Grudge Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 gen-conda duyurulmadan inanmayın öyle şeylere. 3rd. ed çıkmadan 2-3 sene önce duyurulmuştu geleceği.[signature][hline]The search for an ultimate, unifying explanation for all things is a fruitless endeavor, a step in the wrong direction. This is why, in a universe of chaos, we must constantly adapt. - Bene Gesserit Azhar Book Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Odrin Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 4th ancak 2nd'tan biraz bazı şeyleri allayıp pullamakla olabilir aslında.Çünkü 3rd çok sistematik Dilbaonun dediği gibi.Yapabiliteler kurallar dahilinde kısıtlı.Bazen istediğin gibi fantazi yapamıyorsun.2nd oynayanlar neden hala oynuyolar onu sormak gerek.3rd'te ya da 3.5 ta ne eksik?Bu sorunun cevabı sanırım 4th editionu anlamamızı sağlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grudge Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 wizardsdaki kimse insanları role playe yönlendirmeye çalışmıyo. aksine role play faktörlerini nasıl kurallara indirgeyebilirz diye kasıyolar. dolayısıyla 4th. ed diye bişey çıkarsa muhtemelen daha fazla min-maxinge yatkın bi sistem olacak (3rd.'ün 2nd'a, 3.5 in de 3rd'e göre olduğu gibi...) talep böyle. ama elinizdeki sistemi istediğiniz gibi kullanmak sizin elinizde. iyi bi dm zar atışlarını minimumda tutarak (ya da en basitinden gizli zar atıp oyunu zarlara dikkat etmeden manipule etmek suretiyle) daha sinematik bi oyun çıkarabilir...[signature][hline]The search for an ultimate, unifying explanation for all things is a fruitless endeavor, a step in the wrong direction. This is why, in a universe of chaos, we must constantly adapt. - Bene Gesserit Azhar Book Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fzoul_Chembryl Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2004 Tamam kabul wizards role play e o kadar da önem vermiyo daha çok olayı bir nevi barbuta çeviriyo buna kimse birşey diyemez ancak combat çıkınca hareketleri vuruşları neye göre belirleyeceksiniz başka türlü?d20 nin anlamı hayattaki rastlantısallığı oyuna yansıtabilmek.elinde tuttuğun kılıçla karşındaki ogreye vurup vuramıyacağını başka türlü nasıl öğrenebilirsin?yada karşındaki insan sarrafı paladini kandırmaya çalışırken adamın senin laflarını yutup yutmadığını nasıl anlayacaksın.tamam role yaparak dm ile konuşularak o sırada kurdğun cümleler check de sana artı yada eksi verebilir ancak hangi insan evladı 15 bluff ı olan rogue kadar kurnaz ve ağzı iyi laf yapan yada hangi dm 15 sense motiveli paladin kadar insan sarrafı olur? karşımdaki oyuncu aklında o an player olarak parlak bir fikir yok diye mi hapse girecek oysa çok rahat oradan kurtulabilecekken... FRP ye ilk başladığım zamanlarda bie oyuna katılmıştım.bi elf rangerdim filan.lvl i şu an hatırlamıyorum ama sanırım 5th ranger olmalı.gurupta bir de drow rogue vardı.dm role playi hayal gücünü filan destekliyodu ve combatta zar atmıyoduk.sadece çok absürd bir durumda zar atılıyodu.bu drow rogue +6 olmayan bab ve gene olmayan featleri ile aynı roundda 3 kişiyi kesti yaptığı hoplama zıplama ve kısa sprintleri söylemiyorum bile.bu mu mantıklı şimdi? olayı hack'n slash olarak algılamaz ve campain kurgusunu sağlam tutar ve role playe combattan daha fazla zaman ayırırsanız bence çok da şikayet etmeye gerek kalmayacaktır...[signature][hline]Serve no one but BANE!!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar