Arkansis Mesaj tarihi: Eylül 28, 2009 Mesaj tarihi: Eylül 28, 2009 quiknetin verdiği pirelli marka modemden kullanıyorum modemi aldıktan sonra müşteri hizmetleriyle yaptığım bir konuşmada öğrendim ki , modemin bir portundan dışardan superonline yetkilileri de modeme giriş yapıp kullanıcılara kolaylık olsun diye modem ayarlarına bakabiliyorlar benim kılıma gitti tabi hemen değiştirdim portunu(o anda aceleyle bastım birşeyler) 192.168.1.1:xxx şeklinde saçma sapan bir port atadım eğer ilerde bir ayar değiştirmem gerekirsede modemi resetler başka port koyar veya şifre koyarım diye düşündüm. şimdi ise modemin arkasına basınca modem resetlenmiyor. Resetlenmiş gibi yapıyor ama bütün ayarlar wireless ismine kadar açılmış dmz portuna kadar aynı ve modeme erşiemiyorum şöyle bir yöntem varmı ki 192.168.1.1:1-50000 e kadar baksa veya daha fazlasına tek tek
Dragonmax Mesaj tarihi: Eylül 28, 2009 Mesaj tarihi: Eylül 28, 2009 1- müşteri temsilcileri hiçbir zaman Ip den modeme girip işlem yapmaz, yasaktır 2- bir müşteri temsilcisi senn modemi girip ne yapsın allasen, adamın bütün logları saniye saniye tutuluyo makinasında. hangi sayafyı açmış, nereye girmiş ne yapmış. ekran görüntüleri anlık olarak alınarak ayrıca log tutuluyo 3- modeme fiziksel zarar verdiysen 150 TL + KDV içine aldın demektir 4- sen versene bakim adını soyadını müşteri numaranı, ben sana bi cihaz değişim kaydı açtırayım da 150 TL geçirteyim ^^ 5- müşteri temsilcilerinin ekranlarında zaten modemle direk iletişim kuran özel program var. Ip den giriş yasak ama o program resmi.. Ip den giricen şifreni görmez birisi, ama bizim programla o dahi görünüyo. neden biliyomusun. arayıp da wireless şifremi verin bana diyen okadar çok dingil varki ondan.. resmi yollarla zaten momdemine ayar çekebilen MT ne uraşsın senn IP numaranla. böle aboneye de kıl oluyorum ha. uraşmışın iyi etmişin. işallah o modem hepten bozulur da, değiştirirler :) 150+KDV şeklinde öperler giderler <3
Arkansis Mesaj tarihi: Eylül 28, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 28, 2009 Dragonmax said: 1- müşteri temsilcileri hiçbir zaman Ip den modeme girip işlem yapmaz, yasaktır 2- bir müşteri temsilcisi senn modemi girip ne yapsın allasen, adamın bütün logları saniye saniye tutuluyo makinasında. hangi sayafyı açmış, nereye girmiş ne yapmış. ekran görüntüleri anlık olarak alınarak ayrıca log tutuluyo 3- modeme fiziksel zarar verdiysen 150 TL + KDV içine aldın demektir 4- sen versene bakim adını soyadını müşteri numaranı, ben sana bi cihaz değişim kaydı açtırayım da 150 TL geçirteyim ^^ 5- müşteri temsilcilerinin ekranlarında zaten modemle direk iletişim kuran özel program var. Ip den giriş yasak ama o program resmi.. Ip den giricen şifreni görmez birisi, ama bizim programla o dahi görünüyo. neden biliyomusun. arayıp da wireless şifremi verin bana diyen okadar çok dingil varki ondan.. resmi yollarla zaten momdemine ayar çekebilen MT ne uraşsın senn IP numaranla. böle aboneye de kıl oluyorum ha. uraşmışın iyi etmişin. işallah o modem hepten bozulur da, değiştirirler :) 150+KDV şeklinde öperler giderler <3 söylediklerine bende katılıyorum fakat bi süre önce müşteri hizmetleri ile görüşürken quiknetin, adam bana port için ayarlarımın doğru yapılıp yapılmadığını sormuştu. Bende yoo herşey normal dedikten sonra evet bende gördüm herşey normal dedi. Dedim siz nasıl görüyorsunuz vs vs den sonra portunu değiştirdim
Öne çıkan mesajlar