Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Qt ve OpenGL


Cd-

Öne çıkan mesajlar

Klavyeden multiple input almakla ilgili bi sorunum var fikri olan varsa yardımcı olabilir mi acep? GLUT'ta felan hiç bi şey yapmadan okuyodu bi' kaç tuşa basılı tutunca bunda edemedim bi türlü... Google'da da bişi bulamadım..

Kodun bi parçası şöyle glwidget'tan aldım inputu..


void GLWidget::keyPressEvent(QKeyEvent *event)
{

switch(event->key())
{
case Qt::Key_Escape:
QCoreApplication::exit();
break;
case Qt::Key_W:
camera1.MoveCamera(0.01);
break;
case Qt::Key_S:
camera1.MoveCamera(-0.01);
break;
case Qt::Key_A:
camera1.Rotate(0.05,0,1,0);
break;
case Qt::Key_D:
camera1.Rotate(-0.05,0,1,0);
break;
case Qt::Key_Left:
camera1.RotateAroundPoint(camera1.view, 0.05, 0, 1, 0);
break;
case Qt::Key_Right:
camera1.RotateAroundPoint(camera1.view, -0.05, 0, 1, 0);
break;
};
updateGL();
}
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

code java olsa diyecektim ki,

private static final Object syncLock;

synchronized ( syncLock) {
.....
{

Olan şu ki daha code fragment işini bitirmeden yeni event geliyor ve o execute olmaya başlıyor synch değil demekki aşşağısı.

Concurrency ve ilintili şekilde google laman da fayda var.

Ya senkron çalışmalısın yada gelen event leri bufferlamalısın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...