Spyro Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Buyrun, bakın... Çok fazla anlamam bu tip şeylerden ama videonun sonunda söylenilenlere bakılırsa adamlar 1.9gblık datayı 64kb'a sığdırmışlar. Hiç de kasılmadı bilg., dosya çalışırken. Neyse, inceleyin bakalım... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fab Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 bildiğim kadarı ile eski bir çalışma bu. Sitelerini filanda incelemiştim ama o günden beri yeni bir çalışmalarına şahit olmadım. Ne gibi bir teknik uygulamışlar merak ediyorum.[signature][hline]mesela beş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Maleboge Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 benim bildiğim(ki yanlış olabilir ?) bunlar 9xKb'ye Quake3 benzeri bir oyun yapanlarin introsu değilmi ?! orada tüm texture'ler o an oluşturuyordu ? http://www.fazlamesai.net/modules.php?name=News&file=article&sid=2219 http://www.theprodukkt.com Hatta bu dosya tam olarak burada orjinalde http://www.theprodukkt.com/demoscene.html Sıkıştırmadan çok programlama teknikleri ile ilgisi var. eskiden bazı forumdalar yarışmalar bile vardı. 1kb'de en çok ögre içeren directX uygulaması,opengl uygulaması vb.... [Bu mesaj Criminal2 tarafından 22 Ağustos 2004 17:54 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jacabo Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 nası ya walla hll cok guzel yapmıs adamlar[signature][hline] a$k bir sabunsa köpürt beni pakize Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rahan Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 hmm textureleri çalışmaya başladıktan sonra yaratıyorlar herhalde. photoshop da herhangi bir görsel malzeme kullanmadan sıfırdan bitmap oluşturmaya benziyor. güzel yapmış ama çatlaklar :)[signature][hline]Soru: Bir ampulü değiştirmek için kaç tane C++ programcısı gerekir? Cevap: Hala fonksyonel düşünüyorsun! Doğru tasarlanmış bir ampul nesnesi, değiştirme metodunu genel ampul nesnesinden miras alır! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrBomb Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 textureleri çalışmaya başladıktan sonra yaratmak ne demek? yani daha dorusu nasıl mümkün olur mantığı nedir biraz anlatsanız zaman tuttum 12dk kadar sürüyo video. 12dk lık grafik we müzik 67kb tutuyo. inanılmaz ya[signature][hline]a.k.a "bay bomba" SWG: Ottkoo Jeliyeer of Eclipse Galaxy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rahan Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 yani şöyle; texture denen şey normal bir bitmap(resim), bitmap: "resmin boyutları"+"renkderinliği" +" arka arkaya sıralanmış renk kodları." [SARI-KIRMIZI-KIRMIZI-MAVI-YESIL-BEYAZ] gibi bişi. benzeri bir yöntemle bunları da bellekte yapabilirsin. yani boş bir bellek bölgesine arka arkaya belirli bir şekil yaratıcak şekilde renkler koyarsın hoop oldu sana texture. 3d oyunlarda ve bunun gibi demolarda önce sahneyi (3d olarak) belirtirsin sonra kameranın yerini belirtirisin. sonra ordan monitördeki görüntüyü alırsın. yani kameranın yer değiştirmesi programda ayrıca bir yer gerektirmez. müzik kısmını bilmiyorum ama o da dijital olarak yapılmıştır, eskiden MOD dosyaları vardı onlara benziyordur.[signature][hline]Soru: Bir ampulü değiştirmek için kaç tane C++ programcısı gerekir? Cevap: Hala fonksyonel düşünüyorsun! Doğru tasarlanmış bir ampul nesnesi, değiştirme metodunu genel ampul nesnesinden miras alır! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Maleboge Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 BU aşağıda örnek adamların yaptığı yanında çok embesilce kalıyor ama .... :) :) Diyelimki; sadece kabarık bir "O" harfinden oluşan 16x16 bir bitmap olsun 16x16 24-bit bir bitmap'ın kapladığı alan ~16x16x3=786 bytedır peki ben söyle yapsam ne olur ? bitmap'i 16 satır ve 16 sütüna ayırsam arkaplan için 0, "O" harfine denk gelen bölüm için 1 koysam ve benim programım çalışıtığında bunu yorumlayıp önce bir "O" harfi çizse sonrada buna emboss yapsa... 2x16=32 byte %88 yerden kazanmış olurum :) (hadi olmadı ya :) ) 0000000110000000 0000011001100000 0001100000011000 0110000000000110 0110000000000110 0011000000001100 0001100000011000 0000011001100000 0000000110000000 0000000000000000 0000000000000000 0000000000000000 0000000000000000 0000000000000000 0000000000000000 0000000000000000 [Bu mesaj Criminal2 tarafından 22 Ağustos 2004 18:35 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 amigada demolar vardı böyle... hey gidi demodisk ler... düşük kb lı (30-40 filan) demoların yarıştığı yarışmalar var hala... bi de www.the5k.org var biraz alakasız olsa da.. ööle işte.[signature][hline]unity100, 18 Temmuz 2004 22:05 tarihinde demiş ki: bababababababa ba. ahelogg ahelog hele hele helelehlelelee. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrBomb Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 said: Criminal2, 22 Ağustos 2004 18:32 tarihinde demiş ki: BU aşağıda örnek adamların yaptığı yanında çok embesilce kalıyor ama .... :) :) Diyelimki; sadece kabarık bir "O" harfinden oluşan 16x16 bir bitmap olsun 16x16 24-bit bir bitmap'ın kapladığı alan ~16x16x3=786 bytedır peki ben söyle yapsam ne olur ? bitmap'i 16 satır ve 16 sütüna ayırsam arkaplan için 0, "O" harfine denk gelen bölüm için 1 koysam ve benim programım çalışıtığında bunu yorumlayıp önce bir "O" harfi çizse sonrada buna emboss yapsa... 2x16=32 byte %88 yerden kazanmış olurum :) (hadi olmadı ya :) ) 0000000110000000 0000011001100000 0001100000011000 0110000000000110 0110000000000110 0011000000001100 0001100000011000 0000011001100000 0000000110000000 0000000000000000 0000000000000000 0000000000000000 0000000000000000 0000000000000000 0000000000000000 0000000000000000 [Bu mesaj Criminal2 tarafından 22 Ağustos 2004 18:35 tarihinde değiştirilmiştir] şimdi kabaca mantığını anladım. ama bu şekilde nası bi grafik yaratılır ki? yani sen werdiğin bu basit örnekte renkdir pixeldir hiçbişey yapmadın. sadece bi O şekli yarattın harflerle. yoksa ben senin ne sölediğini anlamadım mı?[signature][hline]a.k.a "bay bomba" SWG: Ottkoo Jeliyeer of Eclipse Galaxy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 şöle ifade ediim ben de biraz. renk skalasının tamamını 2000x2000 pixel boyutlarında elde etmek istediimizi düşünelim. bu bitmap mantıında olduunda 2000x2000 pixel datası gerektiricektir. çok bu. onun yerine pogram yazıp kardeş rgb renklerin r sinden başla tekrar rye gelinceye kadar cycle edip yerleştir dersem. cücük kadar program yazmış olurum. annaşıldı mı?[signature][hline]unity100, 18 Temmuz 2004 22:05 tarihinde demiş ki: bababababababa ba. ahelogg ahelog hele hele helelehlelelee. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Maleboge Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 oradaki her 1 yada 0 bir pixel'in değerini verdi. ör: 0 kırmızı ve 1 mavi olsun program o patterin okuduğunda her 0 için 255,0,0 olan bir pixel her 1 içinde 0,0,255 olan bir pixel yaratsın. böylece bir resim elde ederiz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 o da gif formatı oluyo işte :)[signature][hline]unity100, 18 Temmuz 2004 22:05 tarihinde demiş ki: bababababababa ba. ahelogg ahelog hele hele helelehlelelee. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Maleboge Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 1kb OpenGL http://perso.wanadoo.fr/franck.charlet/1k-OpenGL-Boulder.zip 2... hyr gif formatı olmuyor dikkat ederse biz sadece çatıyı oluşturduk ve sonra programımız emboss'u kendi yaptı. gif formatı resimleri taşıabilir ama bu taşıyamaz.. :): ) [Bu mesaj Criminal2 tarafından 22 Ağustos 2004 20:03 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dominic Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2004 her pixel'de bulunan renk icin eslestirme yapan goruntu formatina gif demis horace sanirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar