DA2019 Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2004 Mesajlarımı buraya taşıyorum, sticky olmasından yararlanmak ve birarada olmaları için. Karakter originleri: Karakterinizin orijini aşağıdakilerden biri olabilir: Mutant, Science, Technology, Magic, Natural. Kısaca özetlersek, mutant mutasyona uğrayıp güçlerini kazanmış, science radyasyona maruz kalmış veya bilimle ilgili bi deneyde değişime uğrayıp güç kazanmış (hulk, spider man gibi), technology teknolojinin nimetlerinden yararlanıp güç kazanmış (örnek Dr. Octopus), magic büyü ile güç kazanmış ve natural de çok antreman yaparak naturel yollardan güç kazanmış (örnek punisher) anlamına geliyor. Bu orijinlerin güçlerinize hiçbir eksisi veya artısı yok. Genel olarak oyuna RP öğesi ekleyerek karakterinizin hikayesini oluşturmanızda sizin seçeceğiniz bir faktör. Tek farkları ilerde, yüksek seviyelerde (20 ve sonrası) düşürmeye başlayacağınız enchanmentlardan (Dual origin veya single origin) hangi grubu kullanabileceğiniz. Örnek, magic originli bir karakter science orijini olan bir enchantment ı kullanamaz. Haa satıp iyi para alır, o ayrı. :-P Karakter archetypeları: (nam-ı diğer sınıfları) Oyunda 5 ayrı karakter sınıfı var: Blaster, Controller, Defender, Scrapper, Tanker... Her sınıfın primary ve secondary olmak üzere iki güç grubu var. Bu grupları karakterinizi yaratırken seçebiliyorsunuz. 6. seviyeden itibaren de yeni bir güç grubundan güç seçebiliyorsunuz. Kısaca sınıfları özetleyelim: 1. Blaster: Blasterı şöyle düşünebilirsiniz; uzaktan ateşlerle saldıran, yakın dövüşü zayıf ve hit pointi medium olan. (Cyclopse gibi...) Primary: Ranged, Secondary: Ranged support 2. Controller: Controller zaten isminden de belli, özelliği savaşmaktan ziyade güçleri ve düşmanların zihinlerini etkileyerek onlara zarar vermek. Storm bu sınıfa çok iyi bir örnek. Hit pointleri Blasterdan daha azdır. Primary: Control AI, Secondary: Buff/DeBuff 3. Defender: Defender sınıfı oyundaki en zayıf ancak en güçlü sınıf. Heal ve buff özellikleri sizi zor durumlarda ölmekten kurtarıyor. Hit pointleri en az olmasına rağmen, grupların en çok aradığı sınıf özelliği onları popüler yapıyo. (Buna bir örnek bulamadım) Primary: Buff/DeBuff, Secondary: Ranged 4. Scrapper Scrapper oyundaki en çok hitpointe sahip 2. sınıf. Kısaca yakın dövüş olarak özetleyebiliriz. (Wolverine bu sınıfa en büyük örnek) Primary: Melee, Secondary: Defense 5. Tanker Tanker belki de oyundaki en eğlenceli sınıf. Adı üstünde tankerın en büyük özelliği gruplarda tank görevi yapması. Primary powerı defence olduğu için çok küçük hasarlar alarak mobları oyalaması mümkün. Tankerın bir diğer özelliği taunt. Taunt ile bütün agroları bir anda üzerine çekmesi mümkün. Bu sınıfa örnek SWGden rancor ve graullar olabilir :) Primary: Defense, Secondary: Melee Super group: Level 10'a ulaştığınızda "Super Group" kurabiliyorsunuz. Super group'un kendine has renkleri ve arması olabilir, bunları lider belirleyebilir. Bununla ilgili detayı bilahare vereceğim.[signature][hline]Devvo, Blaster-Magic, Justice [Bu mesaj DA2019 tarafından 28 Mayıs 2004 12:23 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2004 Transportation Skilleri: Oyunda 4 çeşit transportation skill var: 1. Fly : Bildiğimiz süpermen misali uçma. En güvenli transport. yüzlerce metre yüksekten uçarak hiç agro almadan dolaşabilirsiniz. Hover alt yeteneği size saldırıda defans özelliği kazandırır. Ben şu an bunu seçtim. 2. Teleport: Görüş menzilinizde olan alanlara teleport olabilirsiniz. Gruptaki arkadaşlardan biliyorum, en hızlı transportation teleport. Fly gibi yükseklerden gitmeniz mümkün. Alt yetenek teleport other, haritada başka bi yerde olan bir arkadaşınızı yanınıza teleport etmeniz mümkün. Özellikle grubu biraraya toplamada süper etkili. 3. Super speed: Normalde her karakterde olan sprintin belki de 10 misli hızlı hali. İnanılmaz zevkli bi olay. Hızlı olduğunuz için moblardan çok agro almıyorsunuz ama yere bağlısınız. Bu da bozuk terrainli alanlarda (boomtown, faultline gibi...) biraz sorun yaratabilir. 