Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

3.1 Warrior, Fury DPS


Excane

Öne çıkan mesajlar

Merhaba arkadaşlar,

Aslında main specim tank(warrior), fakat dual spec olayı çıktıktan sonra DPS e yöneldim.

Şu anda full tier 7 DPS setim mevcut. Fakat yüzük,trinket ve silah konusunda sıkıntılarım var.

Şu andaki statlarım 4550 AP , 31,6 crit , 355 hit point.

Trinketlerimin biri crit veren Mark of Truth(Heroism rew)
Diğeri ise 70 civarı hit veren bir rare trinket.

Silahlarım : Blacksmithing ile yapılan 55 hit veren mace ve 180 dps veren bir sw.

Fakat raidlerde 1.5 - 2.0 k DPS civarında geziniyorum. Millet slackliyormusun diye bir ton sövüyor.

Farkettiğim şey instant slamin procu nu cogunlukla kacırıyorum. Bunun için fury warriorların kullandığı genel bir addon var mı?

Rotationum genelde su sekilde: WW>B>HS

DPS'imi statlara gore kıyaslarsanız ve tavsiyelerde bulunabilirseniz sevinirim.

Şimdiden teşekkürler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Uzun süredir warrior için bir başlık açmayı düşünüyordum ama hazır böyle başlık varken buradan tartışmak daha iyi.

Wotlk ile dps warrior oynayan birisiyim, 3.1den önce fury ile oynardım, 3.1den sonra iki speci de denedim ve malesef arms şu an furyden daha iyi olduğunu söyleyebilirim ve inanın bunu fury oynamasını çok seven birisi olarak söylüyorum.

Fury'inin aldığı tg nerfi bana sorarsanız çok ağır bir nerf %10 bütün dmglerimizin düşmesi(ability ve normal vuruşların) rage dolumunu inanılmaz derecede düşürdü, 3.1den önce heroic strike vuruşlarım dmgimin 2.sırasında olmasına karşılık patchden sonra bu oran en aşağılara kadar düştü. Şunu söylemek isterim ki warrior dps specleri encounterlara göre birbirlerini geçiyor ama single target dmg olarak konuşursak şu an arms çok iyi durumda keza armsda procları yeterince takip edip slamları iyi kullanırsanız hatta ve hatta heroic strikeları da eklerseniz çok sağlam dps yapabiliyorsunuz. Ama dediğim gibi ulduar gibi sürekli koşuşturmacanın olduğu bir raid sırasında bunların hepsini takibini yapabilmek armsı geriye düşürebiliyor.

konuyu açan arkadaş için statlar bakımından şunu söyleyebilirim 21expertise ve 196hit rating capledikten sonra %40crit hedeflemen flury sürekli açık tutman için yeterli olur. sonrada sadece str yüklenebilirsin.

3.1den sonra bazı forumlarda armor penetration soft cap diye bir olay duymuştum ama şu an için böyle bir durum yok aksine ne kadar çok arp o kadar fazla dps anlamına geliyor, çünkü lineer olarak dpsinizi artırıyor. Armor pen calculator diye birşey buldum işinize yarayabilir. 450arp şu an benim için hedefim grim toll ile bu değer 600lere yaklaşacak ve boss negatif armora düşecek, bir tane tablo görmüştüm de şu an aradım bulamadım boss negatif armora düştükten sonra her 1000armor kaybı size %8damage artışı sağlıyor. Ulduardan düşen bir çok loot sağlam arp veriyor str gemlerimide arp olarak değiştirden sonra bu yöntemle deneyeceğim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

190 hit az, 310 felan yeterli bence, 9% falan yellow damage hit cap, arms dps fury'den çoook daha iyi bence şu an. taste for blood'u 3le, imp. op, imp. slam ver, rend+op+slam arada ms ile gayet güzel dps yapabiliyorsun bence, ms atmasan bile olur acıkcası. ben kıytırık itemlarla(pvp itemları+3-4 naxx hit rating itemı+hol baltası) ile 3300 dps gördüm. ama hareketli bosslarda yalan oluyor o slam =), emalonda, heiganda falan
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@Excane, ilk mesajımda yanlış yazmışım %30crit demek istemiştim zerker stanceın verdiği crit buff hariç. tabiki flury açık tutmak için bu değer oda fury warriorlar için oluyor. arms için herhangi bir cap değil bu değer crit her zaman için iyidir.

arp içinde tablo işte; http://elitistjerks.com/f81/t37807-depth_arms_dps_discussion/p37/#post1220858

bu arada 300e yakın armor penetration ratinginiz yoksa boşuna gemleri değiştirmeyin, önce elinizde elle tutulur arp varsa regem yaparsınız aksi halde size dps kaybı yaşatacaktır.

bu arada cap değerlerini tekrar yazayım bazı yanlışlıklar yapmış olabilirim. 3.1 ile istenilen cap değerleri aşağıdaki gibi;

said:
===================================================
Hit Caps:
===================================================

Yellow Attacks:
263 hit rating (removing 8% miss rate)
164 with the talent 3/3 precision (removing 5% miss rate)

White Attacks:
886 hit rating (removing 27% miss rate)
787 with the talent 3/3 precision (removing 24% miss rate)



Racial Bonus:
Draenei: Remove 32 hit rating from any of these numbers for your cap



====================================================
Expertise Caps
====================================================

Fury
214 expertise rating (26 expertise skill) removing 6.5% dodge rate

Arms
214 expertise rating (26 expertise skill) removing 6.5% dodge rate
181 expertise rating using the tallent Strength of Arms 2/2
148 expertise rating (18 expertise skill) to remove the 4.5% dodge rate using the talent Weapon Mastery 2/2

Protection
214 expertise rating (26 expertise skill) removing 6.5% dodge rate
164 expertise rating using the talent 3/3 Vitality
469 expertise rating (57 expertise skill) removing dodge and parry.


Racial bonuses:
Human using sword or mace: 25 less expertise rating needed
Orcs using axes: 41 less expertise rating needed
Dwarfs using maces: 41 less expertise rating needed


=========================================================
Defense
=========================================================

540 defense skill -5,6% chance to be critically hit (Raid bosses)

540 defense for a warrior is the minimum where you get crit immune (rather than a cap which means maximum). Getting more defense after reaching 540 is still very good, it gives, dodge, parry, blockrating and chance to be missed.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

..dersen yanlış söylersin :)

dodge ya da parry yaparak kazanmak istediğin overpower ile kaybedeceklerini basit bir senaryoda sunarsak;

ability vuruşun dodge geçtiği zaman;
abilitynin verdiği dmgi kaybediyorsun + extradan kazandığın OP yi kullanmak için bir GCD kaybediyorsun + extradan OP eklediğin için rotasyon kaybediyorsun

normal vuruşun dodge geçtiği zaman;
normal vuruşun verdiği dmgi kaybediyorsun + normal dmgin sana kazandıracağı rage i kaybediyorsun + extradan kazandığın OP yi kullanmak için bir GCD kaybediyorsun + extradan OP eklediğin için rotasyon kaybediyorsun

kazandığın ve kaybettiklerini değerlendirirsen malesef OP kullanmak pek mantıklı olmadığı için exp caplememek arms içinde kötü.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ghostcrawler beyinsizi sağolsun fury tamamen öldürdü 3.1 deki bazı leather giyen warriorların dpsine bakıp nedenini analiz edememesinden dolayı.

warriorların bazı bosslarda (thaddius gibi) abartı dps yapmasının nedeni özellikle leather giyen warriorların abartı scale olmasından dolayı. sonra aklı sıra damagelerini %10 düşüreyim diye %20-25 varan bir dps düştü furyde. naxx 25 de boss fightların hemen hepsinde ilk 3 te bulunan warriorum , fury ile ulduarda ilk 5 e giremiyor bir çok fightta.

o kadar tiksindim ki artık bu sonu gelmez nerflerden , class liderle konuşup bıraktım raidingi pvp yapıyorum bu aralar öküzbaş warriorumla.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya basit bi ayar yapıcaklardı işte ama kafaları basmadı adamların.muhtemelen warrior mekaniğini anlayamayan adamlar yaptı fakat yakında mecburen düzelticekler. yani yaparsın armstan gelen %6 2 hand talentı damage buffı biraz daha deepe, scale etkisini azaltırsın.

fakat öyle bir ayar atmayı seçtiler ki öyle böyle bir beyinsizlik değil yaptıkları iş.TG ile senin attığın BT ile WW deep wounds procu bile %10 az damage veriyor. ee TG nin bir alt talentta bu abilitylere %10 damage için 5 talent veriyorsun.nasıl bir mantık kimse çözemedi kendileri de açıklamıyorlar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...