guernica Mesaj tarihi: Şubat 16, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2010 işyerinde böyle abuk bi sorunla karşı karşıyayım arkadaşlar. localden servere ping atabiliyorum fakat hiçbir şekilde bağlantı kuramıyorum. muhasebe programı server üzerinden çalışıyor. acilen yardıma ihtiyacım var. bu arada servere bağlamaya çalıştığım bilgisayar ağdaki diğer bilgisayara bağlanabiliyor. aceleyle açtım topici, yeri burası mıdır bilmiyorum, yer yanlışsa şimdiden özür dilerim :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Devilmanta Mesaj tarihi: Şubat 16, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2010 Remote Desktop ile mi bağlanıyosun? aldığın hatayı yazarsan daha yardımcı olabilirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kozalak Mesaj tarihi: Şubat 16, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2010 firewall açık olabilir server ın. arada firewall falan varsa olabilir bişeler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
guernica Mesaj tarihi: Şubat 16, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2010 remote desktopla değil, sadece muh. programının yüklü olduğu sürücüye bağlanıp çalışıyodu muhasebeci. "ağ yolu bulunamadı" hata bu. başka bilgisayarlardan bağlanıyorum ama servere. clientin ip sini elle verdim, otomatik verdim, değişen bişey olmadı. ethernetin mac adresi banlanmış olabilir diyip ethernet bile değiştirdim ama durum aynı. hala daha servere bağlanamıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Brigand Mesaj tarihi: Şubat 16, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2010 servera server şeklinde bağlanmaya çalışıyor olabilir program onun yerine ayarı varsa direk ipden bağlanmasını sağla bir de firewalluna bak belki engellenmiştir programın portu vs. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
The_Delucian Mesaj tarihi: Şubat 16, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2010 firewall/port/security sorunu ... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
vaperon Mesaj tarihi: Şubat 16, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2010 Services.msc 'den workstation servisinin durmuş olup olmadığını kontrol et, hala çalışıyorsa servisi yeniden başlat. Ağ servisleri genellikle bu servis tarafından kontrol edilir. O da olmazsa Dns cache'lerini temizlersin. Büyük ihtimalle sorunun çözülecektir. Dns cache temizlemek için network bağlantısına sağ tıklayıp onar demen yeterli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
guernica Mesaj tarihi: Şubat 16, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2010 dediklerinizi aynen denedim ama hala daha devam ediyor sorun. birazdan balyozla giricem kabinete. yardımlarınız için teşekkürler :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Çomuþluk Mesaj tarihi: Şubat 17, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2010 Serverin yetkilendirme ayarlarını kontrol et o da olmazsa direk ip subnet mask ve default gatewayleri elle girerek yap (eğer öyle yapıyorsan dhcp ye bırak işi) ha baktın olmadı aradaki switch varsa aç kapa ( her zamana işe yarar) eğer arada router falan geçiyorsan access list var mı kontrol et o da olmadı diyorsan bilgisayarın ethernet kartı ve kablolara bak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar