di Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 Abi Allah askina soyleyin biriniz; Bu dandikler dandigi Turkcell'i hangi numaradan arayip hangi tuslarla derdimi anlatabilecegim birine ulasiyorum ? Sadece data hatti kullaniyorum. Sorularim ve mumkunse tarife degisikligim olacak. Lakin menulerini degistirmisler ve hic bir menu secenegi isimi gormuyor benim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 bireysel mi kurumsal mı olayın ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Estel_Anorien Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 fakir turkcell müşteri hizmetleri menusu dediğin gibi rezalet. robotu geçebilmek mümkün dğeil bir de platinum hizmet numarasından dene. belki ordan ulaşırsın. 0 532 757 1 532 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 Bireyselim ben ya. Tek basima nasil kurumsal olayim =) Kurumsal paketin oldugun zaman gotunu yalayip duruyorlar zaten. Test edip onayladim onu. Yahu bir de hastane odasinda refakatciyim beklenmedik bir durumdan wi-fi falan yok. Sadece connect card ve data hattim var. Zaten gerginken hava turkcell daha bi iskence oldu simdi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Böjeek Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 büyük bir sabırla 444 0 535 numarayı girip onayladıktan sonra sırası ile. 3-3-2 tabi iğrenç turkcell şarkısı ile beklemek gerekiyo. 2 saat önce filan aradım kendilerini 9 dk sonra çağrıma cevap verdiler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
necmi Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 özelleştirsinlerde şu turkcell'i rahat edelim (td) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gilean Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 0ı spamlersen müşteri temsilcisine bağlıyor direk üşenmeden spamleme Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CapN Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 1 0 2 0 3 0 Hikmet 0 da spamla gitsin dırek baglıyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Olivies Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 telekomu arayin bide 8 saat menu dinledim, o degil musteri hizmetlerine bagladi. Konusan adamda menudeki gibi, surekli isim soyisim seklinde hitap edip, evet-hayır seklinde kisa cevap yerine cumleyi veya olayi en basa alarak cevap vermeye basladi. Dilimi isirarak konustum sonrasinda hmpf. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 Aradim. Sistemleri sacmaladi ve hic bisey tuslamadan musteri temsilcisine dustum (WTF?!). Sonra derdimle ilgili musteri temsilcisini bulana kadar 3-5 kere aktarildim. Elemana derdimi anlattim ve elemanin ekranlari kitlendi ne hikmetse. Baska bir arkadasima aktariyorum dedi, bekliyorum dedim ve turkcell'in bot'u isleminizi gerceklestiremiyorum deyip telefonu kapatti. Hep ayni terane. Cok rezil coook. Daha once yanlis kestikleri faturayi duzeltebilmek icin 2 ay boyunca aradigimi ve toplamda 70 dakikadan fazla konustugumu anlatmistim di mi ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 3g ile ucuyorum. http://www.speedtest.net/result/606397422.png Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 hastanedeysen çekmez öyle full Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 5 cibiktan 4 u cekiyo lan. Lakin burada 3g sebekesi yok sanirsam. Istanbul'da deneyeyim birda ama bu gece bu hiza mahkum oldugum kesinlesti. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 29, 2009 ping guzelmis hehe, turkcell farkiyla leet olmak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cacodemon Mesaj tarihi: Ekim 30, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2009 0 spamla, durmadan, inatla. açıyor birisi mutlaka o zaman. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Efrasiyab Mesaj tarihi: Ekim 30, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 30, 2009 Tamamen saçmalık asla ulaşılamıyor bir insana. Geçen aylarda her ay 10 kontörümün azaldığını düşünüyordum ama belli bir kanıtım olmadığı için kendim harcadığımı düşünüyordum. Sonra bir baktım, 5 dk önce 80 olan kontör 790e düşmüş. Açtım Türkcell'i, 1 saat uğraştım, mübarek otomasyondan bir türlü adam gibi bir müşteri temsilcisine ulaşamadım, sürekli menüler, numaralar etc. sonunda çalıntı telefondan girdim olaya, adam 1-2 kişiye bağladı vs, en nihayetinde çaldırırken dinlet servisine abone olduğumu öğrendim (enterasan bir şekilde kimse beni ararken müzik dinlemiyor) 10 kontörü dava edeceğim diyerek geri yüklettim, ancak diğer aylarda gidenleri alamadım. 1-2 defa esrarengiz kontör azalmaları oldu(5 kontör civarı) aradım kaç defa, bir türlü soracağım bir insan evladına bağlanamayınca, sıkıntıdan bıraktım, 5 kontör için 1 saat harcamaya değmiyor diye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar