WRATH Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2004 Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2004 Merhaba, Magic Online'a üye olmaya çalışıyorum 5-6 kredi kartı denememe rağmen "We were unable to successfully verify your personal information." mesajını alıyorum. Bankayla konuştum adres bilgilerimi harfi harfine alıp adres olarak gösterdim ama nafile. Gelelim soruya üye olanlar hangi bankanın kartıyla ve ne zaman üye oldular merak ediyorum, belki bu sorunumu çözebilir...[signature][hline]Aksakallı Nur Yüzlü Dede
BarbarianClone Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2004 Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2004 aynı sorun bende ve birkac arkadasımda daha cıkmıstı.Biz su sekilde cözmüstük sanırım yardımı dokunur sana. techsupport@wizards.com mail adresine kredi kartı problemi başlıklı bir mail atıyorsun.Mail'in içeriğine ise kredi kartını denediğini ama ne yaptıysan çalışmadığını ,bankandan biligileri doğrulattığını, diğer online oyunlarda aynı kartı kullandığını ve sorun çıkmadığını yaz. son olarak adını ve account adını yaz.daha sonra 2. günden itibaren mail'lerini kontrol et.çünkü 2 günden önce gelmedi hiçbirimize.sana adres bilgilerini kontrol etmeyeceklerini bildiren bir mail geliyor.sanırım bu şekilde çözülür problemin.
WRATH Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2004 Teşekkür ederim gönderdim e-maili bakalım ne olacak[signature][hline]Aksakallı Nur Yüzlü Dede
WRATH Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2004 I have adjusted your account so you can now order. Justin Magic Online Store 1-800-324-6496 010 +1 425-204-8069 M-F 8-6 PST techsupport@wizards.com ---------------------------------------- E-mail geldi ama değişen birşey yok :([signature][hline]Aksakallı Nur Yüzlü Dede
BarbarianClone Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2004 Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2004 gelen mail benimkiyle aynı o zaman geriye bir tek ihtimal kalıyo oda kullandıgın kredi kartlarının yurtdışı kullanımlara açık olmaması. bunu bazı bankalar telefonda hallediyo bazıları için ise kartın bağlı olduğu şubeye gidip dilekçe vermen gerekiyor. bildiğim kadarıyla sen bankalara yurtdışı kullanımına açın demessen onlar default olarak yurtdışı kullanımına kapalı olarak veriyor. benim ziraat bankası kartım vardı telefon açtım müşteri hizmetlerine yurtdışı kullanımına açtılar 30 dak sonra. ama eğer buda sorunu çözmezse aklıma başka bir ihtimal gelmiyor umarım sorun budur.
WRATH Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2004 Sorun kredi kartı olamaz aynı kartla bir çok yerden alışveriş yaptım. Online oyunlar oynadım vs. tekrar email gönderdim bakalaım bu sefer ne diyecekler:)[signature][hline]Aksakallı Nur Yüzlü Dede
BarbarianClone Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2004 Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2004 valla umarım olur cunku orda zaten bir avuc kişiyiz sende gelirsen bir avuç +1 kişi olur :)
WRATH Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 11, 2004 Gönderdikleri e-mailden sonra, sorunun çözülmediğini anlatan bir e-mail daha attım. İkinci gelen cevapta adreslerimin aynı olması gerektiğini söylediler, değiştirdim ve account açıldı :) Gelen E-mail: Hi Volkan, I have adjusted your account so you should be able to order now. I need you to change your billing/shipping address so that they are both the same. They must match in order for our fraud prevention system to accept your order. If you continue to have problems even after you have adjusted your address, please let us know.[signature][hline]Aksakallı Nur Yüzlü Dede
Öne çıkan mesajlar