Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Heroes Of Might & Magic VI


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
bu yapimci sigirlar yama yaparken farkinda olmadan campaignin balancei mi bozdu ne yapti. 1.7.1de de ilk bolumdeki priestess dusman oluyordu son bossta yeniliyordun. ubiden aciklama bekliyorum. hayir tekrar bolumu denemedim ama tum adamlarini korusam bile o eleman kadar ordum olamaz diye dusunuyorum.

aksam bi deneyecem.
Mesaj tarihi:
fenris said:

heroes 3 teki gibi kafamıza göre biharita açıp istediğimizx tarafla oynayabiliyor muyuz? 5 te yoktu, napıyım böyle heroes u demiştim.


evet oynayabiliyorsun.

loop said:

Random map oynasam da yine achi geliyordur değil mi ? Güzel bir hatun hero bulup onu geliştireyim ..


loop said:

Şu dynasty olayını açabilirmisiniz ? Geliştirmek için custom game oynayabilirmiyim?



evet ve evet. dynasty'yi rank gibi dusun. 10 level'da bir rank atliyorsun. ozellestirebilecegin hero'lar, bonus'lar, dynasty weapon'lar aciliyor. dynasty weapon'lari kullandikca level aliyorlar, onlarin da kendi iclerinde bonuslar var. bu bonuslari, eger ozellik seciliyse, skirmish map'lerde de kullanabiliyorsunuz.

ek: dynasty odullerinden aldiginiz hero portreleriyle custom hero yapabiliyorsunuz skirmish haritalar icin.
Mesaj tarihi:
Bir konuda da daha akıla ihtiyacım var.. Rakibin creaturları arka arkaya turn kullanıyor, bazen sıra hiç bana geçmiyor. Bunun bir skillimi var ? Alacağım combatı alamıyorum...
Mesaj tarihi:
initiative'i yuksek creature'lari turn basinda wait yapiyordur. turn sonunda once o turn'de wait yaptigi icin en sona atilmis hakkini kullaniyordur, sonraki turn'de de asil yeri olan basta oynama hakkini kullaniyordur.

might hero'lari icin level 15'ten sonra cleave aciliyor. ama o sadece yaratik oldurursen sana ikinci hakki veriyor.

bunlarin disinda da morale buff'i gelirse, ikinci defa yuruyebiliyor veya vurabiliyorsun ama 50% yuruyus ve hasar degerinde.
Mesaj tarihi:
Teşekkürler wait i hiç kullanmamıştım, benim hatam. Rangerları özellikle turn sonunu koyup, önce atışını engelleyen benim elemanın yanından uzaklaşıp sonra atış yapıyordu, demek wait olayıymış..
Ama onun dışında genelde combata, bende saldırsam, o da saldırsa AI başlıyor. O konuda da bir sıkıntı var..
Mesaj tarihi:
initiative ile alakali o. Once veya sonra saldirmayla deil
initiative i yuksek olandan dusuk olana dogru siralaniyorlar her turn icin.

vampir, griffin, phoneix in initiative i yuksekti hatirladigim kadariyla.
Mesaj tarihi:
Ama rakibin aynı elemanı benim başka bir yaratığa sıra gelmeden ikinci defa saldırıyor !!
Ayrıca şu an skirmish deniyorum yine dayak yiyorum , sorun ne anlamadım :)
Mesaj tarihi:
yaratiklar turn basina initiative'leri ne olursa olsun 1 kere saldirabilir. her turn basinda combat log'da turn sayisi yazar. orayi takip ederek yaratiklarin turn'de bi' kere saldirdiklarini anlayabilirsin. oyunun baslarinda karsidaki yaratiklarin ilk baslamasinin sebebi pleb bi' ordun olmasidir. upgrade'li unit'ler, upg'siz hallerine gore cok daha fazla initiative sahibidirler.

ozellikle homm6'da unit upg etmek inanilmaz onemli. 2 3 kati gucleniyor unit'ler.
Mesaj tarihi:
senin elemana sıra gelmeden karşı tarafın 2 kere oynaması neredeyse imkansız.

(senin karakterin morali düşüktür o el oynayamayabilir yada karşıdakinin morali yüksektir 2 kere üst üste oynayabilir fakat bunlarda tepelerinde kartal falan çıkıyor anlardın)

Might da tactics in altında ambush var, kafadan +5 initiative alıyorsun ilk 5 round(rakamlar tutmayabilir ama öyle birşeydi). Onu al iyidir.
Mesaj tarihi:
Keşke sadece turn olayı olsa. Diyelim 3. ya da 4. haftada ben zar zor 3. core creautre ı upgrade etmişken, eleman elite yaratıkla geliyor, core larda benimkinin iki katı..
Yani çok kötü oyuncu değilimdir, en azından HOMM 3 te bütün arklarımı yeniyordum..
Mesaj tarihi:
baktım ben forumlara ya, ai hile yapıyormuş. bi gerizekalılık var demiştim. ai'yi tek yenmenin yolu rush yapın diyorlar. hiç sağda solda neutral'le uğraşmadan direkt karşı tarafın beyze girin resource'ları sıfırlayın falan. e ne keyfi kaldı oyunun?
Mesaj tarihi:
Darklight1903 said:

starting resource'u ne seciyorsun? 3. haftanin sonuna kadar sadece core'lari upg edebiliyorsan bi' yanlislik var orada. scarce baslasan bile oyle olmamasi lazim gerci.

resource camp'leri aldigina emin misin?


3 hafta derken öylesine dedim, oyuna bakmadan.. Başlangıçta resources seçiyorum, HOMM3 ten alışkanlığım..
Diğer yandan rush diye bir olay zaten imkansız, mesela custom maps lerin en küçüğünde, easy seçiyorum, AI ile aramızdaki köprüde Champion creauter duruyor :) Hemde iki tane, ve AI o ikisinide yiyip bana geliyor, hala bi ton adamı var.. Neyse daha fazla ağlamıyayım bende, şu önerdiğiniz skillerle bir daha deniyeyim..
Mesaj tarihi:
yok la bişey yokmuş geçtim bölümü. fakat ne olursa olsun ai hile yapıyor bir günde adam gözümün önünde orduyu iki katına çıkardı, adamda sadece bir dwelling var. ordusunu temizliyorum 1 hafta sonra aynı ordu ile geliyor vs. çok anlamsız olmuş bu benle aynı şartlara sahip olsa ai'nin hareketleri tahmin edilebilir olurdu. şimdi campaign order'dan devam ediyorum stronhold ilk bölümü geçtim, sanctuary oynuyorum.

skirmish falan işim olmaz zaten denemem, hikaye ilgince benziyor, adam ne mübarekmiş tüm evlatları faction'ların lideri oluyor.
Mesaj tarihi:
iste baska kalesi yok aide olay o. tutorial campaign 2. gorevde gerath tek basei bi de dwellingi var. hepsini gectim 3 hero kes diyor ya karsinin sonuncu heronun dibine gittim turnim bitti HIGH idi, gun gecti saldiricam DEADLY oldu. bunun bi aciklamasi olamaz.

gerath kaldi tek once eduardo mu ne saglam bi hero cikti kestim herifi kalesine gittim saldirmaya eduardo gene orduyla cikti karsima kestim, gerathi kesicem adamda gene saglam ordu var. tek turnda catir catir adam basiyor ai.
Mesaj tarihi:
boss'un ordusundan veriyor o ordulari. 1 haftalik dwelling falan onlar. ordu demeye bin sahit lazim.

turn'un bittiginde high'dan deadly olmasinin birkac sebebi olabilir.

hafta basi olmustur.
birkac hero'nun ordusunu ana ordusuna toplamistir.
sahip oldugun bir buff'in etkisi bitmis ve yeni hesaplamada high'dan deadly'ye cikmistir.
×
×
  • Yeni Oluştur...