Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Turkcell musteri hizmetlerinden birine ulasmak


di

Öne çıkan mesajlar

Abi Allah askina soyleyin biriniz;

Bu dandikler dandigi Turkcell'i hangi numaradan arayip hangi tuslarla derdimi anlatabilecegim birine ulasiyorum ?

Sadece data hatti kullaniyorum. Sorularim ve mumkunse tarife degisikligim olacak. Lakin menulerini degistirmisler ve hic bir menu secenegi isimi gormuyor benim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bireyselim ben ya. Tek basima nasil kurumsal olayim =)

Kurumsal paketin oldugun zaman gotunu yalayip duruyorlar zaten. Test edip onayladim onu.

Yahu bir de hastane odasinda refakatciyim beklenmedik bir durumdan wi-fi falan yok. Sadece connect card ve data hattim var. Zaten gerginken hava turkcell daha bi iskence oldu simdi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

telekomu arayin bide

8 saat menu dinledim, o degil musteri hizmetlerine bagladi. Konusan adamda menudeki gibi, surekli isim soyisim seklinde hitap edip, evet-hayır seklinde kisa cevap yerine cumleyi veya olayi en basa alarak cevap vermeye basladi.
Dilimi isirarak konustum sonrasinda hmpf.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aradim. Sistemleri sacmaladi ve hic bisey tuslamadan musteri temsilcisine dustum (WTF?!).

Sonra derdimle ilgili musteri temsilcisini bulana kadar 3-5 kere aktarildim. Elemana derdimi anlattim ve elemanin ekranlari kitlendi ne hikmetse. Baska bir arkadasima aktariyorum dedi, bekliyorum dedim ve turkcell'in bot'u isleminizi gerceklestiremiyorum deyip telefonu kapatti.

Hep ayni terane. Cok rezil coook.

Daha once yanlis kestikleri faturayi duzeltebilmek icin 2 ay boyunca aradigimi ve toplamda 70 dakikadan fazla konustugumu anlatmistim di mi ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Tamamen saçmalık asla ulaşılamıyor bir insana.
Geçen aylarda her ay 10 kontörümün azaldığını düşünüyordum ama belli bir kanıtım olmadığı için kendim harcadığımı düşünüyordum. Sonra bir baktım, 5 dk önce 80 olan kontör 790e düşmüş. Açtım Türkcell'i, 1 saat uğraştım, mübarek otomasyondan bir türlü adam gibi bir müşteri temsilcisine ulaşamadım, sürekli menüler, numaralar etc. sonunda çalıntı telefondan girdim olaya, adam 1-2 kişiye bağladı vs, en nihayetinde çaldırırken dinlet servisine abone olduğumu öğrendim (enterasan bir şekilde kimse beni ararken müzik dinlemiyor) 10 kontörü dava edeceğim diyerek geri yüklettim, ancak diğer aylarda gidenleri alamadım.

1-2 defa esrarengiz kontör azalmaları oldu(5 kontör civarı) aradım kaç defa, bir türlü soracağım bir insan evladına bağlanamayınca, sıkıntıdan bıraktım, 5 kontör için 1 saat harcamaya değmiyor diye.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...