Experimental Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2009 package { import flash.display.MovieClip; import flash.events.Event; import flash.events.KeyboardEvent; import flash.ui.Keyboard; public class Ship extends MovieClip { var speed:int = 2; public function Ship () { addEventListener(Event.ENTER_FRAME,onShipEnterFrame); } private function onShipEnterFrame (event:Event):void { addEventListener(KeyboardEvent.KEY_DOWN,shipCommand); } private function shipCommand(event:KeyboardEvent):void{ switch(event.keyCode) { case Keyboard.RIGHT : x += speed; break; case Keyboard.LEFT : x -= speed; break; case Keyboard.UP : y -= speed; break; case Keyboard.DOWN : y += speed; break; } } } } Bi türlü gemiyi hareket ettiremedim klavyeyle. bi yerde bi şeyi yalnış yazdım gibime geliyo ama göremedim . onShipEnterFrame e x += speed yazdığım zaman otomatik ilerliyo da normal de bi türlü hareket ettiremedim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Beyt Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2009 onClipEvent (load) { // Choose a movespeed moveSpeed = 10; } onClipEvent (enterFrame) { if (Key.isDown(Key.RIGHT)) { if (_root.Walls.hitTest(getBounds(_root).xMax, _y, true)) { } else { this._x += moveSpeed; } // Move Right } else if (Key.isDown(Key.UP)) { if (_root.Walls.hitTest(_x, getBounds(_root).yMin, true)) { } else { this._y -= moveSpeed; } // Move Up } else if (Key.isDown(Key.DOWN)) { if (_root.Walls.hitTest(_x, getBounds(_root).yMax, true)) { } else { this._y += moveSpeed; } // Move Down } else if (Key.isDown(Key.LEFT)) { if (_root.Walls.hitTest(getBounds(_root).xMin, _y, true)) { } else { this._x -= moveSpeed; } // Move Left } } onClipEvent (enterFrame) { if (_root.player._x > 500) { this._x -= 10; tellTarget ("_root.walls") { _x -= 10; } } if (_root.player._x < 50) { this._x += 10; tellTarget ("_root.walls") { _x += 10; } } if (_root.player._y > 350) { this._y -= 10; tellTarget ("_root.walls") { _y -= 10; } } if (_root.player._y < 50) { this._y += 10; tellTarget ("_root.walls") { _y += 10; } } } kafam fazla güzel seninkini okumak için klavyeyle hareket ile ilgili örnek kod bi incele cözümü bulabilirsin sanırım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Experimental Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 as 2 kodu vermişin agatör mantık zaten aynısıda sorun farklı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Beyt Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2009 Event listenerı sona eklemeyi denedin mi bide fonksiyonunun sonuna"updateAfterEvent();" ekle Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar