Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hizmette sinir yok! Meraklisina Demons & Wizards Bootlegleri

HellHound

Öne çıkan mesajlar

BG Forumlarinda rastladim paylasiim dedim... gayet kaliteli kayitlar

oncelikle A Question of Heaven'i Hansi'nin sesinden dinlemek isteyenlere (ki bu sarkida kimsenin Matthew'a yaklasamayacaginin kanitlarindan ama yinede gayet guzel bir cover):

Demons & Wizards - A Question of Heaven

ve ayrica full bir konser bootlegi... Demons & Wizards sarkilari disinda Alice Cooper - School's out, Iron Maiden - The Trooper, IE - Travel in Stygian ve BG - Welcome to Dying coverlari mevcut

Rites of Passage
Heaven Denies
Poor Man's Crusade
Fiddler on the Green
Blood on my Hands
Travel in Stygian
Path of Glory
Welcome to Dying
Tear Down the Wall
Gallows Pole
My Last Sunrise
School's Out
The Trooper

dl icin linke sag tusla tiklayip "save target as" diyin[signature][hline]"Wir aber wollen die werden, die wir sind - die Neuen, die Einmaligen, die Unvergleichbaren, die Sich-Selbst-Gesetzgebenden, die Sich-Selber-Schaffenden." - F. W. Nietzsche[/b]
Futurama - Presented in Doublevision (Where Drunk)
""The thing that bothers me the most is the lying." - George "Gammy" Costanza (a.k.a. Buck Naked)
to pull a homer: to succeed despite idiocy
Sosyal ağlarda paylaş

Bu da Demons & Wizards 2 hakkinda Jon Schaffer'in en son haberleri:

said:
Demons & Wizards is coming along slowly but surely. Due to our intense work schedules it’s taken longer than we wanted but it will also be worth the wait. We have about half of the albums basic arrangements done and it is awesome! This is really going to be something special. We hope it will be out in spring of 2005 if things go as planned.

pek bisi yok gorulecegi uzere klasik Jon laflari :P beklioruz[signature][hline]"Wir aber wollen die werden, die wir sind - die Neuen, die Einmaligen, die Unvergleichbaren, die Sich-Selbst-Gesetzgebenden, die Sich-Selber-Schaffenden." - F. W. Nietzsche[/b]
Futurama - Presented in Doublevision (Where Drunk)
""The thing that bothers me the most is the lying." - George "Gammy" Costanza (a.k.a. Buck Naked)
to pull a homer: to succeed despite idiocy
Sosyal ağlarda paylaş

• 4 hafta sonra ...
  • Yeni Oluştur...