Joker Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2009 ya vodafone 'un servisinde sorun var çalışmıyor diye telefonla call center'ı aradım. reklamları filan saymıyorum 3-4 dk menüde ordan orayı tuşlattılar. sonra zor bela konuşan bi canlıyla konuşmak istediğimi tuşladım. yaklaşık 15 dk müzik dinlettiler ve hat koptu. sabır gösterip aynı işlemi tekrar yaptım, 15 dk sonra tekrar aradım geçici olarak servis dışı dedi. ee? 40 dk arama yaptım kontör'ü kestin. hani servis? satın alıp kullanamadığım servis içinde 60 kontör kestin. bu nasıl bi dolandırıcılık? sonra nete girip şikayetimi belirten bi mail yazdım. mail'ıma yaklaşık 1 hafta sonra cevap geldi. ve mail'ın altında yazan açıklama çok manidar geldi paylaşmak istedim. said: "444 0 542 Müşteri Hizmetlerine ulaşamama " şikayetiniz ile ilgili olarak, siz abonelerimizin talep ve sorunlarını karşılayabilmek ,en kısa sürede çözüme ulaştırabilmek ve siz değerli abonelerimizin memnuniyetini kazanmak için sürekli gelişmekte ve hizmet kalitemizi arttırmaktayız. Bu bağlamda cep telefonunuzdan 7000 ya da 444 0 542'yi , Sabit telefonunuzdan alan kodu çevirmeden 444 0 542 'yi arayarak Vodafone Müşteri Hizmetlerine 7 gün 24 saat ulaşarak kesintisiz hizmet alabilirsiniz. Müşteri Hizmetlerimize ait sesli anons servisinde kullanım kolaylığı sağlamak hedeflenmekte olup buna bağlı olarak ilgili birimlerimiz tarafından belirli aralıklarla güncelleme çalışmaları yapılmaktadır .Mevcut durum itibari ile ;4440542 müşteri hizmetlerimizi aradığınızda ,Arama yaptığınız GSM numara bilginiz sesli anons sistemi ile tekrar edilmekte olup ,farklı bir numara ile işlem yapmak için 1'i tuşlayabilirsiniz. Menü üzerinde Güncel Kampanyalar için 1'i; Tarife Bilgileri için 2'yi; Servisler ve Self servis bilgileri için 3'ü; Fatura ve Kontör servisleri için 4'ü; Abonelik İşlemleri için 5'i ve İphone cihazı hakkında bilgi için 6'yı tuşlayınız "şeklinde yönlendirme yapılmaktadır.Seçmiş olduğunuz menünün herhangi bir noktasında Müşteri Telsimcisine bağlanmak için ''0 '' ı tuşlayarak direkt müşteri temsilcisine ulaşabileceğinizi de aktarmak isteriz. hangi hizmet? hangi müşteri temsilcisi? biz niye göremedik? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonmax Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2009 bir call center operasyonunun nasıl işlediğini görseydin, eminim, yazık laaan diyip, hiç de sinirlenmezdin hehe.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eralp Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2009 Eh be, gerizekalıya anlatırmış gibi cevap vermişler. Yüzsüzlük resmen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2009 call centeralrdakilerin halleri içler acısı da kesintisiz hizmet dememeli bir şirket.. eğer bu taahhüdü veriyorsa arkasıdna duracak ya da özür dileyecek Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar