nutella yerim Mesaj tarihi: Kasım 19, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2009 Mathias said: Yanlız mağazadakine ne dedin de herif delirdi merak ettim. Düzgün bir üslup ile dediğin nasıl bir şey acaba :). Aynısını telefonda da yaşadığını söylüyorsun. Hakaret etmeye başlamaları için ne yaptın yahu. Hani üslup düzgün bile olsa, adamlara aynı şeyi 15 kere mi söyledin acaba da delirdiler. Sadece nasıl başardığını merak ettim. dısardan bakılınca bu yazıyı ben de okusam senin gibi dusunurdum acaba ne dedide dukkandan kovulcak kadar cıldırttı adamları derdim ama inan tek dedigim urunu alır almaz ilk gunu arıza cıkardıgı bunun icin paramı talep ettigimi kibarca bagırıp cagırmadan soylemem,olayın buyuklugu zaten parayı vermekde zorluk cıkarmaları degil biraz da dukkandan kovmaları,dumur oldum ilk defa boyle bir şey yasayınca Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nutella yerim Mesaj tarihi: Kasım 19, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2009 Horizon said: Teknolojix bursada yoğun olan bir mağaza. Sönmez holdinge ait. Teknolojix ile ilgili bunun gibi çok şey duydum. Ama buradan özellikle bir dekstop bilgisayar alma gafletine düşmedim. Yukarıdaki yazıda yapılanlarla ilgili çok eksiklik gördüm ya da belirtilmemiş. Sonuçta bir arıza varsa bunu geri götürdüğünde orada teknik servis tarafından kontrol edilmesi ve tam olarak arızanın ne olduğunun tespit edilmesi lazım. Bunu ayrıntılı belirtmemiş arkadaş. Çünkü şöyle birşey vardır , aldığınız ürün ayıplı olmadığı sürece ürünü iade etme hakkınız yok(satıcıya kalıyor karar). Ancak değişim yapılabilir ya da farklı bir model alınabilir. Eğerki ayıplı mal veriyorsa ilk hafta içinde direk ürünü iade edebiliyorsunuz. Sonuç olarak geçmiş olsun diyorum , mağdur olmamışsın olayın sonunda. evet yazarken sinirlendigimden dogru duzgun olmadı bazı seyleri atlamısım 2.goturdugumde urunu servise vereceklerini soylediler e maglum aldıgım ılk gun arızalanmıs servise gitse 1 ay beklicem ben direk iade talep ettim ust uste verdikleri 2.urun eve gidip acınca bozuk cıkmasına karşın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Horizon Mesaj tarihi: Kasım 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2009 Orada haksızlar ozaman , 1 hafta içinde ayıplı çıkan mal servise gitmez , direk yenisi müşteriye teslim edilir. Eğer ellerinde aynısı yoksa ya aynı ücrete (müşteri kabul ederse) farklı model verilir. Aksi taktirde müşterinin malı isade etme hakkı oluyor. En son ihtimal hemen o gün orada arızanın giderilip müşteriye teslim edilmesi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kgns Mesaj tarihi: Kasım 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2009 nutella yerim, seni sevdim. geçmiş olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pascalnouman Mesaj tarihi: Kasım 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 19, 2009 gecmis olsun barıs paranı geri almana sevindim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
riglous Mesaj tarihi: Kasım 20, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 20, 2009 Calisan insanlarin kitligina bu kadar sasirmayin. Soyle dusunun; ya adam zaten vasifsizdir, daha ileri gidemeyecektir, haliyle ne yaptigini bilmesini bekleyemezsiniz; ya da adamin kapasitesi olmasina ragmen o isi yapiyordur, cani cok sikiliyordur ve zaten daha sonra o isi yapmayacagini bildigi icin firmanin adiymis, musteriymis pek de umrunda olmuyor. Bayan musteriye, tras makinasi ister misiniz diyen adam biliyorum. Varilabilecek sonuclarin haddi hesabi yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar