arcane Mesaj tarihi: Haziran 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2009 said: * Boon of Hysh: Decreased the base heal value, increased the AP cost and bonus healing from Willpower. /facepalm Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fuzulee Mesaj tarihi: Haziran 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2009 arcane said: http://img.war-europe.com/syndic_img/newsletter/2009may/Nagash_Statue.jpg Newsletter ile gelmiş. Herhalde yeni mekanlardan biri. Sırf şu heykele bakmak için arada bir buraya uğrarım. hmm... strateji oyununda vardı, bunun elini almak için undeadlarla savaşıyorduk, o nagash bu nagashmis demek ki. şön şön, vunderba Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Valtyr Mesaj tarihi: Haziran 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 2, 2009 Performans tweakleri açısından hala mı bir gelişme yok yahu kafayı yedirdiler 2 kere başladım AoC de full high da oynadıgım 40 50 fps aldıgım makineyle WAR da bildigin göçüyorum.Yok mudur hala bir düzeltme bir fix falan? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Fastest frame rate ayarıyla mı göçüyorsun? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Valtyr Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 3, 2009 Ya her türlü ayarı her türlü kombinasyonu denedim yok yani töbe olmadı...Ben de AoC ye başladım oh mis :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tandagh Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Herkese geçmiş olsun AOE ile ilgili değişiklikler 1.3 de gerçekleşemeyecek RDPS ler yine damageı patlatacak. http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=292861 Ha ekleyeyim oyun biraz daha stat based e dönmeye başlamıştı şimdilik 1.3 de statlarla ilgili değişiklikler yapılacak gibi görünmekte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Stat based olmasa daha mı iyi yani hiçbir scaling olmasın? Eğer bu değişiklikler 1.3.1'e gelirse ve eski 1.3.1 değişiklikleri yalan olmazsa (misal AM/Shaman mechanic revamp) isabetli bir karar. Eğer sadece yetiştiremedikleri için bir bahaneyse çok oyuncu kaybederler, 1.3'e kızanlardan çok hem de... Bu kararla birlikte "QQ" oyunun en büyük sorunu tahtına oturdu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tandagh Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 arcane said: Stat based olmasa daha mı iyi yani hiçbir scaling olmasın? Eğer bu değişiklikler 1.3.1'e gelirse ve eski 1.3.1 değişiklikleri yalan olmazsa (misal AM/Shaman mechanic revamp) isabetli bir karar. Eğer sadece yetiştiremedikleri için bir bahaneyse çok oyuncu kaybederler, 1.3'e kızanlardan çok hem de... Bu kararla birlikte "QQ" oyunun en büyük sorunu tahtına oturdu. Ben stat based olmasın mı yazdım ?Aoe değişiklikleri yok dedim nasıl yanlış anladın anlayamadım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Ben yanlış okumuşum kusura bakma :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tandagh Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Yok zaten gerçekten kafayı yordum nasıl anladığına maksadım polemik değildi:)Bu arada oyunun stat basede dönemsini en çok isteyenlerden biriyim BlackOrc olarak abancamda biraz thoughnessa.Yalnız bu adamlar senin dediğin gibi beceriksizliklerinden getiremedilerse bu değişiklikleri işimiz var:p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FatihTheOasis Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Tandagh abicim nedemek aoe değişmiyo çözemedim test serverında gördük çap yarıya düştü damage zaten değişmiycektiki?Yanlış anladığım bişey varsa açıklarsan sevinirim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FatihTheOasis Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Hmm tamam okudum 1.3 te yapılmıycakmış career değişiklikleri ama anlamadığım şeyler var statlarla ilgili değişiklikler yapılcakmı eğer böyle olduysa bizler yani bw leri buffladılar mı oldu şimdi?Birde ufak single target değişiklikler yapıldı diyo bunlarada açıklık bulamadım varmı wl nin cullthe weakte bişeyler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fallou7 Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 toughness daha efektif olcak.Bright wizardlarin isine gelmiyor bu stat olayi.Adamin toughnessi ne kadar yuksekse yedigi dmg o kadar az olacak.Class balance degisiklikleri ilerki patchlerde gelicekmis.Adamlar herhalde toughness in , yeni setlerin (jewelery ve armor) ve silahların dmgi ne kadar dusurdugunu veya artırdığını test edecek.Alinan sonuclara gore classlari dengelemeye calısıcaklar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FatihTheOasis Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 O bildiğim kadarıyla şöyle olucak tanklar toughnes abanıcak eğer benim intimden toughnesı fazlaysa ona göre az vurucam ama eğer intim toughnesından fazlaysa fazla olduğu kadar bonus vurucam bunu sardi daha iyi biliyor ama bana bi etkisi olmycak eğer intimi capte tutarsam...Olan toughnesı olmayan gruba olucak onlara yanıyorum yani bi bakıma bana :) Sardi bu konuda açıklama yaparsan seviniriz ilgili knight Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tandagh Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 FatihTheOasis said: O bildiğim kadarıyla şöyle olucak tanklar toughnes abanıcak eğer benim intimden toughnesı fazlaysa ona göre az vurucam ama eğer intim toughnesından fazlaysa fazla olduğu kadar bonus vurucam bunu sardi daha iyi biliyor ama bana bi etkisi olmycak eğer intimi capte tutarsam...Olan toughnesı olmayan gruba olucak onlara yanıyorum yani bi bakıma bana :) Sardi bu konuda açıklama yaparsan seviniriz ilgili knight Evet aynen dediğin gibi henüz değerler ile ilgili net bi test yok yani 800 Though/800 Int i karşılar diye birşey yok yalnız daha önce Thoughness/5 gibi bir değerde karşılayabiliyoduk saniyede yapılan dpsi bundan sonra bu /5 değilde "%"desel bir karşılama oranına çevrilecek kısaca eskisine göre daha efektif olacak.Senin dediğin doğru 900 int>800 Thoughness olacak ama mantık geri kalan 100 INT+Bonus damage olacak.Yani RDPS ye karşı ekstra resistance MDPS ye karşı ekstra Armor görevi görecek "%" sel olarak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FatihTheOasis Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Hmm desene kale savunması fortress savunmasına dönücek zaten delinmiyodu artık hiç delinemiycek toughnesın bukadar önemli bi konuma gelmesi diğer classlar için büyük problem teşkil edebilir çok kolay yatıp çok kolay yatırıcaz büyük ve kanlı savaşlar sonunda bitek tanklar ayakta kalıcak :) neyse değişiklik yok gene ayakta kalan destro tarafı tank fazlalığından :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tandagh Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Aslında olması gerektiği gibi genel kurallar çerçevesinde bakarsan istisnalar kaideyi bozmaz,MDPS>RDPS >Tank >MDPS olması gerekir.Patchleki ben gerçekten çok olumlu buluyorum bu olayı,artık tank klaslar dps yapmaya değilde damage absorb etmeye yönelecekler yani olması gerektiği gibi olacak,MDPS ise asıl hedefi olan RDPS veya diğer cloth wearerlara yönelecek bu arada da RDPS karşı tarafı hedef alacak :thoughness abanan str yada int den str yada int abanan thoughnessından yiyecek ki çok olumlu bir gelişme.Daha farklı bir denge zaten söz konusu olamaz güzel oldu bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FatihTheOasis Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2009 Güzel diyosunda rdps de aoe de var sıkıntı yaratıcak neyse görücez bende memnunum aoem daha fazla vursun kabul :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sardius Mesaj tarihi: Haziran 6, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2009 toughness ayrıca tandaghın dedigi gibi artık dogrudan dps olarak degil % olarak reduce edecek ki tahminlerimize göre artık tough pve de de cok işe yarayacak. su an hiç yaramıyor pve de. yine tandaghın dedigi gibi tough mdps lere karsı armor gibi casterlara karsı fazla resist gibi calışacak. bence bu sekilde tank archetypelar biraz sanslı oldu. tank spec ve dahi 2h bile gitsek baya faydalı olacak. tahminimce casterları 2h ile daha kolay kesicez:) şöyleki bende 2h iken bile 750 tough 810 str var. casterın inti benim tough ile kıyaslanıcak ama benim str de casterın tougha göre. yani 800 str vs 150 tough gibi:P neyse gelsinde su 1.3 bi görelim neler oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FatihTheOasis Mesaj tarihi: Haziran 6, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2009 Dayı 450 int bonus olarak gelen bi sorceres zorlar gibi geliyo seni öyle olursa healerı yorarsın ayrıca alanda yediğini unutma aksiyonlarda gerçi patchlerden sonra görücez ama ortalarda bi adam var ve toughnesı yoksa kağıttır artık bence mdpsyide öldürdüler toughnesı olmayan şuan onu çıkarttım bu olaydan neyse görücez Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bloodseeker Mesaj tarihi: Haziran 18, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2009 Arkadaşlar ben dün akşam patch ledikten sonra oyunu karakterin hatları ve grafik görsellerin kenarları gayet smooth iken patch'ten sonra pixel pixel küçük kare kare görünmeye başladı ayarlar yine aynı High Quality, Driver ayarlarıylada oynamadım. Çok rahatsız edici değil ama yinede ediyor. :) sizdede oldumu böyle şeyler? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asgard Mesaj tarihi: Haziran 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2009 1.3 ten sonra oyuna geri dönmeyi düşünüyorum senaryolar yine 2 saat araylamı devam ediyor ? orvr ölmüş galiba lotd ile:( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dakro Mesaj tarihi: Haziran 28, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 28, 2009 Asgard said: 1.3 ten sonra oyuna geri dönmeyi düşünüyorum senaryolar yine 2 saat araylamı devam ediyor ? orvr ölmüş galiba lotd ile:( war patladı... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asgard Mesaj tarihi: Haziran 28, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 28, 2009 şuan için oldukça zevk alıyorum yolun sonuna kadar gideriz artık:) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asgard Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 7, 2009 aoe lerde range mi nerflenmişti yoksa dmg mı? aradımda bulamadım başka patch notları yazıyodu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar