Tyrael Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2004 şimdi bilen bilir ben yinede aletten kısaca bahsedeyim: Yamaha'nın son cadde motoru olan bu nadide alet 172kg(boş depo)172hp dir.Geliştirilmiş hava kanalıyla 185 beygiri bulur.Bende hastası olduğum için mutlaka caddede motorcu gördüğüm anda gider konuşurum.Nese gittim abinin yanına nefes nefese oturuo hayrola fln dedi adam modifie etmiş biraz daha motoru onu anlattı. Motora chip tuning ve yoshimura yarış exhaust(egzosmu egzostmudur türkeçesi muallakta yazdım böle işte!) takmış mevcut kadranda 310 kadar gösterdii için gps sistemine bide gerçek hız göstergesi taktırmış.Kısacası sıyırmış... Bundan sorasını garipseyebilirsiniz fakat yanındaki bütün arkadaşlarına teyit ettirdi inanmış bulundum dolayısıyla kendisi 2sn boyunca 410km/h görmüş bu kardeşki 200den sora motorun üzerine yatmak gerekir yoksa uçarsın geri artık naapmış bilemcem... Nese yazim dedim varsa bilen biri mümkünmüdür böle bişi sorim dedim...[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrael Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2004 pardon... [Bu mesaj Tyrael tarafından 03 Temmuz 2004 05:24 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Diablo Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2004 bide denedikten sora yaşarsan tabi :)[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Daniel Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2004 egzost dedigin devildir ben mesela cbr 1000 rr da devil egzost tüpünü kullanıyorum,saglam ses veriyor.[signature][hline]Uotr Sphere Scripting Eski bir Çin atasözü der ki: Chonk Sonk Tung,Chenk. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sbora Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 9, 2004 Remus egzostları tek geçerim. Şu ana kadar 3 Remus kullandım. 1i bmw 316compact içindi 1i ktm adventure içindi diğeri ktm 400sc içindi. sesleri süper verdiği performansta gayet güzel. Bir de F650GS Dakar kullandim Remus egzostlu normalden baya farklı bide çıkışlarına ayarlı kapakçk koymuşlar arazide torkunu arttırmak istediğinde 1 anahtar ile çok tahat ayarlanabiliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrael Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2004 abi geçin artık dier motorları hiç kullanmadım belki kullanamicamda ama R1 sırf tasarımıyla bile dierlerini ezip geçti artık onla yarışabilecek birtek hayabusa kaldıki artık geçti o...[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Infeqted Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2004 abi ben motorla max 210 gordum ve sunu diyebilirimki o hizda motora tekme atsan yoldan zor cikar o kadar saglam gidiyor[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Shagrath Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2004 yapan yapıor abi tebrik edmek gerekir bize napalım[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
narin Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2004 herzaman ki gbi hayabusa derim..[signature][hline]" Hiç anlatamadım , hiç anlamadılar " Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrael Mesaj tarihi: Temmuz 17, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 17, 2004 R1 kral tabi hayabusa efsane olarak kaldı artık da artık dünyanın en hızlı akselre motoru Dodge Chrysler ortak yapımı Tomahawk oldu.. 2vitesli teorik olarak 640km/s çıkması mümkün bi motor.. gerçi 100e kadar lastik yakıomuş galiba ya nese..[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Temmuz 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 17, 2004 e dodge viper motoruna iki tekerlek takarsan heralde 640'a çıkarsın boru mu V10 motor + 2 tekerlek bi de üstüne sen euhaueh (aslında 4 ama 2şer birbirlerine bitişikler bu yüzden manevra yapamıyosun ve aynınedenle 100 kmden yukarı çıkaman :-) ) [signature][hline] A Ferrari is a dream, two Ferraris are paradise while three Ferraris are just too good to be true ;) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Daniel Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2004 410 ha ? bence biraz sallamıs bendede honda cbr 1000 rr var bodrum a giderken 280 görmüştüm gece boştu ama nasil 410 yapıyo ben 280 zar zor gördüm çünkü rüzgardan duramıyodum ve 280 le viraja giremezdim bi yag olsa kaysam bittim yani o yüzden virajda 180 fln dusuyodum hangi yolda 410 yapmıs ve guiness rekorlar kitabına girmesi lazım çünkü rekor turbo hayabusayla 386 km/h idi.[signature][hline]Uotr Sphere Scripting Eski bir Çin atasözü der ki: Chonk Sonk Tung,Chenk. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrael Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2004 söliyim girsin:) ustam benden ii bilirsin 280le giderken yağa gerek yok!:)[signature][hline][Bu mesaj Marduk tarafından 32[!] Mayıs 2012 25:61 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Infeqted Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2004 motor ile seritten gider isen gayet guvenli bi alet ah soyle 1000 liklere binebilsekte yazabilsek deneyimleri ama iihh. bindirmezler[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tyrael Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2004 ya daha fazla dikkat etmek gerek arabaya göre orası doğru ama 30-40la giderkende ölmek(allah korusun)yetenek ister ben 40-50 arası giderken scooterla tam yandan araba çarptı yine aynı hızlarda gelen düşmedim bile.. bu arada ailede bi gelenek var üni ye girene araba alma gibi onu motosiklete çeviremiorum tavsieler bekliorm:) ayşe şule'ninki çok güzel ama olmazsa boşuna kadar aletede para vermemek lzm..[signature][hline][Bu mesaj Marduk tarafından 32[!] Mayıs 2012 25:61 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Daniel Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 Teorik olarak motor arabadan daha güvenli çünkü motorda hep aparttasın yani hep kontrol ediyorsun bi yerden bir şey çıkacakmı diye arabada ise etmiyorsun arkadaslarında konusuyorsun :) ama motorlada tek teker falan sakat işler biz arkadasla iki motor gitmiştik arkadasta cbr 600 f var bende 1000 rr auto drom a gittik arif i izlemeye arkadas gösteri sonu tek teker kaldırdı :) ama bir sey olmadı bense sakin sakin gazlamama devam ettim[signature][hline]Uotr Sphere Scripting Eski bir Çin atasözü der ki: Chonk Sonk Tung,Chenk. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Daniel Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 Motorun bi güzelliği ise tüm kızlar bakıyor ben bodrum da bar çıkışı bi boşa gaz verdigimde tüm kızlar bakıyo ve korkuyodu :) Bi de şey komediydi benim ilk motorum yamaha r6 idi peder ehliyet sınavı zamanında almıştı onu ilk motor ehliyetine girdim çünkü r6 ile gittim sınava yerlere şeylerden koydular dubalar onların arasından gidip gelmemi söylediler ben geçtim hepsinden bi ara biraz fazla bastım bizim hoca da şey dedi manyakmısın sen dedi burda yapılırmı öyle dedi ben deedim bu motorla böyle yarış motoru dedim bak hala dogru diyo fln dedi sora senin gibilere ehliyet vermemek gerek ama neyse fln dedi :)[signature][hline]Uotr Sphere Scripting Eski bir Çin atasözü der ki: Chonk Sonk Tung,Chenk. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sbora Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 Motor şöle daha güvenli: Kaza sırasında çarptığın cismin üstünden uçma gibi bi lüksün oluyo bölelikle kaza sırasında oluşan güçten arabadaki gibi sende etkilenmiyorsun sadece yerde sürüklenme payı var, ki eğer mont kask gibi donanımların mevcutsa o sürüklenmede vız geliyo.[signature][hline]Snowboy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arc Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 sonra sürüklenirken (veya daha ucarken), elektrik direğine, kaldırıma, başka araçlara çarpıyosun, akabinde beyninin pekmezi kaskın içine akıyo oh mis. said: Silthanas, 15 Temmuz 2004 21:52 tarihinde demiş ki: bi kere fizik kurallari war =P, ne kadar hizli donerse tekerlekler o kadar az yere degecek nokta ba$ina agirlik azalacak.. rüzgarın motoru yere bastırdığını hiç hesaba katmamışssın sen ama :)[signature][hline]sanerixx, vitalizes body and mind Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sbora Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 aynı zamanda hiç bir yere çarpmama ihtimalinde var ama arabada böle bi olay söz konusu bile değil. Demekki neymiş motor daha güvenliymiş :D[signature][hline]Snowboy Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar