Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Authenticator problemi

Privhunter

Öne çıkan mesajlar

Telefonda mobile olan versiyonu vardı sonra telefon sapıttı restore ettim ama benim güzel kafam önce acc den kaldırmayı unutmuşum. Neyse geçen hafta aradım blizz i yaklaşık 45 dakika theme müziğini dinledikten sonra açtı güzel sesli bayan ve webform doldur dedi kapadı.. Doldurdum işte webform ama bunun cevabı ne zaman gelir artık dönmek istiyorum oyunuma
Sosyal ağlarda paylaş

• 4 hafta sonra ...
Arkadaslar bilen yada fikri olan varsa birseyi merak ediyorum,

2 farklı Battle.net hesabımı telefonumda ki mobil Authenticator;a baglamam mümkün mü sizce?

Suan biri icin sorunsuz kullanmaktayım yeni hesabı tanıtmaya cekindim acıkcası acaba karısıklık olurmu diye, forumlarda bu konu ile ilgili net bir cevap bulamadım acıkcası.
Sosyal ağlarda paylaş

Esas oglana sormayı unutmusum pardon, cevabımı buldum;

Can I apply my Battle.net Mobile Authenticator to more than one account?

Yes! You're welcome to associate a single Battle.net Mobile Authenticator to as many accounts as you like. Please remember that you must have the mobile phone with the Battle.net Mobile Authenticator with you to log in to any of these accounts afterwards.

Please keep in mind that a single Authenticator will provide secure access to all of the World of Warcraft accounts associated with an individual Battle.net account.
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...