: 0

Elf
Güç: -1
Beceri: +2
Zeka: 0
Dayanıklılık: -1
Şans: 0

Cüce
Güç: 0
Beceri: -2
Zeka: -1
Dayanıklılık: +2
Şans: +1

Cin
Güç: -2
Beceri: +3
Zeka: -1
Dayanıklılık: -1
Şans: +1


kötü davranış

Ork
Güç: +1
Beceri: 0
Zeka: -1
Dayanıklılık: 0
Şans: 0

Kötü Elf
Güç: -2
Beceri: +2
Zeka: +1
Dayanıklılık: -1
Şans: 0

Gulyabani
Güç: -2
Beceri: +2
Zeka: 0
Dayanıklılık: -1
Şans: +1

İblis
Güç: +3
Beceri: -1
Zeka: 0
Dayanıklılık: +1
Şans: -3




Oyun
içinde daha sonra halkını değiştirebilirsin ama sınıfını
değiştiremezsin. Karakteri yaratıp kaydettikten sonra aldığın bonuslar
bundan etkilenmez.



İkinci Adım
"Karakteri Kaydet" butonuna tıkladığında kayıt işleminin ikinci adımı başlar.
Burada
avatarının adını, e-posta adresini (kayıt işlemini bir doğrulama
koduyla tamamlamak için) ve kişisel şifreni girmen istenir.

Lütfen ardından Genel Çalışma Koşullarını okuyarak onayla ve üçüncü adıma geç.


Üçüncü Adım
Artık oynamaya başlayabilirsin. Verdiğin e-posta adresine bir e-posta gönderilecek. Bu e-posta iki adet bağlantı içerir:
1. Kişisel erişim bağlantın
2. Kişisel doğrulama bağlantın (e-posta adresini ve hesabını doğrulamak için)

Lütfen dikkat:
Hesabını doğrulamazsan oyun içinde bazı kısıtlamalarla karşılaşırsın, örneğin klanına altın bağışlayamazsın.
Doğrulamanın getirdiği diğer avantajlar: İşlemi tamamladıktan sonra 10 adet bedava mantar kazanırsın.

Meyhane

Meyhane
maceracıların ve maceracı olmak isteyenlerin ilk durağıdır. Burada sana
para ve deneyim kazanmanı sağlayacak çok çeşitli görevler vermek
isteyen kişileri bulabilirsin. Önündeki masada oturan kişiye tıklayarak
üç görev görebilir ve birini seçebilirsin.

Aşağıda "macera hevesi" çubuğunu görebilirsin. Her görev hevesini azaltır.
Düşüş
görevin uzunluğuyla orantılıdır (bir dakika = bir macera puanı). Ancak
barmene tıklayıp bir bira içerek çubuğu doldurabilirsin (bir bira = 20
macera puanı). Bu işlemi günde on kereye kadar tekrarlayabilirsin.

Arka tarafta meyhanedeki üçüncü kişi olan kumarbaz oturuyor.
Burada
biraz şans oyunu oynayabilirsin. Ortaya para ya da mantar* koyabilir ve
potu ikiye katlayabilirsin - tabii doğru kupayı seçersen.
Altınını ayrıca basitçe klan sohbetinde "/gold ;-) x" yazarak ve ardından kumarbaza giderek de yatırabilirsin.
* ancak bir kez mantar satın alındığında yapılabilir.


İpucu: "Macera Hevesi" Doğu saatiyle gece yarısında otomatik olarak dolar (çubuk tekrar 100'e gelir).

İpucu: Kullanılmayan "Macera Hevesi" gece yarısında silinir.

İpucu:
Başarılı bir görevden döndüğünde mantar ve eşyalar bulabilirsin. Ama
sırt çantanda yeterli boş yer olmasına dikkat et. Boş bir bölme yoksa
kazandığın eşya kaybolur.

İpucu: Başarıyla tamamladığın her görev için ayrıca 10 şeref puanı kazanırsın.


Arena


Göze göz… Arenaya hoş geldin!

Burada yeteneklerini tüm diğer kahramanlarla karşılaştırabilir ve altın ve şeref kazanabilirsin (ya da kaybedersin).
Sistem
yaklaşık senin kadar şeref puanı olan rakibini otomatik olarak seçer.
Alternatif olarak başka bir oyuncunun adını elle girebilir ve saldırmak
için 'OK' butonuna tıklayabilirsin.

Rakibinin şeref puanı seninkinden düşükse kazanarak elde ettiğin ödül azalır.

İpucu:
Her dövüşten sonra 10 dakika beklemen gerekir. Bir sonraki dövüşünü
daha çabuk mu yapmak istiyorsun? Bir mantar rüşvet verirsen arena lideri
seni görmezden gelir.

İpucu: "Geç" butonuna tıklayarak dövüş animasyonunu atlayabilirsin. Dövüşün sonucunu hemen görürsün.

sur Nöbeti

Herkesin paraya ihtiyacı vardır, senin gibi muhteşem bir kahramanın bile.
Kesintisiz olarak on saate kadar sur nöbeti tutabilirsin. Dünyanın en gösterişli işi değil belki ama ücreti iyi.

İpucu: Zaman sayacı durmadan işi iptal edersen maaş çekini alamazsın.

İpucu: Seviyen ne kadar yüksek olursa ücret o kadar artar.

Silah Satıcısı

Her kahraman ancak silahı kadar iyi olabileceğini bilir.
Silah
satıcısından çeşit çeşit yararlı eşya alabilirsin. Silah, ayakkabı,
başlık, kemer ya da diğer donanımlar savunmanı ve diğer değerlerini
iyileştirmeni sağlar.
Fare imlecini bir eşyanın üzerine sürükleyerek
bonuslarını ve fiyatını görebilirsin. Bazı eşyalar altın ödenerek
alınır. Bazıları ise o kadar özeldir ki, satıcı senden ayrıca mantar da
ister.

Bir eşya nasıl alınır
Yeterli altının (ve gerekiyorsa
mantarın) varsa, eşyanın üzerine tıklayıp sırt çantandaki bölmelerden
birine bırakman yeterli olur.
Üzerine giymek için eşyayı giyileceği yere sürükle.

Eşyalarımı satabilir miyim?
Elbette.
Satmak istediğin eşyayı önce sırt çantana sürükle, sonra satıcının
deposuna sürükle ve farenin düğmesini bırak. Eşyayı satın aldığında
ödediğin ücretin %25'ini geri alırsın.

İpucu: Eşya çeşitleri her
gün Doğu saatine göre gece yarısında değişir. Bir mantar ödeyerek hemen
yeni, rastlantısal eşyalar görebilirsin.

İpucu: Seviyen ne kadar yüksek olursa sunulan eşyalar o kadar iyi olur.

Büyü Dükkanı

Büyü olmadan fantezi olmaz.
Büyü dükkanı silah satıcısıyla aynı işlevlere sahiptir. Burada büyülü kolyeler, yüzükler, aksesuarlar ve iksirler satılır.

İpucu:
İksirler ortalama eşyalardan daha karmaşıktır:
- İksirleri karakterinin portresinin üzerine sürükleyerek etkinleştirebilirsin.
- Aynı anda üç adede kadar iksiri etkinleştirebilirsin.
- Aynı özelliği artıran iksirler bir öncekinin etkisini sıfırlar, sayacı sıfırlar.
- Etkin iksirler karakter ekranında, sağda, başarıların üzerinde gösterilir.
- Aktif bir iksirin üstüne çift tıklayarak etkisini iptal edebilirsin.

Ahır

Yürümeyi sevmiyor musun? Kendine bir binek hayvanı al!
Ahırda, her defasında 14 günlüğüne bir binek hayvanı kiralayabilirsin. Bu sayede bir görevi tamamlamak için gereken süre azalır.

İpucu: Aynı hayvanı tekrar kiralayarak bu süreyi uzatabilirsin. Kira sözleşmesinin geçerlilik süresi uzar.

İpucu: Mevcut bir binek hayvanı daha hızlı bir modele değiştirebilirsin ama eski binek hayvanın kaybolur.

İpucu: İki grubun binek hayvanı seçenekleri farklıdır ama fiyatlar ve özellikler aynıdır.

İpucu: "Çevre ödülü" yalnızca bir kez kazanılır.

Mantarlar

Mantarlar,
oyundaki gelişimini hızlandırmak için kullanabileceğin ekstra bir
alışveriş birimidir. Bu menüyü kullanarak fazladan mantar alabilirsin.

İpucu:
Ödeme yöntemine bağlı olarak mantarların siparişi ile hesaba geçişi
arasındaki süre 30 saniye ile bir ya da iki gün arasında değişebilir ("havale" yöntemi).

Karakter

Karaktere Toplu Bakış

Ekranlar:
- Kullanılan donanım
- Sırt çantası
- Adı ve klan adıyla birlikte karakter resmi
- Bir seviyeye ulaşmak için gereken puanla birlikte mevcut seviye
- Mevcut özellikler

İpucu: Fare imlecini özelliklerin üzerine sürüklediğinde ek bilgileri görebilirsin.

İpucu: Fare imlecini özelliklerin yanındaki artı işaretinin üzerine sürüklediğinde bir artışın kaça mal olacağını görebilirsin.

Ekranın sağ tarafında karakter tarifini görebilirsin ve değiştirebilirsin.
Aşağıda (eğer kiraladıysan) binek hayvanına ve kira sözleşmesinin bitmesine ne kadar kaldığına göz atabilir.
Daha aşağıda, mevcut donanımına bağlı olarak toplam zırh değerini görebilirsin.

Aktif iksirler zırh değerinin sağ tarafında bulunur. Daha fazla ayrıntı için fare imlecini bir iksir simgesinin üzerine sürükle.

Son olarak da başarı madalyalarını görebilirsin.
Gereklerini yerine getirirsen her biri sana küçük bir özellik bonusu kazandırır. Daha fazla bilgi için fareyi üzerine sürükle.

Gönderi

Birisi sana bir şey söylemek mi istiyor, birisi sana saldırdı mı, klanına mı davet etti ya da birine yazmak mı istiyorsun?
Öyleyse doğru yerdesin.
Başka kullanıcılarla yazış, postalarını oku ya da arena raporlarını kontrol et. Topluluk notlarının çoğu burada bulunur.

İpucu: 100 adede kadar gönderiyi kaydedebilirsin.

İpucu: Yeni gönderi geldiğinde "Gönderi" butonu yanıp söner.


Klan mesajı:
Tüm klan üyelerine aynı anda mesaj yazmak istersen, tek yapman gereken "Yaz" butonuna tıklamak ve ekranın sağ tarafında "KLAN"ı seçmek.

Klan

Ekip çalışması önemli - bir klana katılmanın birçok avantajı vardır.
Bir klan kurmak için 10 altın ve bir klan adı gerekir. Daha sonra klan ekranına erişebilirsin (bkz. üstte).
Üstte
klanın adı yazar, üst sol köşede klanın şeref listesindeki yerin ve
klan şerefin (tüm klan üyelerinin eklenen şeref puanları) bulunur.

Sol tarafta üç klan özelliğinin ilerleme seviyesinin ilerlemesini görebilirsin.
Kale:
Klanının üye sınırı. Bir klan yarattıktan sonra 10 bölmeyle işe başlarsın (sen artı 9 oyuncu).
Bu özelliği artı butonuna tıklayarak geliştirebilirsin. Fiyat bir sonraki satırda görüntülenir.
Maksimum klan üyesi sayısı 50 kişidir.

Hazine:
Bu özelliği geliştirerek görevlerden ve sur nöbeti vardiyalarından kazandığın altın için bir yüzde bonusu kazanırsın.
Maksimum %100'e ulaşmak için 50 adım vardır.

Eğitmen:
"Hazine"ye benzer bir şekilde bu özellik görevlerden kazanılan deneyimin miktarını artırır.
Maksimum %100'e ulaşmak için 50 adım vardır.


Ekranın ortasında klan tarifini görebilirsin.

Bu tarif yalnızca klan lideri (adının önünde taç simgesi olan oyuncu) tarafından değiştirilebilir.

İpucu:
Başka oyuncular klan şeref listesine tıklayarak senin klanını
görebilir. Ayrıca klan tarifini de okuyabilirler. Tarifi, metin alanında
/// işaretini kullanarak bölebilirsin. /// işaretinin önüne yazılan her
şey yalnızca klan üyeleri tarafından okunabilir; arkasına yazılan her
şey ise tüm diğer oyuncular tarafından okunabilir.

Bir örnek:
Klanın dikkatine: ... hakkında önemli bilgi
///
Herkese merhaba, birkaç iyi, etkin kahramana ihtiyacımız var. Bana mesaj atın!

İlk
bölümü yalnızca klan üyeleri görebilir, ikinci bölümü ise klanının
toplu görünümünü ziyaret eden diğer oyuncular da görebilir!




Tarifin altında klan hesabını görebilirsin.

Her
üye altın ya da mantar bağışlayabilir (hesabını doğruladıktan sonra
altın, ilk kez fazladan mantar satın aldıktan sonra da mantar).

Altın ya da mantar simgelerinin yanında bulunan + butonuna tıklayarak ya da bir sohbet komutu girerek bağış yapabilirsin:
/gold xxx - xxx altın bağışlarsın
/mushroom xxx - xxx mantar bağışlarsın

İpucu: Bağışlanan altınlar ya da mantarlar geri alınamaz - onun için bağış yaparken dikkatli ol!




Sağ tarafta üye listesi bulunur.

Üyeler davet edildikleri sırayla görüntülenir.

Üye adları için renk kodları:
Gri: Bu üye davet edilmiş ama aktif bir üye değil - henüz daveti kabul etmeleri gerekiyor.
Turuncu: Etkin üye ama şu anda offline.
Sarı: Etkin üye ve şu anda online.

Üye adları için klan rütbesi simgeleri:
Taç: Klan lideri
Madalya: bir Subay
Gülümseyen yüz: Sıradan üye

Klan liderinin hakları:
- Klan tarifini değiştirebilir
- Üye davet edebilir ve atabilir
- Subay atayabilir
- Klan özelliği geliştirmeleri satın alabilir
- Lider konumunu başka bir üyeye aktarabilir

Subayların hakları:
- Üye davet edebilir
- Klan özelliği geliştirmeleri satın alabilir

İpucu:
Bir lider klanından ayrılırsa ve öncesinde yeni bir lider belirlemezse,
en eski subay otomatik olarak klan liderliğine atanır.
Subay yoksa, üye listesinde 2. sırada bulunan üye yeni lider olur.




Aşağıda 5 buton görebilirsin.

. Davet - Bu butona tıklayarak yeni oyuncular davet edebilirsin (buton griyse geçerli maksimum üye sayısına ulaşmışsın demektir)
2. Profili Göster - Üye listesinde seçili oyuncunun profilini okuyabilirsin.
3. At - Üye listesinde seçili oyuncuyu klandan atabilirsin.
4. Subay - Üye listesinde seçili oyuncuyu subay olarak atayabilirsin (ya da rütbesini geri alabilirsin).
5. Lider - Üye listesinde seçili oyuncuya klan lideri yetkilerini aktarabilirsin (bunu yaptığında subay olursun).




Ekranın alt tarafında klan sohbetini görebilirsin.

Mesaj yazmak için sohbet satırına tıkla ve mesajı göndermek için klavyendeki "Return/Enter" tuşuna bas.
Klan ekranında değilsen ve klan sohbetinde yeni bir mesaj görünürse, ana menüdeki klan butonu yanıp söner.




KLAN SAVAŞLARI

Sol
tarafta, klan yükseltmeleri ve klan sohbeti arasında iki simge vardır:
Bir kılıç (başka bir klana saldırı) ve bir kalkan (klanın başka bir
saldırgan klana karşı savunulması).
Klan lideri istediği zaman bir
saldırı başlatmak için kılıç simgesine tıklayabilir, diğer klan üyeleri
ise simgeye ancak klan liderinin emriyle simgeye tıklayabilir. Ancak
başka bir klan senin klanına saldırmak üzereyse kalkan simgesi
tıklanabilir hale gelir.

Kılıç simgesinin iki işlevi vardır:

Klan lideri:
Kılıca
tıkladığında şeref listesi görüntülenir. Burada bir rakip seçebilir ve
aynı zamanda hangi klanların saldırı altında (turuncu) olduğunu ve
dolayısıyla hangilerine saldıramayacağını görürsün. Seçtiğin rakibin
klan sayfasını ziyaret ettikten sonra saldırıyı başlatmak için kılıç
simgesine tekrar tıklaman gerekir.

Diğer klan üyeleri:
Bir
saldırının saati ve tarihi klan tarifinin altında görünür. Savaş ilanı
ile saldırının gerçekleşmesi arasında on saat geçer. Kılıca tıklayarak
savaşa girebilir (ve klanındaki kahraman arkadaşlarına katılabilirsin).
Ancak simgeye tıkladıktan sonra savaşa katılabilirsin.

Kalkan simgesi:

Başka
bir klan senin klanına saldırmak üzereyse saldırının tarihi ve saati
klan tarifinin altında gösterilir. On saatlik bir süre boyunca klan
üyeleri kalkana tıklayarak klanlarını savunmaya gönüllü olabilirler. Tüm
klan üyeleri savunmaya katılır ve klanlarını savunmaya çalışır:
Kalkanın üzerine tıklayan üyeler güçlerinin %100'üyle savaşır, simgeye
tıklamamış olan üyeler ise gelecek savaşa %50 güçle katılır.

Klan üyelerinin renk tablosu:

Klan savaşta değilse:

Gri-şeffaf - davet edilen üye
Koyu sarı - etkin üye, şu anda offline
Altın - etkin üye, şu anda online

Klan savaştaysa:

Koyu kırmızı-şeffaf - davet edilen üye
Koyu kırmızı - Etkin üye, şu anda offline ve savaşa hazır değil
Açık kırmızı - Etkin üye, şu anda online ve savaşa hazır değil
Koyu sarı - etkin üye, şu anda offline ve savaşa hazır
Altın - etkin üye, şu anda online ve savaşa hazır

Genel bilgi:

hem
saldıran, hem savunan klan saldırının tarihini ve saatini görebilir.
Bunun yanında hangi klan üyelerinin savaşa hazır olduğunu da
görebilirsin (renklerle gösterildiği şekilde; fareyi üzerine
sürükleyerek görebilirsin).

Savaşa hazırlanırken (on saat),
saldıran bir klan başka bir klana savaş açamaz, savunma yapan klan ise
başka bir klanın saldırısına uğrayamaz.
Bununla birlikte saldıran
klan başka klanların saldırısına uğrayabilir ve savunma yapan klan başka
bir klana savaş açabilir. Kısacası: Bir klan aynı anda yalnızca
saldırabilir ve saldırıya uğrayabilir.

Klan savaşlarının maliyeti:

Savaş
asla ucuz bir iş değildir. Her saldırı klan hazinesinden altın
eksiltir. Maliyet, saldırılan klanın kalesinin seviyesine bağlıdır.
Klan lideri oyun içinde fare imlecini diğer klanın kılıç simgesinin üzerine sürükleyerek maliyetleri görebilir.

Saldırı
zamanı geldiğinde (on saat geçtiğinde), savaş başlar. Her turda iki
kahraman (her klandan bir tane) dövüşür. Dövüşçülerin sıralaması geçerli
seviyelerine bağlıdır - dövüşçünün seviyesi ne kadar yüksekse sırası o
kadar geç gelir. Her turun galibi, kalan yaşam enerjisiyle rakip klanın
sıradaki savaşçısı ile karşılaşır. Bir klanın savaşçıları bittiğinde
savaş sona erer.

Geçerli savaşın animasyonları "Atla" butonuna
tıklanarak iptal edilebilir. Sonrasında savaşın son sahnesi
görüntülenir. Her klan üyesi savaşı bir kez izleyebilir ("Klan" butonuna
tıklayarak), tabii eğer savaş başlarken klan ekranında değilse. Bu
durumda savaş animasyonu otomatik olarak başlar.

Bir klan savaşında zafer kazanmak:

Saldırgan:
Zafer
kazanılırsa, saldırgan şeref kazanır (klanlar arasındaki şeref farkına
orantılı olarak). Deneyim miktarı diğer klanın şeref miktarına bağlıdır.
Saldırgan savaşı kaybederse klan şeref kaybeder.

Savunmacı:
Bir
saldırı püskürtülürse, klan şeref kazanır (klanlar arasındaki şeref
farkına orantılı olarak). Savunma yapan klan savaşı kaybederse klan
şeref kaybeder.

Bir klan savaşında zafer kazanmak:

Bir
klan savaşından sonra klan 90 dakika dinlenmek zorundadır. Ancak 90
dakika geçtikten sonra başka bir klana saldırı düzenlenebilir.




Zindanlar

Zindanlar şehrin altında bulunur.
Toplamda 10 zindan vardır, her biri 10 katlıdır.
Bunları keşfetmek için kapılarını açan anahtarları bulmak zorundasın.
Hangi anahtarı ne zaman (ve nasıl) bulacaksın? (Özeti aç)

1. anahtar 10. seviyede (görev)
2. anahtar 20. seviyede (görev)
3. anahtar 30. seviyede (görev)
4. anahtar 45. seviyede (görev)
5. anahtar 60. seviyede (görev)
6. anahtar 80. seviyede (görev + mağaza)
7. anahtar 95. seviyede (görev)
8. anahtar 110. seviyede (görev)
9. anahtar 130. seviyede (görev + mağaza)
10 zindan, diğer 9 zindanın tamamı temizlendikten sonra açılır





Anahtarlar, görevler tamamlanarak bulunur (diğer eşyalar gibi) ve bazı anahtarlar da dükkanlardan satın alınabilir.

Zindanlarda deneyim ve altın kazanabilirsin, bir nesne kazanma şansın da %50.

İpucu:
Zindanlarda güçlü epik eşyalar bulabilirsin. Bunları bulma şansın
%25'dir. Son Boss'u yendiğinde (her zindanın 10. katı) her zaman bir
epik eşya bulursun.

İpucu: Temizlediğin bir zindan katına bir daha geri dönemezsin.

Seçenekler

Seçenekler menüsünde birçok ayarı değiştirebilirsin.

- Karakterinin görünümünü değiştir
- E-posta adresini değiştir (yeniden doğrulama gerekir)
- Şifreni değiştir
- Yeni bir doğrulama mesajı al (daha önceki eline geçmediyse)
- Hesabını sil
- Ses efektlerinin seviyesini ayarla.
- Oyun performansını artırmak için bazı animasyonları kapatabilirsin (özellikle eski bilgisayarlarda).

Sağ
alt köşede oyunun sürüm numarası görüntülenir. Fare imlecini üzerine
sürüklediğinde hesap kimliğin gibi ek bilgileri görebilirsin.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...