4. Super jump: Bunu sinemalarda oynayan "Hulk"da hulkın ilerlemesi olarak düşünün. Bir anda çok uzak mesafelere zıplayabiliyorsunuz. Fly la super speedin arası gibi bi olay. Alt yeteneği combat jump diye geçiyo, savaşta size defans kazandırıyo ama bu yeteneği çok tercih eden yok. Alt yetenek dediğim skilleri 6. seviyeden itibaren alabiliyorsunuz. Ana yetenekleri de 14. seviyede alabiliyorsunuz. Alt yeteneği almadan ana yeteneği alamazsınız. Yani bahsettiğim fly, super speed, super jump ve teleportu level14 olduğunuzda almanız için öncelikle alt yeteneklerini 6,8,10 ya da 12. seviyelerinizde almanız lazım.[signature][hline]Devvo, Blaster-Magic, Justice [Bu mesaj DA2019 tarafından 28 Mayıs 2004 12:24 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2004 Bu arada oyuna yeni başlayan arkadaşlar: Tutorial kısmını bitirmek için kontaklardan görev alıp görevleri yapmanız gerekli. Bölgede dolanıp mobları öldürdüğünüzde neden xp almıyorum diye sormayın, görevleri yapmanız gerekiyo. Tutoriali geçtikten sonra yeteri kadar mob görüceksiniz zaten.[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me." Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Enhancements Enhancement Slots Each power starts with one Enhancement slot. As the character gains levels, additional Enhancement slots can be allocated, to a maximum of six for a single power. Characters receive 2 enhancement slots at every odd level from levels 3 to 29. Afterwards, they receive 3 enhancement slots at each of the following levels – 31, 33, 34, 36, 37, 39, 40, 42, 43, 45, 46, 48, and 50. Enhancement Levels · Enhancements come in three varieties – training, dual-origin, and single-origin. · Dual-origin enhancements are twice as powerful as training enhancements, and single-origin enhancements are twice as powerful as dual-origin enhancements. Relative power levels for enhancements would be 10%, 20%, and 40% power increases for green (level +3) enhancements, and 6%, 12%, and 24% power increases for yellow (level –3) enhancements. However, the specific effect varies by the stat affected by the enhancement. · Each Enhancement has a level, which determines who can use them. Any character can use an enhancement within three levels of their Combat Level. Enhancements greater than the character’s level are Green, and provide the best effect. Enhancements that are equal to the character’s level are Blue, and are the baseline for the figures given below. Enhancements that are lower than the character’s level are Yellow, and have a reduced effect. Enhancements outside the three-level range are Red, and provide no bonus to the character. · Regardless of color, a dual-origin enhancement is always better than a training (generic) enhancement, and single-origin enhancements are always better than dual-origin enhancements (unless they are Red, and thus unusable). · Enhancements that increase a power use a simple multiplier (so two enhancements that add 20% each increase the power’s effectiveness from 100% to 140%). · Enhancements that reduce an aspect of a power (such as recharge time) are a divider. The formula is recharge time divided by 1+x, with every 10% translating into 0.1 for x. For example, 5 enhancements that add 20% each would reduce the recharge time of a power by 50% (recharge time divided by 1+1, or recharge/2). Enhancement Drop Percentages Enhancements drop (are acquired from the enemy) based on the level of your foe. Lieutenants and Bosses drop enhancements based on their true level, but have a higher chance of a drop than minions. The default drop is a training enhancement, but dual-origin and single-origin enhancements become available at higher levels. Some foes drop specific categories of enhancements – for example, the Tsoo drop Focusing Devices (mutant/magic origins) at higher levels. · Generics that drop from level 1 to 19 will be Villain Level, VL-1, or VL-2. · Generics that drop from level 20 to 29 will be Villain Level, VL+1, or VL-1. · Generics that drop from level 30 to 40 will be Villain Level, VL+1, or VL+2. · Dual Origins that drop from level 15 to 29 will be Villain Level, VL-1, or VL-2. · Dual Origins that drop from level 30 to 40 will be Villain Level, VL+1, or VL-1. · Single Origins will always be Villain Level, VL-1 or VL-2. · Training (Generic) Enhancements drop exclusively for foes of levels 1 to 14. · Level 15 to 19 foes have a very rare chance (roughly 1 in 200) of dropping a dual-origin enhancement. · Level 20 to 24 foes occasionally drop (roughly 1 in 4) dual-origin enhancements. · Level 25 to 29 foes occasionally drop dual-origin enhancements (same as level 20 to 24), but also have a very rare (roughly 1 in 200) chance of dropping a single-origin enhancement. · Level 30 to 40 occasionally drop (1 in 4) a dual origin enhancement and occasionally drop (1 in 4) a single-origin enhancements. This means that these foes drop training enhancements roughly half the time, with the other half having an equal chance of a dual-origin or singleorigin enhancement. [signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me." [Bu mesaj DA2019 tarafından 31 Mayıs 2004 14:44 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Enchantment dükkanları: Each store sells a different type of enhancement. Stores of a specific origin will sell dual-origins and/or single-origin enhancements. Generic stores sell training enhancements, although they will carry some dual-origin enhancements at higher levels. Training (Generic) Enhancements: · Superpowered Field Trainers sell training (generic) enhancements of levels 5, 10, and 15. They are in Atlas Park and Galaxy City near the trainers. · Freedom Corp Basic Training stores sell level 15 and 20 training (generic) enhancements. They can be found at Steel Canyon in Bronze Way, and Skyway City in Astral District (in the park). · Freedom Force Special Forces stores sell level 25 and 30 training (generic) enhancements, as well as some dual-origin enhancements. They can be found at Talos Island in New Thebes, and Independence Port in Industry Pier. Magic Enhancements: · Pandora's Box stores sell level 15 and 20 dual-origin enhancements (Magic/Mutant and Magic/Natural). They can be found at Steel Canyon in Platinum Lake, and Skyway City in Vista Plaza. · Tabitha Fabish stores sell level 25 and 30 dual-origin and single-origin enhancements. They can be found at Talos Island in New Thebes, and Independence Port in Justice Quay. · Serafina sells single-origin enhancements at Brickstown in Seven Gates, but you will need to undertake a mission from her before she will sell to you. Mutant Enhancements: · Subgenetics stores sell level 15 and 20 dual-origin enhancements (Mutant/Magic and Mutant/Science). They can be found at Steel Canyon in Copper District, and Skyway City in Land of the Lost. · Biotechnix stores sell level 25 and 30 dual-origin and single-origin enhancements. They can be found at Talos Island in New Corinth, and Independence Port in Crey Cove. · Penny Preston sells single-origin enhancements at Founders Falls in Liberty Town, but you will need to undertake a mission from her before she will sell to you. Natural Enhancements: · Image, Inc. stores sell level 15 and 20 dual-origin enhancements (Natural/Mutant and Natural/Technology). They can be found at Steel Canyon in Gimry Ridge, and Skyway City in The Gruff. · Future Dynamics stores sell level 25 and 30 dual-origin and single-origin enhancements. They can be found at Talos Island in New Sparta, and Independence Port in Wave Landing. · Agent Six sells single-origin enhancements at Founders Falls in The Gaspee, but you will need to undertake a mission from her before she will sell to you. Science Enhancements: · Orion Labs stores sell level 15 and 20 dual-origin enhancements (Science/Mutant and Science/Technology). They can be found at Steel Canyon in Royal Outlook, and Skyway City in Vista Plaza. · Deimos Innovations stores sell level 25 and 30 dual-origin and single-origin enhancements. They can be found at Talos Island in New Sparta, and Independence Port in Crey Cove. · Holsten Armitage sells single-origin enhancements at Brickstown in The Ziggurat, but you will need to undertake a mission from him before he will sell to you. Technology Enhancements: · Cooke’s Electronics stores sell level 15 and 20 dual-origin enhancements (Technology/Natural and Technology/Science). They can be found at Steel Canyon in Blyde Square, and Skyway City in Astral District. · Exarch Industries stores sell level 25 and 30 dual-origin and single-origin enhancements. They can be found at Talos Island in New Troy, and Independence Port in Liberty Quay. · Mark IV sells single-origin enhancements at Founders Falls in The Gaspee, but you will need to undertake a mission from him before he will sell to you.