Borked Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Yanılgıya düşmeyin 1.2 değil bu, e-sports patch dedikleri, ama yine de bahsettikleri balance changeleri buna koymuşlar, sanırım aceleye getirmelerinin sebebi GSL2 aslını burdan bulabilirsiniz http://us.starcraft2.com/launcher/patch-notes.htm StarCraft II: Wings of Liberty – Patch 1.1.2 General -Players will no longer receive achievement toasts while their status is set to "Busy." -The messaging when attempting to load a saved game or replay from a previous version has been clarified -Adjusted the amount of points earned and lost by random team participants to properly reflect the strength of a player's teammates. Balance PROTOSS Buildings -Nexus life and shields increased from 750/750 to 1000/1000. Void Ray -Damage level 1 increased from 5 to 6 (+4 armored). -Damage level 2 decreased from 10 (+15 armored) to 8 (+8 armored). -Flux Vanes speed upgrade bonus decreased from 1.125 to 0.703. TERRAN Buildings -Barracks requirement changed from Command Center to Supply Depot. -Supply Depot life increased from 350 to 400. Medivac -Acceleration reduced from 2.315 to 2.25. -Speed reduced from 2.75 to 2.5. Reaper -Nitro Packs speed upgrade now has a Factory Requirement. Thor -Energy bar removed. -250mm Strike Cannons is now cooldown-based on a 50-second cooldown. Ability starts with cooldown available (useable immediately after upgrade is researched). ZERG Buildings -Hatchery life increased from 1250 to 1500. -Lair life increased from 1800 to 2000. -Spawning Pool life increased from 750 to 1000. -Spire life increased from 600 to 850. -Ultralisk Cavern life increased from 600 to 850. Corruptor -Energy bar removed. -Corruption is now cooldown-based on a 45-second cooldown. Ability starts with cooldown expired (must wait for full 45-second cycle before usable). Infestor -Fungal Growth now prevents Blink. Roach -Range increased from 3 to 4. Bug Fixes Fixed an issue where players could not cast the Feedback spell on Point Defense Drones. Fixed an issue where the Phoenix would continue to channel Graviton Beam after the target died. Fixed an issue that would cause Larvae to spawn and be hidden behind Zerg eggs. Fixed an issue where players were unable to navigate to the Single Player page or watch replays after canceling map downloads from the queue. Fixed a desync that could occur on user-created maps with custom mod dependencies. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asgard Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrannus Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 PEW PEW MODE IMMINENT http://img232.imageshack.us/img232/5127/50n12djpg.gif Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 brx için supply çok saçma bir karar ve aha yazıyorum buraya: bu kafayla büyük bedel öderler. terran için önemli bir başlangıç stratejisini oyun dışı bıraktı adamlar resmen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 ovv demek doğruymuş :/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Borked Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 daha önce anons ettikleri için kafamızda kurmuştuk reaper nerfü vs filan ama ben şu an en çok Medievac hız nerfünün oyuna etkisini merak ediyorum ondan bahsetmemişlerdi. mineral linedan 10 hp le kaçan içi dolu medievaclar göremicek miyiz artık acaba... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asgard Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 hepimiz canavar oynayacaz ne dadlu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrannus Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 ömrümdeki ilk terran sempatizanı yorumumu yazıyorum.depot before rax çok saçma Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrannus Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 off herkes zerg olucak şimdi.zvzde de en son 1997de falan yenildim.incoming 2k rating Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Borked said: mineral linedan 10 hp le kaçan için dolu medievaclar göremicek miyiz artık acaba... terran droplara karşı zerg ve protoss binalarının hpsini arttırdılar ve üstelik medivac'i yavaşlattılar. arkadaş bu kadar etkili olduğunu bilseydim her maç yapar, kazanırdım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs698.snc4/63800_404694472613_687407613_4276098_2836906_n.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 tunca, küresel ısınma ve dünya barışı için de ağlasana. senin göz yaşların baya etkili oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 cok etkiliydi abi ama. o değil roach buff'ı... gerisi bence gayet uygun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 hahah saçma olmuş neyse banshee ye bişey yapmamışlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Memphis Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 ben zaten zerge baslıcaktım iyi oldu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Mortis said: banshee ye bişey yapmamışlar sonraki patchte cloak factorydeki tech labte araştırılabilecek; ama banshee üretebilmek için starportta tech lab ihtiyacı devam edecek. böylece bansheenin sahip olduğu üstün harass yetenekleri dengelenecek. şaka gibi lan, hala inanamıyorum haha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eru Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 o kadar etkili olmadığını bilmeyen terran var mıydı dünyada? 4 maruader drop BASE IPTAL. ultralisk cavern 650 hp . Spire 650 hp. 4 maruader stim snipe Spire & Ultra Cavern = 7 sn 7 sn içinde hangi response la kurtaracaktik o binalari? Terranin yaptiği tek olay dropken zerg 200 apm ile kombata baksin base e dönüp skindirik 2 maruader 4 marine den base i kurtarsin. İyi oldu iyi. yapmayin 2 pro replay izleyin medivac drop un ne kadar OP olduğunu görün. roach un 4 range e kavuşmasiyla birlikte PEW PEW. Force field biraz daha dengeli olacak en azindan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
l0ll Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Allahsızlar terran cheeseleri kaldırdılar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Borked Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 blink. :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Eru said: roach un 4 range e kavuşmasiyla birlikte PEW PEW. Force field biraz daha dengeli olacak en azindan tossa karşı durumunu bilemem; ama marine combat iyice zorlaşacak ling+roacha karşı. artık cepheye çokluk çocuğu yollamaya başlayacağız. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=nW1bVAtiTvM&feature=player_embedded Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 hahaha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Memphis Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 thor ghost bc, birazda bunlarla kazırız, taki bunlara nerf gelene kadar bi sonraki patch terran oynayanlara nerf gelcekmis -30 iq ozaman denge saglanır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asgard Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 insanlar panikte canavarlar güçlendi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BaaL Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2010 marine/hydralisk amount required to kill void ray decreased from 4-5 to 2. well done. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar