Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

vw polo 3-2-1 vitesleri nasıl kullanılır??


barbudos

Öne çıkan mesajlar

said:
BOccOB, 09 Mayıs 2004 12:59 tarihinde demiş ki:
Elindeki arabanın şanzımanı 3 vites olduğundan manuel olarak 1,2 yada 3 şeklinde dilediğin viteste takılabiliyorsun :)

Otomatik şanzımanlar genelde 4 vitestir. 3 diyip ezmeyelim :D.

Pololarında otomatik şanzımanları 4 vitestir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

4 vites li bir otomatik arabada
1- ( Yüksek Tork - çekiş gücü) Dik Yokuşlarda
2- ( Orta derece çekiş ) 2 otomatik vites değişimi - Yağmurlu ve karlı havalarda ( kalkarken arabanın kaydığını hissttiğinde :))
3 (Bütün gücün 3 vites üstünden aktarılması ) performansa yönelik kulanımlarsa

o 1 2 3 dediğin vitesleri boşuna koymamışlar :) nedemek fazla kullanmayın süsmü bu
[signature][hline]Dragger.Org

[Bu mesaj Ragnar tarafından 10 Mayıs 2004 22:48 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şanzumana kaç numara yağ konur (nekadar akışkan ) ve o yağ sanzuman içerisinde ne iş yapar ?

+ o borular yağı napıyo devirdaim mi var varsa nerde devirdaim oluyo ? Beni biraz bilgilendirirsen sevinirim.

[Bu mesaj Ragnar tarafından 10 Mayıs 2004 23:11 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1 2 3 ü sürekli kullanmaktan kastım d de hızlı giderken motor freni için 3 e almaktı. Zaten 3 ten 2 ye yada 2 den 1 e araba redline ı geçmediği sürece direk atıyo o yüzden borularda ekstradan bi basınç oluşuyo. Tam ne işe yaradıklarını bilmiyorum ama palayınca yağ akıtıyor. Karter delinmiş gibi yağ damlamıyor ama borular vıcık vıcık yağ içinde kalıyor. Dolayısıyla yağ seviyesi düşüyor ve problemler baş gösteriyor. Şahsen benim 318 3 e geçtikten sonra arıza ışığı yanıyodu ve sonra vites düşmüyordu. Arabayı o halde kullanınca da debriyaj ı bitiriyordu...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...

muahahha yarılıyorum ya bu kadar eskı bır konuya yazmamak ıcın kendımı cok zor tuttum ama dayanamıcam yazıcam. otomatık sanzumanda debrıyaj die bir sey olmaz yağ ile kavrama yapar bknz: karsılıklı ıkı tepsı gıbı olan parcaların ıcınde kanatcıklar wardır bır tanesı volana baglıdır otekısıde sanzuman miline motor devirlendıkce motor tarafındakı kanatcıklar yagı karsıya basınclı sekılde sıcratır ve karsı tarafı dondurmeye baslar yağ ile kavramadakı yumusaklıktan dolayı motordan gelen guc ayrılmadan dişliler gecebılmekte ve boylelıkle otomatık şanzuman olmaktadır dişlilerin gecısıde otomatık bır beyın sayesınde yag basıncı ıle olur. bu 1-2-3 lerde farklı surusler ıcın ayarlanmıs mod dur yanı triptronic dekı gıbı elınde atarak gıtmezsın bu modlardada 4 viteside kullanır ama tarzı degısıktır surusu degıstırır. hala yarılıyorum

[Bu mesaj Balik_ekmek tarafından 03 Temmuz 2004 18:49 tarihinde değiştirilmiştir]

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...