[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me." [Bu mesaj DA2019 tarafından 31 Mayıs 2004 14:48 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2004 Minimum System Requirements: • Windows® 98/ME/2000/XP • Intel Pentium® III 800 MHz or AMD Athlon 800 MHz • 256 MB RAM • 4X CD-ROM Drive • 2 GB Available HDD Space • GeForce 2 Series or ATI Radeon 8500 Series Video Card • DirectX 9.0 • 16-bit Sound Card • 56k modem • Keyboard and mouse Recommended System Requirements: • Windows® 2000/XP • Intel Pentium® 4 1.7 GHz or AMD Athlon XP 1700+ • 512 MB RAM • 16X CD-ROM Drive • 2 GB Available HDD Space • GeForce 5600 or ATI Radeon 9600 Series Video Card • 16-bit Sound Card • Broadband Internet Connection • Keyboard and mouse with wheel[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me." [Bu mesaj DA2019 tarafından 14 Haziran 2004 16:00 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorj Mesaj tarihi: Haziran 7, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2004 Oyunda Debt Yapmamaya Çalışın Cok Kötü Bişey Bu Debt Xp yi 2 ye bölüyor mesela 11 14 arasi 50 60xp veren haydralar [perez parkın ortasındaki lağumda bulabilirsiniz bu haydraları manowar lar 100xp veriyor havadan cok kolayca halt edebilirsiniz bunları tabi stun etmeyide unutmayın] 25 30 xp veriyor ve 25 debt de debt e gidiyor abimin bi ara 8.000 e yakın debt i olduydu en az 10 15 görevde anca 1000 lere indiydi hehe adam reskill manyağı olduydu nası küfür ediyor adamlara Tank senin ben hehe ayrıca influence leri hiç harcamayın ileride cok işinize yarayacak flight speed inc falan alırken paranız olmicak dileneceksiniz bilirsiniz dier mmo lardan dilenmek reputation ı kötü yapıyor ayrıca bazı istasyonlardan eğer healer falansanız adınız cıkıyor en iyi healer falan diye cok harika oyun bence kaçırmayın.ben 5 6 tane level 10 char yaptım blaster/electric blaster/ice blaster/energy scrapper/yumrukcu (hehe unuttum ismini :D) öle bir sürü yaptıydım.Sakın hemen bi tane char acıp oynamayın böyle slotların hepsini doldururun öylesine yaratın özellikleri ney nasıl diye bakın yoksa ilerde benim gibi level 10 a geldiğinde bayıp başka char acacaksınız.Verdiğiniz emeğe yazık olmaz hiç değilse ama supergrupta bi tane scrapper/shadow melee (buydu sanırım bende bu vardı) isterim cok harika matrixte neo ya saydırıyorya ajan simit tren istasyonunda duvara yaslamış aynen öyle saydırıyorsun Tekmede cok güzel tekmede alın ben bi tankerlara pek alışamadım onun dışında bütün classlar iyi iyi oyunlar.Birde Sakın steel canyona 12 13 + olmadan gitmeyin cok kolay haklayabiliyorlar sizi =)[signature][hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Cable Mail Aysikyu Click Me And Type Something Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2004 said: DA2019, 01 Haziran 2004 12:39 tarihinde demiş ki: Şöyle düşün dostum: Senin level olmana da 500 xp var. Öldükten sonra da 700 xp debt aldın. Bundan sonra alacağın xpler ikiye bölünerek (10luk adam öldürdün, 5 level xp'ne, 5 de debt xp'ne gidecek) dağılacak. Yani; Sen level atlamak için 50 adam öldürmen gerekirken debt yüzünden bu sayı iki katına çıkacak. Debt ve normal xp dağılımı her zaman eşit olmuyor, ama kabaca mantık bu. Yani ne kadar çok ölmek, o kadar yavaş level atlamak demek. ... Demişim 1 Haziran'da. 3 Haziran'da gelen minor patch ile kendinizden 4 level üst moblara hasar vermek inanılmaz zorlaştı. Ben de bunu 22k debt ile öğrendim. Saolsun öyle bir takıma girdim ki ne healer healer, ne tanker tanker. Blaster olup damage vermeye kalkınca l26 boss ress-kill manyağı yaptı beni. Karakterimi silmeyi falan düşündüm ama şu an OK. 18kya indirdim debti, yavaş yavaş, sindire sindire level 23 yolunda ilerliyorum. 3 Haziran patch'inden sonra yapmanız gereken, sizinle yaklaşık seviyelerde (örn. 12 iseniz 11-12-13 gibi...) hydra gruplara girip sizden en fazla 3 level üst moblara saldırmak. En güvenlisi bu. Dikkat edin, grupta en az bir melee (scrapper/tanker) ve healer olsun. İyi oyunlar,[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me." Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorj Mesaj tarihi: Haziran 7, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2004 ayrıca bişey daha diyim cok gülmüştük biz adamlarla bu atlas park 1 atlas park 2 king's row 1 2 falan eğer grupsanız bi tane belirleyin yoksa ayrı bi yere cıkıyorsunuz mesela siz 1 e onlar 3 e tıklarsa sen 1 de onlar 3 de oluyor bi ara 25 dakka boyunca adamlar geliyonmu geliyonmu dediler bana sonra ben king's row dayım dedim hangisinde dediler 2 dedim Direk disband hehe bunlara dikkat edin justice varken atlas park 1 2 full oluyordu ben oynarken hey simdi acep full oluyormu atlas ı 8 emi ne cıkardıydılar bunlara dikkat edin indoor missionlarda fitil ediyor mission complete oldugu zaman atıyorum AP 1 falan yazınki ayrı ayrı yerlere gitmeyin[signature][hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Cable Mail Aysikyu Click Me And Type Something Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 PING VE LOSS GÖRMEK "/netgraph 0/1/2" Bu komutu youndaki chat ekranına yazıyoruz. Bu komut oyundaki ping (server ile aranızdaki veri alma verme hızı) ve lost paketleri (veri alıp verirken uzaya kaçan paketler) gösterir. 0=Kapamak için 1=Açmak için 2=Bütün serverlarda açmak için FPS GÖRMEK "/showfps 0/1/2" Bu komutu youndaki chat ekranına yazıyoruz. Bu komut FPS (frame per second[saniyede kaç kare ekran yakalıyor ekran kartınız]) sayınızı gösterir. 0=Kapamak için 1=Açmak için 2=Bütün serverlarda açmak için DİKEY SABİTLEME "/mousepitchmode 0/1" Bu komut ile oyunda bakış açınız sabit kalmasını sağlarsınız. Yukarı veya aşağı bakmayı kitler. Aynı açı ile oynamaya alışıyor belli süre sonra insan güzel bir komut. 0=Sabit kalır. Kitler 1=Açar. ÖZEL MESAJ Birine özel mesaj yollamak için chat ekranında “/t , ” in the chat box. İsimden sonra virgül koymayı unutmayın. Örnek: /t Superman, Nerdesin? OTOMATİK SALDIRI Otomatik Attack vermek için makrolarımız bulunduğu sağ alt köşedeki panelimizdeki istediğimiz bir saldırı türüne farenin sol tuşu ve ctrl ye (ML+crtl) aynı anda basıp tıklıyoruz. Seçtiğimiz saldırı türünün etrafında yeşil bir daire dönmeye başlamış olması gerekiyor. Artık bu bizim otomatik saldırımız herhangi bir hedef seçtiğimiz anda bunu otomatik kulanıcak dolmasını bekleyip tekrar otomatik kullanıcak. Dolarken başka attack vermek otomatik saldırımızı bozmaz. O gene kendisi dolunca otomatik saldırır. Ancak uyarmak istediğim bazen kaçarken eğer range silah kullanıyorsanız hedefinizde kaçtığınız moblardan biri var ise otomatik olmasından dolayı durup dönüp ateş edicektir. bu yüzden range weaponlarda kaçarken hemen başka bir netural birini hedefinize almanız. TAKIM BULMAK Soldaki chat ekranın üstündeki Team butonuna basıp SEEK TEAM e tıklıyoruz. Böylece takım kurup arkadaş arayanlar FIND MEMBERS tuşuna bastıklarında bizi görüp davet ediyorlar. Eğer takım kurmak istiyorsak bu kez biz FIND MEMBERS tuşuna basıp kişileri davet edebiliyoruz. TAKIM PÜF NOKTALARI Bir takıma girdiğinizde eğer takımdan uzak bir yerde iseniz ( haritadan takım üyeleri yeşil ok olarak görülür ) chat ekranından ister "/team " isterseniz tam yazı yazdığınız yerin üstündeki küçük harflerden T yi seçip otomatik /team koyup (herseferinde uğraşmadan mesaj yazabilirsiniz). "Any teleporter in the team?" veya "Pls teleport me" diyerek sizi yanlarına teleportlamalarını isteyebilirsiniz. Eğer teleporter yoksa mecbur bacaklara kuvvet koşacaksınız. Bir takıma girdiğinizde önceden rezzer ( ölünce diriltme gücü olan hero) olup olmadığını öğrenmeniz ve kim olduğunu bilmeniz her zaman faydalıdır. Eğer takımda rezzer yoksa fazla risk almayın eğer varsa savaşlarda daha az korkarak savaşabilirsiniz. Girdiğiniz takımın çoğunluğunun sizden daha yuksek leveller olmasına dikkat edin ve hep tercih edin. Takım oyununda takım oyunu oynadığınızı unutmayın heronuzun özelliklerine göre davranın. Tank iseniz mecbur her mob grubuna ilk siz dalacaksınız. Healer iseniz takım arkadaslarınızın sizi secme nedeni ölmemek çok dikkat edin. Genelde takım lideri takip edilir yanında yıldız olan liderdir ve onu izleyip onun saldırdığı moblara saldırmanız yazılı olmayan bir kural. Kimse kaçtığınız için sizi suçlamaz kaçmaktan utanmayın. PEREZ PARK takım bulmak için yaratılmış bir yer.(7 to 16) XP DEBT Öldüğünüz zaman demek istemiyorum yenildiğiniz zaman karakterinizin level sayısına ve o levelde kaç kere yenildiğnize bakılarak bir xp borcuna girer. DEBT sağ üst köşedeki (Health)can barınız birazının grileşmesi ile belli olur. O yeşil can barınıza gidip yeşilin üstünde okunuzla beklediğinizde kaç debt aldığınızı görebilirsiniz. Debt aldığınız xp nin yarısını oraya vermeniz demektir. Yani 10 xp aldıysanız 5 level up a 5 dept e gidicektir. Eğer 9 xp alırsanız 5 size 4 debt'e gider. Ne kadar çok yenilirseniz o kadar çok xp borçlanırsınız. ÖNDEN GÖRÜNÜM Karakterinizi önden görmek için farenin orta tuşuna basıyorsunuz ve fareyi saga/sola hareket ettiriyorsunuz veya page up tuşu ve fare hareketi. Geri düzeltmek için ise page down tuşunu kullanacaksınız. ALIŞVERİŞ Alış ve verişlerinizi buy/sell yani büyük şehirlerdeki Trainerların sağında veya solunda gri yazılı npclerden yapabilirsiniz. Bilgiler için Cortez'e teşekkürler. [signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me." [Bu mesaj DA2019 tarafından 14 Haziran 2004 16:03 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2004 Yeni güçleri ne zaman alacağınızı gösteren tablo: New Powers: The character gains a single new power of their choice every even level to 32, then every three levels afterwards to level 47. The last power is available at level 49. (2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30, 32, 35, 38, 41, 44, 47, 49) New powers much be chosen from what is available at that level (see below): Primary Power Availability · Character Creation: 1st and 2nd powers · Level 02: 3rd power · Level 06: 4th power · Level 08: 5th power · Level 12: 6th power · Level 18: 7th power · Level 26: 8th power · Level 32: 9th power Secondary Power Availability · Character Creation: 1st power (mandatory choice) · Level 02: 2nd power · Level 04: 3rd power · Level 10: 4th power · Level 16: 5th power · Level 20: 6th power · Level 28: 7th power · Level 35: 8th power · Level 38: 9th power Power Pool Availability: Power pools become available as power choices starting at level 6. A character can have a maximum of four different power pools, and each pool has four different powers to choose from. · 1st and 2nd powers in pool are available immediately. Choosing a power ‘opens’ the pool · 3rd power available at level 14, as long as the character has at least one other pool power. · 4th power available at level 20, as long as the character has at least two other pool powers.[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me." [Bu mesaj DA2019 tarafından 14 Haziran 2004 16:00 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Super Villains & Evil Organizations: The Air King: In the past this super villain had countless clashes with the Dawn Patrol. Amerika Korp: An elite super powered force who enforced Nazi rule over the former United States in an alternate dimension where Germany won World War II. Under the command of their leader Reichsman they entered our world, but were easily defeated because they were inferior and poorly trained compared to the Freedom Phalanx heroes. The reason for their poor training was the Reichsman never wanted competition of the greatest super power in his dimension so he deliberately held back the supernatural advancement of his Korp members. Banished Pantheon: Mysterious deities that recently appeared in town. Baron Zoria: He arrived in England in 1890 where he began his fascination with the occult. He focused his resources on finding the lost city of Oranbega in his endeavors to obtain untold power. He didn't find it using traditional methods of archaeology, instead he made several attempts to summon the dead kings of the Oranbega. In 1898 he was successful in contacting the spirits and as his reward he gained supernatural powers given to him by the dead spirits, which came to them in the form of enchanted thorns. This moment gave birth to the cult known as the Circle of Thorns. Calamity Jane: She was a gun toting super villain that rose to infamy in post-war America. Circle of Thorns: A dark magical cult under the control of Baron Zoria. The cult gained power from cursed thorns given to them by the dead spirits of the Oranbegain Sorcerer Kings in 1898. They came to United States in 1914 in search of the lost city of Oranbega, but they disappeared. The Circle re-emerged on the streets of Paragon City in the 1920's after finding the lost city hidden deep underground. The cult performs their dark arts in Paragon, but every time a hero gets close they retreat and seal themselves in the underground lost city which is hidden under an impenetrable magic cloak. It was very quiet on the occult front until the Rikti war, when it turned out the Rikti’s intrusion into the Paragon Underground somehow destroyed the cult’s magical protection. The cult was exposed and they were forced to go on the offensive. First they beat back the Rikti (but no hero will admit that it helped the war) and now they are performing their dark magic on a grand scale causing chaos both above ground and below it. Clockwork King: A technical genius who has created a small but deadly evil army of robots out of junkyard spare parts. Some of his robots look like the junk they came from, while others seem to show an artistic style to those of old Clockwork toys and tin soldiers. Countess Clarissa Crey: Orphaned heir to the van Dorn family fortune. She married the world’s wealthiest and eligible bachelor, Count Crey. Together they formed a small firm called Crey Biotech. She has been the reclusive head of the large Crey Industries corporation for the last 14 years, ever since her husband fell into a tragic coma. Crey Industries: This corporation is rumored to have dark business practices, including such things as blackmail & intimidation, espionage and illegal research into alien technology and cloning. One of Crey Industries most publicised business dealings was its attempt to go into business with Hero Corp by helping to subsidise a H.C. Paragon facility, but the facility was cancelled due to sabotage and political pressure. No solid proof has surfaced about the claims that Crey Biotech has been cloning dead superheroes that were killed during the Rikti Invasion, and then using the clones to build a super powered security force. Crey recently lost all of its Rikti research contracts after the Vanguard discovered that Crey was secretly stockpiling Rikti technology, some of which was rare and unknown to the rest of the world. Devouring Earth: A rumored major villain group in Paragon City. Dreck: Founder of the Freakshow, brains behind the gang, he became the leader of this super powered gang after he defeated two dozen challengers to seize the reigns. Dreck preaches a philosophy of rage unleashed which has grabbed the ears and minds of young naive adults. Eight Finger Tang: In the past this super villain had countless clashes with the Dawn Patrol. Eisensturm: His name is German for Iron Storm. He was the leader of a small Storm Korps unit that was infamous for the kidnapping of the King of England during World War II. Eisensturm was defeated by the Dawn Patrol when he tried to flee with his kidnap victim. His defeat was considered the turning point in the war against Nazi Germany. The Family: A group of mobsters operating out of Independence Port, they are suspected of extensive activities including associatio Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 COH Character Builder: İşinize yarayacak online bir karakter yaratma programı: http://cohcb.yogn.net/[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me." Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Paragon Beholder Paragon City'nin ilk ve tek gazetesi... http://www.thebeholder.org/[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me." Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2004 Paragon City haritası:[signature][hline]"You have no cause to bar me, brothers. I wish to take nothing from the tower that you have been sworn to guard, but I will destroy you if you delay me." Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar