barbudos Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2004 otomatik 1.4 polo var bende.bu 3-2-1 nası kullanılır ne zaman kullanılır faydası sakıncası varmı??arabadan bi haber oldugum icin yardımcı olursanız sevunurum...danke...[signature][hline]No Woman No CRY
gellidus Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 8, 2004 Ben yokuş yukarı giderken kullanıyorum.Yüksek devirde vites değiştiriyor araba faydalı oluyor yokuşta bile performans lı kullanabiliyorsun. Tabi tam ne işe yaradığını bende bilmiyorum.
umutsavaci Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2004 hondanın kılavuzunda arkanda yük(karavan tarzında bağlanan) çekerken kullanılması faydalı diyordu[signature][hline]...:::Married With Children:::...
prozzak Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2004 1 2 3 u arkadasların dedii gbi virajlı dik yokuslarda kullancaksın amac arabaya hakim olmak ayrıca performanslı kullanmak istiosan da kullanabilirsin ilk d de devir göremezsin 1 2 3 yaparsan istediiin dewri görürsün :D
sbora Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2004 said: BOccOB, 09 Mayıs 2004 12:59 tarihinde demiş ki: Elindeki arabanın şanzımanı 3 vites olduğundan manuel olarak 1,2 yada 3 şeklinde dilediğin viteste takılabiliyorsun :) Otomatik şanzımanlar genelde 4 vitestir. 3 diyip ezmeyelim :D. Pololarında otomatik şanzımanları 4 vitestir.
barbudos Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2004 nihahaa saolun agalar.....bi deniyim ben kalkış falan muahaha....çok eglendim....[signature][hline]No Woman No CRY
sbora Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2004 1-2-3 kısmını çok kullanmanı tavsiye etmiyorum. 318i vardı 91 model sürekli 1 2 3 kısmını kullanmaktan şanzımanun yağ boruluları patladı ve şanzımanda bi sürü sorun çıktı. Otomatik şanzıman arıza yaptımı kolay kolay düzelmiyoda.
Ragnar Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2004 4 vites li bir otomatik arabada 1- ( Yüksek Tork - çekiş gücü) Dik Yokuşlarda 2- ( Orta derece çekiş ) 2 otomatik vites değişimi - Yağmurlu ve karlı havalarda ( kalkarken arabanın kaydığını hissttiğinde :)) 3 (Bütün gücün 3 vites üstünden aktarılması ) performansa yönelik kulanımlarsa o 1 2 3 dediğin vitesleri boşuna koymamışlar :) nedemek fazla kullanmayın süsmü bu [signature][hline]Dragger.Org [Bu mesaj Ragnar tarafından 10 Mayıs 2004 22:48 tarihinde değiştirilmiştir]
Ragnar Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2004 Bide merak ettim o şanzumanın yağ boruları ne işe yarıyo ? :) ehe [Bu mesaj Ragnar tarafından 10 Mayıs 2004 22:53 tarihinde değiştirilmiştir]
Qui Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2004 Delince fiskiye gibi fışkırıyor, süper bişey! Sonra biraz ses yapabilir yanlız, talaş doldurucan o zaman..[signature][hline]Semi-Dr. Quinthalus @ primum non nocere ICQ UIN: 1957744 MSN Messenger: [email protected] Lanbos of Lionna, Dark Wizard / Quinthalus of Bartz, Human Fighter
Ragnar Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 10, 2004 Şanzumana kaç numara yağ konur (nekadar akışkan ) ve o yağ sanzuman içerisinde ne iş yapar ? + o borular yağı napıyo devirdaim mi var varsa nerde devirdaim oluyo ? Beni biraz bilgilendirirsen sevinirim. [Bu mesaj Ragnar tarafından 10 Mayıs 2004 23:11 tarihinde değiştirilmiştir]
sbora Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2004 1 2 3 ü sürekli kullanmaktan kastım d de hızlı giderken motor freni için 3 e almaktı. Zaten 3 ten 2 ye yada 2 den 1 e araba redline ı geçmediği sürece direk atıyo o yüzden borularda ekstradan bi basınç oluşuyo. Tam ne işe yaradıklarını bilmiyorum ama palayınca yağ akıtıyor. Karter delinmiş gibi yağ damlamıyor ama borular vıcık vıcık yağ içinde kalıyor. Dolayısıyla yağ seviyesi düşüyor ve problemler baş gösteriyor. Şahsen benim 318 3 e geçtikten sonra arıza ışığı yanıyodu ve sonra vites düşmüyordu. Arabayı o halde kullanınca da debriyaj ı bitiriyordu...
Ragnar Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2004 ha sole açıklasan iyi olur :)[signature][hline]Dragger.Org
sbora Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2004 said: BOccOB, 11 Mayıs 2004 17:56 tarihinde demiş ki: otomatik arabada debriyaj? Otomatik şanzumanlarda da debriyaj balatası vardır
Ragnar Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2004 Mesaj tarihi: Mayıs 11, 2004 Torna makinasında bile debriyaj vardır :)[signature][hline]Dragger.Org
Balik_ekmek Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2004 Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2004 muahahha yarılıyorum ya bu kadar eskı bır konuya yazmamak ıcın kendımı cok zor tuttum ama dayanamıcam yazıcam. otomatık sanzumanda debrıyaj die bir sey olmaz yağ ile kavrama yapar bknz: karsılıklı ıkı tepsı gıbı olan parcaların ıcınde kanatcıklar wardır bır tanesı volana baglıdır otekısıde sanzuman miline motor devirlendıkce motor tarafındakı kanatcıklar yagı karsıya basınclı sekılde sıcratır ve karsı tarafı dondurmeye baslar yağ ile kavramadakı yumusaklıktan dolayı motordan gelen guc ayrılmadan dişliler gecebılmekte ve boylelıkle otomatık şanzuman olmaktadır dişlilerin gecısıde otomatık bır beyın sayesınde yag basıncı ıle olur. bu 1-2-3 lerde farklı surusler ıcın ayarlanmıs mod dur yanı triptronic dekı gıbı elınde atarak gıtmezsın bu modlardada 4 viteside kullanır ama tarzı degısıktır surusu degıstırır. hala yarılıyorum[Bu mesaj Balik_ekmek tarafından 03 Temmuz 2004 18:49 tarihinde değiştirilmiştir]
Öne çıkan mesajlar