Mathias Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2003 Topic'e bakıp da aldanmayın çünkü ben de Phantasmal Killer türünden büyüler harici pek nasıl kullanıldığını bilmiyorum bu büyülerin ve bir babayiğitin :) açıklamasını bekliyorum. Mesela Persistent-Project- Programmed image'lar nedir? nasıl kullanılır? Ne fark vardır? ve bunun diğer çeşitleri arasındaki farkı birisi iyice açıklayarak yazarsa çok iyi oluriks. Şimdiden sağolun canlarum :)[hline]What we do in life,echoes in eternity. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grudge Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2003 aslında büyülerin açıklamasına bakınca anlaşılıyo gayet açıkca ama anlatalım... önce silent image bi obje ya da nesne ya da efektin görünümünü yansıtıyosun. 10ft.cube+10ft.cube/level içinde olacak bu objenin boyutları. görsel bi imaj bu sadece. yani koku, ısı, ses vs. yaratmıyo şöyle kullanılabilir. misal birini yanlış yönlendirmek istiyosun. bi ara sokakta yaparsın bu olayı uzaktan. sonra arka sokağa girer imaj ve kaybolur. adam peşinden gider bişey göremez sonra başına kötü bişey gelir vs... eleman imaja dokunmadığı sürece save atamaz. ya da ona taş falan atmadığı sürece. yani görmek dışında bi şekilde interaktiviteye girmesi lazım imajla... persistent image yukardakine benziyo. ama misal ayak seslerini de çıkarıyo, kokusu falan var vs... bunun belli bi durationu var. yukardaki için konsantre olman gerekiyodu. gene ilüzyonun belli sınırlar içinde hareket etmesi gerekiyo. mesela arkanda birileri var arayı biraz açınca yaparsın bunu. yanlış bi tarafa yönlendirirsin. kokusu falan da olduğu için köpekler bile olsa takipçilerin kafasını karıştırabilir. programed imaj da biraz daha karışık bi büyü. gene silent image a benziyo. bunu biyere koyuyosun sonra belli bişey olduğunda aktive oluyo. atıyorum burdan birisi geçtiğinde aktive old diyosun. sonra bi red dragon koyuyosun iluzyon olarak. sonra diyosun ki red dragon çıkar çıkmaz önce kükresin sonra breath kussun havaya sonra da dönüp geçenlere breath kusmaya hazırlansın vs... büyüyü yapınca trigger olana kadar orda kalıyo. devreye girince 1rnd./level sürüyo. son olarak project image. bu biraz farklı. kendi kopyanı yapıyosun bunda. senin hareketlerini yapıyo bu. gerçeğe çağrıdaki hologramlı saati düşün. ama imajın gözlerinden görüp kulaklarından duyabilğiyosun istersen. kopyan range'i "you" olmayan büyüleri yapabiliyo istersen. yani kopyandan lightning bolt atabilirsin istersen. ama kopyanı sürekli olarak görmen lazım. misal ilüzyon bi duvarın arkasındaki bir büyücü tehlikeli misafirleriyle buluşurken bu büyüyü kullanabilir. any questions?[hline]Endure. In enduring, grow strong... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonutopia Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2003 Xasf ın bı hıkayesı vardı okudum gayet guzeldı ama buyucunu hem necromancy hemde ıllusıon buyulerı yapabılmesı garıp kactı bana genede goz ardı edılebılır tabı[hline]A little less conversation a little more action please Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grudge Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2003 3rd ed. necrosudur o...[hline]Endure. In enduring, grow strong... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonutopia Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2003 Yok ılgınc bı sıstem sayılır yazıdan anladıgım kadarıyla DL ın sıyah kırmızı beyaz cubbe olayı ıle FR nın specıalıst olayını karıstırmıs yazısında kullanmıs gayet te guzel olmus ....[hline]A little less conversation a little more action please Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xasf Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2003 Biri benden mi bahsedio, kulaklarım çınladı.. :) Konuya açıklık getireyim: İlk olarak bir necromancer'ın ilüzyon büyülerini kullanabilmesi durumu.. Hikayemde anlatılan Xasf, benim aynı zamanda masaüstünde oynadığım bir karakter olup, AD&D 2E de yaratılmasına rağmen, D&D 3E ye geçince "opposing school" sayısı 2 den (Illusion ve Enchantement/Charm) 1 e (herhangibir okul) düştü. Ben de Illusion'u opposing olmaktan çıkardım. Yani bir arkadaşımızın da dediği gibi , 3E sayesinde ilüzyon büyüleri yapan necromancer olması mümkün. Cübbe renklerine gelirsek, hikayemin ve bizim grubun masaüstü oyunlarının geçtiği dünya, sistem olarak hafif modifiye D&D kullanan, ancak "setting" olarak bağımsız ve bizim yarattığımız bir dünya.. (Hatta hikayenin geçtiği Enarion kıtasının bir haritasını şurada görebilirsiniz. Nox yarımadası Westwood'un aynı isimli oyununu bilenlerin gözüne çarpacaktır, o da acemilik zamanlarımızda o oyundan çaldığımız, sonra üzerinde çok maceramız olduğu için kendi dünyamızın da bünyesine dahil etmek zorunda kaldığımız bir mekandır.. Sadece coğrafi olarak ama.. ) Bu dünyadaki büyücüleri (sadece wizard ları ama) bağlayan Tarikat yasalarına göre, "good alignment" lı büyücüler beyaz, "evil alignment" lı büyücüler siyah, "neutral alignment" lı büyücüler ise mavi, kırmızı veya yeşil cübbe giymek mecburiyetindeler. Xasf'in neden kırmızı tercih ettiğine gelince, bence onun ruh yapısına uygun, "küstah" bir renk olması olabilir .. Bir de özellikle necromancer lar için kaçınılmaz olarak kanı çağrıştırması var tabi .. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar